Aina puhutaan naisten haluttomuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nih

Vieras
Mulla ei sitä ongelmaa eikä miehelläkään onneksi. Mut JOS mies ois haluton, ois se mulle kyllä sellanen asia, että aivan varmasti hakisin sitten sitä seksiä muualta. Miksi tästä ei puhuta koskaan? Onko nainen aina vaan se haluton pillu ja miehellä oikeus käydä vieraissa jos vaimo ei halua? HALOO, halut ne on naisillakin

meillä myös molemmat ollaan aktiivisia seksuaalisesti. Ja molemmilla himot jyllää toista kohtaan. Puutteessa ei olla kumpikaan koskaan oltu.
5vuotta yhdessä ja lähes joka toinen päivä on seksiä. Joskus voi olla useampanakin. Ja ei aina välttämättä yhdyntää vaan muutakin hyväilym suuseksiä yms.

Kyllä täällä (palstalla) on ainakin asiasta avauduttu, minäkin. Joskus miehen kanssa ei halut kohtaa ollenkaan, kuivaa kautta pisimmillään 2kk. Mies 30 ja minä 24. Yleensä AINA mies on se haluttomampi puoli. Teki mieli erota ja ettiä joku aktiivisempi yksilö.

Alkuperäinen kirjoittaja jassokissa:
Kyllä täällä (palstalla) on ainakin asiasta avauduttu, minäkin. Joskus miehen kanssa ei halut kohtaa ollenkaan, kuivaa kautta pisimmillään 2kk. Mies 30 ja minä 24. Yleensä AINA mies on se haluttomampi puoli. Teki mieli erota ja ettiä joku aktiivisempi yksilö.

Ai että, on kyllä paha paikka. Minen jaksais semmosta miestä :/

minä olen hakenut seksini muualta kun mies harrasti näitä parin kuukauden kuivia kausia, eikä varmaan ottanut tosissaan kun yritin asiasta puhua etten tilannetta kestä saati siedä.
halut ne on kaksvitosella mies 28. kun niin kolmannen kerran pääsi tapahtuun tajusi mieheni tilanteen vakavuuden. nykyään saan vähintään kerran viikossa.
ja tosiaan en hakenut mitään muuta kuin seksiä, puhdasta tyydytystä

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MInä en hakis seksiä muualta, mutta varmasti olisin loukkaantunut ja ajattelisin miksen kelpaa...

Enpä ole minäkään hakenut. Äljäkkeen hoitojen aikana seksiä ei ollut yhtään, useampaan kuukauteen. Tai no, ehkä pari kertaa. Nykyään mennään miten mennään ja äljäkkeellä saattaa lipsahtaa parinkin kuukauden mielenkiinnottomuus päälle, enkä ota sitä mitenkään henkilökohtaisesti.
Tyrkky olohan siinä tulee, antaa se jos aloitteen teen, mutta ei itse tee aloitteita. Jahka sen mielenkiinto siitä taas sitten nousee, se nousee kyllä taas ihan reippasti :D

Nojoo, ei voi verrata jos mies sairas! Että mee pyhälehmäileen muualle

Yhteistyössä