Haluton mies mutta täydellinen parisuhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viimeinen oljenkorsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viimeinen oljenkorsi

Vieras
heips. Olen mieheni kanssa kihloissa ollut jo yli 2 vuotta, 3 ollaan oltu yhdessä. Mieheni on haluton ja saan seksiä ehkä kerran kahdessa kuukaudessa tai harvemmin, itse haluaisin vähintään 1-2krt viikossa.. asiasta olen yrittänyt puhua aikalailla tuloksetta. Hän sanoo vain että ei tunne itseään seksikkääksi yms vaikka on todella hyväkroppainen ja treenaa, siis erittäin kaunis mies. Masennusta väittää että hänellä on asiasta johtuen (ja mielestäni aivan täysin väärentynyt kehonkuva) mutta tämä ei kuitenkaan koskaan näy arjessa eikä missään muussa jaksamisessa/tekemisessä vaan ainoastaan silloin kun minä haluan seksiä. Hyvin harvakseltaan olen minäkään enää aloitteita yrittänyt tehdä koska tiedän sen olevan aivan turhaa..
Tästä erikoista tekee nyt tämä: miehellä seisoo, kaikki pelaa ja hän selvästi haluaa seksiä säännöllisestikin koska käsihoidot ja blow jobit kelpaa kyllä ja niihin uskaltaa tehdä aloitteen. Minä en vaan saa siitä useimmiten yhtään mitään. Meidän seksielämä siis rajoittuukin siihen että minä runkkaan häntä ja hän nauttii. Joskus jos tuuri käy hän saattaa samalla myös sormettaa minua, mutta itsellä on viimeaikoina ollut vaikeaa tulla siinä kohtaa.. en tiedä johtuisiko sitten paineista vai mistä, että nyt on PAKKO tulla kun näin harvinaista herkkua saa. Ihan vaan täydennyksenä niin pelkät käsihommat ei mulle enää riitä. Miehen haluttomuus on kestänyt jotakuinkin alusta asti, mutta pahimmillaan se on ollut nyt kahden vuoden ajan. Tämän vuoden aikana olemme harrastaneet seksiä kahdesti.
Itse olen lihonut suhteemme aikana ja olen miettinyt josko se vaikuttaisi asiaan. Mieheni mielestä näin ei kuitenkaan ole ja joskus hän jopa kehuu minua, varsinkin pyllyäni ja se tuntuu kyllä hyvältä. Mies on kaikin puolin muuten ihana, arki sujuu emmelä ole KOSKAAN riidelleet sen kummemmin. Talous asiat menee hyvin puoliksi.
Nyt olen omassa elämässäni käännekohdassa, valmistun ja haen ensimmäistä työpaikkaa. Olemme myös muuttamassa uuteen asuntoon. Ero on pyörinyt mielessä mutta en haluaisi hyvää suhdetta heittää romukoppaan "vaan" seksin takia. Se on kuitenkin suuri osa parisuhdetta minulle. Mitä minun pitäisi tässä tilanteessa tehdä? Mies ei halua mennä terapiaan tai lääkäriin asiaa selvittämään. Haluaisin sanoa että se on nyt tehtävä asialle jotain tai tulee ero. Itsekin olen vielä epävarma, joskus on hetkiä kun haluan erota ja joskus taas se ei tulisi pieneen mieleenkään. Käyn itse terapissa ja selvitän asiaa sielä omasta puolestani, vielä tuloksetta. Nyt olisi kanssasiskojen ja miksei veljienkin neuvot kultaakin kalliimpia...

Lopeta ae äijän runkkaaminen hölmö :LOL: jos sinä et saa niin ei hänkään vaan omat tassut käyttöön :cautious:

Vaikka mies ois kuinka haluton, niin sun kannattaa yrittää puhua asiasta sen kanssa, yleensä suhteessa on jokin asia mikä kinnaamisellaan aiheuttaa petipuuhissa jotakin, mut miehesi ei taida tykätä pimpsasta :cool: ei siitä kaikki tykkää :rolleyes:

Kaverisi on fiksu eikä kehtaa sanoa että lihoamisesi haittaa vaikka oikeasti todennäköisesti häiritsee. En tiedä pitääkö paikkaansa kaikkien kohdalla mutta usein tuntuu että pyöreämmillä tytöillä on myös löysemmät paikat. Yhdistettynä heikompi visuaalinen kiihotus pienempään fyysiseen kiihotukseen tekee sen ettei kiinnosta ollenkaan edes yrittää. On melko turhauttavaa painaa 45 min menemään ilman loppuhuipennusta kun ei vaan tunnu missään.

Tottakai kumppanin lihominen haittaa. Mies on vain sen verran korrekti, ettei halua sanoa sitä sinulle päin naamaa. Kaikkia miehiä lihavat naiset eivät kiihota. Saattaa olla myös, että miehellä on jotain ihan muita seksuaalisia mielenkiinnon kohteita kuin se perusseksi, jota teillä on ollut. Syystä tai toisesta ei vain kerro niistä sinulle.

Itse olen tapaillut miestä joka ei perusseksistä oikein lämpene, mutta innostuu erilisista fetissijutuista. Hän ei myöskään kykene seksiin normaalipainoista pulskemman naisen kanssa.

Hae munaa muualta. Niin ne miehetkin aina sanoo et ku ei kotoo saa ni mennää siks vieraisiin. Eiks je.

Eikö sitten kannattaisi vaan vaihtaa parisuhdetta? Tai etsiä ihan vaan munaa.

AP:lle ei kyllä ole mulla mitään kikkakolmosia, muuta kuin tosiaan se, että keskustelkaa asiasta. Seksistä saa kuitenkin ihan mielenkiintoisiakin keskusteluja aikaiseksi. Itse voisin kyllä olla ihan hyvin ilmankin vaikka hautaan asti, mutta silti pari kertaa viikkoon naidaan kun muuten vaimo muuttuu niin pirun äkäiseksi.

Lopeta ae äijän runkkaaminen hölmö :LOL: jos sinä et saa niin ei hänkään vaan omat tassut käyttöön :cautious:

Vaikka mies ois kuinka haluton, niin sun kannattaa yrittää puhua asiasta sen kanssa, yleensä suhteessa on jokin asia mikä kinnaamisellaan aiheuttaa petipuuhissa jotakin, mut miehesi ei taida tykätä pimpsasta :cool: ei siitä kaikki tykkää :rolleyes:
Juuri tämänkaltaisten "neuvojen" ansiosta on karmivaa ajatella, että jotkut ihmiset oikeasti uskovat ja luottavat siihen ns. konsultaatioon, mitä pösilöt, trollit, mielenterveysongelmaiset, uusfeministit , katkeroituneet yksinhuoltajat ja lukuisat erityyppiset epävakaat persoonat täällä jakavat.

Ei jumalauta. Miten harhainen voi ihminen olla?

Juuri tämänkaltaisten "neuvojen" ansiosta on karmivaa ajatella, että jotkut ihmiset oikeasti uskovat ja luottavat siihen ns. konsultaatioon, mitä pösilöt, trollit, mielenterveysongelmaiset, uusfeministit , katkeroituneet yksinhuoltajat ja lukuisat erityyppiset epävakaat persoonat täällä jakavat.

Ei jumalauta. Miten harhainen voi ihminen olla?

Harhainen pösilö täällä hei :LOL:

Faktahan tossa hommassa on numenomaan se että mies ei koe pimpsaa tarvittavaksi kun saa kättä :whistle:

No jaa. Vaihtoehdot:

-se on homo
-se pettää sua
-se on vaan itsekäs eikä tajua että seksi on vastavuoroista
-sitä ei kiehdo sun ylipaino.

Anteeksi kliininen luettelu, mut tarkoitus ei ole olla töykeä. :rolleyes:

Yhteistyössä