Halukkaita aloittamaan 31.3. -10kg

Heippa-Hei vaan kaikille!
Nyt vihdoin pääsin istahtaa koneelle sen verran että pääsen myös kirjoittamaan asti,monta viikkoa on mennyt vain muiden juttujen lukemisessa.
Täällä siis kaikki menee edelleen samaan tahtiin...Paino on nyt jo monta viikkoa pysynyt samoissa lukemissa,eli 58.2-58.8kg. Harmittaa niin kovasti kun en viikottain puntarille pääse tarkkailemaan painoa,mutta siis ihan hyvin on mennyt ottaen huomioon etten juuri ole hiki lenkkejä tehnyt. Painoa nyt on lähtenyt yhteensä se n. 4kg,vielä ainakin toiset 4kg haluaisin olla kevyempi.
Miten te muut olette saaneet kuntoilu kärpäsen liikkeelle itsestänne? Kun se mulla tuntuu olevan jossain tipo tiessään.. :kieh:
Ainoat lenkit mitä tulee päivittäin käveltyä tapahtuvat koirien kanssa metsässä lähes aina eikä liikkuminen siis siellä ole niin kovin sykettä kohottavaa.
Hyvät viikon alut kaikille...Yrittäkäämme olla ahkerampia liikkujia tällä viikolla!!!
 
Ei mitään positiivistä, eikä negatiivistä kuulumista. Siis paino heiluu samoissa lukemissa edestakaisin. Yhtenä aamuna on plussaa ja toisena miinusta. Keskimäärin ollaan samoissa.

Pitää panostaa liikkumiseen ja terveelliseen, kasvispitoiseen ruokaan. Kai se siitä joskus.
 
Tosta liikkumisesta.. mä kyllä meen/liikun mielellään aina kun vaan on siihe mahollisuus, se on nii terapeuttista/mukavaa! :) Lenkkeilyä pääasiassa ja joskus kun harvemmin on mahollista, crossaan. Mä en ees viel näillä kiloilla murehi et nouseeko syke, kyllä siitä urheilusta aina jotai hyötyä on/täytyy olla! ;) :LOL:
 
Täytyy tunnustaa etten tyttöjen syntymän jälkeen ole liikkunut paljon mitään :snotty:
Talvi-aikana vesijumpassa maanantaisin.. Tai oikeastaan joka toinen ma,isäntä iltavuorossa joka toinen viikko_Olenkin miettinyt tyttöjen mukaan ottoa ensi talvena,en vain ole varma toimiiko se.Täyttävät tammikuussa vasta 2.
No,on mulla yleensä syke noussut kun lähdetään ulos,saa välillä olla ripeä,että ehtii pukea molemmat,ennenkuin joltain taas puuttuu kenkä tms=)
 
Heip! Mites teillä on viime viikko mennyt?
Minä sietäisin saada raippoja, niin surkeasti on mennyt.. :ashamed:
on tullut ongelmia ravinnon kanssa ja ollut ongelmallista syömispuolella, tällä hetkellä ravintoni on todella rajoitettu, ja sekös ottaa aivoon kun laihiksella muutenkin on rajoitettua niin nytpä vasta onkin.. toivottavasti tämä ei kovin pitkään jatku, että pääsisin taas normaali ravintoon palaamaan.
no, tässä nämä "traagiset" luvut nyt joka tapauksessa taas on;
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 26.05---78.7kg = -1.4kg
Ma 2.06---78.1kg = -0.6kg
Ma 9.06---78.7kg = +0.6kg :eek: :kieh: :ashamed:

noh, jospa alkanut viikko menisi paremmin... lykkyä tykö kaikille!
 
Tupla-äippä :
saa kysyä. vauvalla maito-,muna-, ja soija-allergiat ainakin, testeihin odotellaan, täys imetyksellä,joten itse joudun näitä välttämään. kova olen aina ollut käyttämään maitotuotteita ja varsinkin nyt kun la
ihdutan. lapsi ei huoli tuttipullosta, ainakaan vielä.
 
Hei

Kiva lukea teidän muiden kuulumisia.

Minä olen huomannut, että on kauhean vaikea pysyä pisteissä, kun reissaa jossain. Viime viikolla ensimmäistä kertaa paino nousi, onneksi eilen punnituspäivänä se oli taas laskenut. Eilinen saldo oli -5,9kg aloituspainosta.

Ostin eilen ehrkutteluun marenkeja- niitä saa syödä monta pienillä pistemäärillä. Ja ovat hyviä :) .

Tsemppiä kaikille!
 
Natrium:Älä nyt itseäsi liikaa piiskaa,sun vaavikin on niin pieni vielä.Hermothan siinä menee,kun tulee rajoituksia syömiseen monelta suunnalta.Pääasia,että molemmat jaksatte hyvin =)
Minäkin lopetin imetyksen vasta viimeviikolla ;) ja tytöille tulee ens viikolla 1v5kk täyteen..
Meillä onneksi säilyttiin isommilta allergioilta.Eli sain tunkea suuhuni mitä vain,ja minähän tungin :snotty:

Tuota marenki-juttua en ole tullutkaan ajatelleeksi,pitääpä kokeilla makeanhimoon=) Kiitti vinkistä!
 
APUA, mä en ole käyny kirjottelee tässä kuussa ollenkaan...kiirettä pukkaa! :ashamed:
Huomenna on tilipäivä ja minä marssin kauppaan ostamaan itselleni vaakan, ei mitään havaintoa mitä on tapahtunut painossa kun ei ole puntaria! Farkut kyllä uhkaa tippua jalasta vielä ilman vyötä joten se on hyvä merkki siitä että ei ainakaan takasi ole tulleet ne mitä on saanut tän vuoden puolella tiputettua todella pikkuhiljaa, siis ihan saletisti pitää paikkansa se väite että jos hitaasti pudottaa ei tule niin helpolla takasin!!!
Crossarilla hikoilukin hiipui taas, viime viikolla 2 päivänä, tän viikon saldo on 0!
Ajattelin jos huomenna satsais tilistä senkin verran että liittyis 3 kk:ksi Keventäjiin ihan kokeillakseen oisko mulle siitä apua!
Tsemppiä kaikille muille!!! =)
 
minä tuun vasta nyt tänne kuuluttamaan kilotilannetta! ;) en oo aimmin päässyt puntarii kun on oltu tuola menossa.
tupla-äipälle onnea! -samat metodit täälä ollut käytössä, etten niin tarkkana oo jaksanut olla, mutta kas kummaa... ;)
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 26.05---78.7kg = -1.4kg
Ma 2.06---78.1kg = -0.6kg
Ma 9.06---78.7kg = +0.6kg
Ke 18.06---77.2kg = -1.5kg!! :attn: :D (ah tätä riemun tunnetta! ;) )

Ja nyt on tällä tyypillä lähtenyt laihiksen aikana yhteensä -5.3kg!Ai ai ku luksusta... heh, taitaa olla aika ärsyttävää hehkuttamista tää mutta kai sitä ihminen saa iloita suorituksestaan! :saint:

mutta miinusta kiloihin kaikille, kyllä me vielä tullaa laihemmiks! ;) :flower:
 
Se on taas maanantai ja puntari on yhtä armoton kuin ennenkin eikä huumoria löytynyt lainkaan näin juhannuksen jälkeen! ;)
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ke 18.06---77.2kg = -1.5kg
Ma 23.06---77.1kg = -0.1kg

Eikö se tästä taas! :)
Zemppiä kaikille viikkoon!
 
Raskauskiloja sitä täälläkin tiputellaan 75kg painoa ja ennen raskautta se oli tasan 10kg vähemmän, keväällä ostin pyörän ja sillä olis tarkoitus päästä ajelee heti kun kelit sallis, mutta ainakin täällä savossa vettä on tullut aika tasaisesti joka päivä viime päivinä. Viikonloppuna pitäis suunnata viinijuhlille joten saa nähdä kuinka paljon paino on noussut maanantaiaamuna... no pitäähän sitä vähän viiniä ottaa että jaksaa ensi viikolla kunnolla laihduttaa.
 
Tervetuloa Ä i p p ä 87 ja H-a-n-n-e!!! :flower:

Mukavaa saada väkeä tänne!! kuten edellä näkyy ei montaa oo ollu enää jotka täällä käy aktiivisesti tilittämässä kilojansa... liekö kesälomalla(laihdutuksesta
;) )!
viikonloppuja ja toivotaan niin tosissaan että arska paistais että pääsis ulos lenkille!
 

Yhteistyössä