V
Venakko Milanna
Vieras
ok.hetkiAlkuperäinen kirjoittaja laita :se eka kuva uudestaan en nähnyt,tuon vauvan näen nyt
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ok.hetkiAlkuperäinen kirjoittaja laita :se eka kuva uudestaan en nähnyt,tuon vauvan näen nyt
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:nyt näkyy![]()
monet sanovat että hän on shirley templey kaksoisolentoAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihana kiharatukka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja laita:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:nyt näkyy![]()
joo näkyy ,hih ja furby vieressä,meillä sama sininen
Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:Herranjestas, sehän on täysi kopio äidistään
Eräällä toisellakin, joka ainakin ennen palstaili, on tytär, jonka nimi on Lucia. Tosi nätti nimi, ihastuin paljon!!
Mä tahtoisin nähdä vielä sen vauvakuvan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:Herranjestas, sehän on täysi kopio äidistään
Eräällä toisellakin, joka ainakin ennen palstaili, on tytär, jonka nimi on Lucia. Tosi nätti nimi, ihastuin paljon!!
![]()
![]()
tässä on vauva,mä olin laitanut toisen kuvan
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:Herranjestas, sehän on täysi kopio äidistään
![]()
![]()
Jasmin JanetteAlkuperäinen kirjoittaja harmaus:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:Herranjestas, sehän on täysi kopio äidistään
![]()
![]()
Suloinen. Ja näyttää olevan samaa sarjaaMikäs on tämän tyttösen nimi?