Haluatteko kuolla nauruun:D

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Ei tuossa nyt mitään epäuskottavaa ole, en mäkään ennen imuroinut ikinä.
Ei kai siinä olekaan, ettei imuroi. Joissakin kodeissa ei kukaan imuroi juuri koskaan. Mun mielestä uskomatonta on se, että tällä aloituksella selvästi odotettiin jonkinlaista reaktiota. Ei kai sitä niin pientä tai suurta asiaaa olekaan, etteikö siitä voisi aloittaa keskustelua, mutta en vaan tajua mitä tältä nyt sitten toivottiin.
 
IhanaValo
Tän ketjun kauhistelijanaiset taitaa avata omat viemärit ja vaihtaa auton öljyt siinä sivussa.. ei nainen tarvitse liata pieniä käsiään ainakaan silloin kun mies on kotona.

Liian toimelias Justiina riistää miehen ritarillisesta roolistaan.
Meillä mies saa kyllä ihan rauhassa hoitaa autohommat (no okei, oon mie joskus ollu "auttamassa" renkaiden vaihdossa) ja availla viemärit, hoitaa pienet remppahommat jne. mut kyllä mie itekin nyt yhen pölypussin osaan vaihtaa :)
 
"kaffekissa"
Mitä naurettavaa tossa oli? pikemminkin säälittävää. äidillä menee aika strippaamiseen ja mies ja "mummo" hoitaa kodin..
miten vanha tuon kirjoittaja on... oli jo 9 viestiä hänellä tuolla näkyvillä :)
eikö tuo tiedä, että se vaan on niiiiin laaaast season imuroida.
Sitä varten voi tosiaan hommata ulkopuolista kotiapua myös.
Mutta äidille se on tietysti parasta jumppaa, hyödyksi suorastaan.

Minulla on pahemmanlaatuinen vika. Kun on mies aina keittämässä kahvit, niin olen kadottanut kahvinkeittotaitoni runsaassa10 vuodessa siis.
Kun olen yksin - aika harvoin kuitenkin, mutta nytkin nautin ihanasta yksinäisyydestä, aaaah - niin joudun juomaan liian laihaa kahvia, kun en hallitse tuota enää...ei kiva.
 
"kuula"
Tän ketjun kauhistelijanaiset taitaa avata omat viemärit ja vaihtaa auton öljyt siinä sivussa.. ei nainen tarvitse liata pieniä käsiään ainakaan silloin kun mies on kotona.

Liian toimelias Justiina riistää miehen ritarillisesta roolistaan.
Tottakai avaan viemärit ja korjaan pesukoneen ihan itse. Mutta kerropas sinä, että mitä siis ei sais tehdä, että miehen "ritarillisuus" ei kärsi? :D
 
"zenn"
Vaimo saattaa imuroida mutta ei sentään vaihda pölypussia. Likaiset työt on miehen tehtävä, ja kodinkoneet kestävät pidempään jos nainen ei yritä huoltaa niitä.
Niin totta meilläkin :D

Kyllä minä nyt osaan vaihtaa pölypussin, kaivella hiukset pois viemäreistä ym. mutta on se nyt paljon mukavempaa jos mies sen tekee (se viemäri haiseekin jo niin pahalle) :D Ei ole muuten tarvinnut asentaa/ottaa käyttöön yhtäkään sähkölaitetta tai vempainta aloitettuani parisuhteen..
 
En tajua
En nyt ymmärrä mitä hauskaa tuossa on. Imurit eivät ole mitään kovin monimutkaisia kapistuksia, eli jos joku ei sellaista saa auki, täytyy olla todella typerä.... ja mitä hauskaa typeränä olemisessa on???
 
Ähhh
Tän ketjun kauhistelijanaiset taitaa avata omat viemärit ja vaihtaa auton öljyt siinä sivussa.. ei nainen tarvitse liata pieniä käsiään ainakaan silloin kun mies on kotona.

Liian toimelias Justiina riistää miehen ritarillisesta roolistaan.
Pyh, eikä riistä, jos vain on ymmärtänyt valita itselleen tarpeeksi miehekkään miehen. Meillä minä hoidan renkaan vaihdot samoin kuin remontti ja pihahommat, mutta ei mieheni miehisyys tai ritarillisuus siitä mitenkään ole kärsinyt, hän vain toteuttaa näitä ominaisuuksia muissa paikoissa/tilanteissa, joissa niistä enemmän on hyötyä...
 
"kaffekissa"
En nyt ymmärrä mitä hauskaa tuossa on. Imurit eivät ole mitään kovin monimutkaisia kapistuksia, eli jos joku ei sellaista saa auki, täytyy olla todella typerä.... ja mitä hauskaa typeränä olemisessa on???
vähän (KÖ?) ohi aiheen mutta vilkaise tonne tämän päivän muiden aloittajien ketjuja, niin näet kuka on tehnyt tod. hauskantyperän aloituksen. En laita linkkiä, koska en halua sen ketjun ap llekaan mitään pahaa.
*puolustaa aina ap ta, oli ap tai ap*
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22193902]Kyllä hän on jo kyllästynyt. Tunnen miehen ja paljon jutellaan asioista.[/QUOTE]

Haha:LOL: tuskin kukaan mun miestä tunne, et sä voi vaan millään siitä tuntea:)
 
"Hmmm"
Mulle on ihan sama mikä ammatti olisi, mutta kun miettii mitä Savanna tekee, mihin tilanteisiin joutuu niin miettikää nyt. Kyllähän siitä hyvät naurut saisi kun tämän naisen elämää seuraisi. Parempi ehkä mitä Aitolehden ja Eerikäisen elämä...
No en tiedä. Tyyppi vaikuttaa pitkälti samanlaiselta kuin joku Johanna Tukiainen... enkä kyllä Johannaa jaksaisi katsoa sekunttiakaan...
 

Yhteistyössä