Haluatteko kuolla nauruun:D

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Mun äiti meillä, kun mä käyn iltaisin töihin, se hoita lapsia, auttaa, kun mieskin töissä pitkään, lastenhoitoapua...

Niin se alkoi imuroida ja jotain meni sinne että imuri meni tukkoon, niin se kysyi miten avataan imuria, mut arvatkaa mitä mä en tiedä. Sitten mä sille sanoi ota toinen imuri, se kysyi taas miten sen avataan, mä kysyin takas miksi sun sen pitää avata, sitten se vastasi että sen takia kun se on höyry imuri ja sinne vettä pitää laita, mä taas sanoin että en tiedä, etten osaa yhtään neuvoa. Sitten älysin että 2v aikana mä en ole imuroinut itse ikinä:ashamed: se tekee vain mun mies ja äiti
 
hyppyne
en voi uskoa tätä... Vakavasti tulee mieleen ettei tää ihminen voi olla "oikea", tai ee lähellekään sitä mitä täällä esittää. Sillä mun on vaikea uskoa että tälläsiä ihmisiä on Suomessa. Tai missään. Tajuutteko. Ei voi olla noin tyhmää ihmistä, ilman ettei olisi jotain päässä vialla...
 
Venakko Milanna
en voi uskoa tätä... Vakavasti tulee mieleen ettei tää ihminen voi olla "oikea", tai ee lähellekään sitä mitä täällä esittää. Sillä mun on vaikea uskoa että tälläsiä ihmisiä on Suomessa. Tai missään. Tajuutteko. Ei voi olla noin tyhmää ihmistä, ilman ettei olisi jotain päässä vialla...
on mulla vika päässäkin, mä ajattelin se ei ole uutta palstalle:popcorn:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22193344]No kyllä naurattaa, miehes joutuu olemaan kai enemmän naimisissa äitis kanssa kuin sinun :D[/QUOTE]


Lisäys: mutta ilmeisesti sitä ei haittaa...? niinhän se on että toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä ja jotkut molemmista :D
 
Ai nauruun? eipä oo hauskaa. Säälittävää, kauhistuttavaa. Ei susta ole vaimoksi eikä äidiksi.
No ei kai se imuroimisesta voi olla kiinni onko jostakusta äidiksi tai vaimoksi?
:confused:

Minun äitini oli ja on hyvä äiti kaikille lapsilleen eikä osannut silloin kun me olimme lapsia, sen kummemmin laittaa ruokaa kuin siivotakaan. Ei osaa oikeastaan vieläkään, mutta huvittelee nyt eläkepäivillään ajoittain yrittämällä.
 
Viimeksi muokattu:
Ooo
Ei tästä nyt ihan nauruun kuole... Odotin jotain parempaa. Mutta miksi ihmeessä teillä on höyryimuri, kuka näitä laitteita tarvitsee? Kukaan ei käytä, mut on pitänyt kuitenkin ostaa? Sopii tietty kuvaan.
 
"Hopsis"
Meillä on töissä 30v nainen soittanut huoltomiehen paikalle, kun imuri ei toiminut (eli ei imenyt kunnolla). Meillä siis työnkuvaan kuuluu huolehtia työpaikan yleissiisteydestä ja vaikka siivooja käy, tarvii välillä meidänkin imuroida. Huoltomies tuli imuria heti katsomaan ja totesi, ettei imuri ime, koska pölypussi on aivan täysi.
Kyllä sitä vain melkoisia ihmisiä Suomestakin löytyy...
 
Hmm. No ei kai ketään hirveästi hetkauta se jos et imuroi? Mitähän reaktiota tällä on toivottu? Sitä, että joku kauhistelee/halveksuu, ihastelee "Oho, toisen ei tarvitse imuroida! :heart:" vai haluaisitko jonkun etsivän sinulle käyttöohjeet?

Juu ei tää ihan todellista taida olla.
 
Tasku Venus
Ei tuossa nyt mitään epäuskottavaa ole, en mäkään ennen imuroinut ikinä. Vaikka nyt hiljattain olenkin alkanut imuroimaan, niin en kyllä osaa suodatinta putsata (meillä pussiton imuri). Tai edes tyhjentää sitä säiliötä. Ja me ollaan miehen kanssa asuttu yhdessä jo 5 vuotta, nyt vasta olen alkanut imuroimaan. Meillä on aina ollut jako mitä kukakin tekee kotona, ja imuroiminen on aina kuulunut miehen hommiin.
 

Yhteistyössä