Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Mä tuun messiin! Tuon peräkärryllisen grillipihvejä ja olutta niin kai mut kelpuutetaan joukkoon? |O
No nuo kaikki ei mahdu veneeseen mutta tehdään kaksi reissua!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Mä tuun messiin! Tuon peräkärryllisen grillipihvejä ja olutta niin kai mut kelpuutetaan joukkoon? |O
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Mä tuun messiin! Tuon peräkärryllisen grillipihvejä ja olutta niin kai mut kelpuutetaan joukkoon? |O
No nuo kaikki ei mahdu veneeseen mutta tehdään kaksi reissua!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heli:Haluatteko kaikki helvettiin? Juttujenne perusteella niin on tuleva käymään. Rukoilkaa että ette kärventyisi.
Minua säälittää te ja teidän lapset, ottakaa vastuuta heistä ja pelastakaa itsenne.
Täällä on paljon syntisiä, petätte tai ette elä avioliitossa, useimmat juovat ja puhuvat irstaita.. ei uskoisi teitä äideiksi. Jumala häpeää teitä.
Alkuperäinen kirjoittaja iuuyjhuyuyuy:Minusta helvetti olisi hemmetin kylmä paikka.
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:No jos tuun kumiveneellä perässä |O
Hitsin pimpulat...Henkimaailman TalentAlkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Pah, silloin on jo varmaan olemassa kummitusten oma idols, selviytyjät tms. Pääsisköhän silloin julkkikseksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja iuuyjhuyuyuy:Minusta helvetti olisi hemmetin kylmä paikka.
Daa! Mutta se onkin ryssän helvetti!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Timppa! Kai sulla on saunakin siellä saaressa ettei palelluta?
Vaarin! Joko meet ap:n mukaan taivaaseen tai sitten tuut meidän mukaan Timpan saarelle, Ibizalle, etelämerelle jne.Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:![]()
![]()
Mistä te puhutte???
Tää ei koske minua, mä kasvan vaan horsmaa kun aika jättää.
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:![]()
![]()
Mistä te puhutte???
Tää ei koske minua, mä kasvan vaan horsmaa kun aika jättää.
Vaarin! Joko meet ap:n mukaan taivaaseen tai sitten tuut meidän mukaan Timpan saarelle, Ibizalle, etelämerelle jne.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tää ei koske minua, mä kasvan vaan horsmaa kun aika jättää.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Noh, minun kanssa grillaaminen saattaa jollakin vastata hevettiä. Vaikka ei puhuttaisi kuin viikonlopusta!![]()
Vaan mahtaakohan se sullakaan niin lystikästä olla? Aksun kanssa juotte kaljaa ja mietitte, mitä teette liudalle kankeita ja kylmiä naisia.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Noh, minun kanssa grillaaminen saattaa jollakin vastata hevettiä. Vaikka ei puhuttaisi kuin viikonlopusta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Saanko mä vielä vaihtaa helvetin Ibizaan? :wave: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä joutuisin Danten helvetissä kuudennelle tasolle, 6.piiri: ahmatit.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Saanko mä vielä vaihtaa helvetin Ibizaan? :wave: :xmas:
Me otetaan siut kuskiks! Ajellaan liukkaita teitä grillaamaan!