Haluatteko kaikki helvettiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Heli:
Haluatteko kaikki helvettiin? Juttujenne perusteella niin on tuleva käymään. Rukoilkaa että ette kärventyisi.
Minua säälittää te ja teidän lapset, ottakaa vastuuta heistä ja pelastakaa itsenne.
Täällä on paljon syntisiä, petätte tai ette elä avioliitossa, useimmat juovat ja puhuvat irstaita.. ei uskoisi teitä äideiksi. Jumala häpeää teitä.

En halua sun seuraksi sinne, joten heippa vaan. Koetahan pärjätä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Pah, silloin on jo varmaan olemassa kummitusten oma idols, selviytyjät tms. Pääsisköhän silloin julkkikseksi?
Hitsin pimpulat...Henkimaailman Talent :o *hakee heti luutansa ja alkaa treenata lentämistä*

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
:o :o

Mistä te puhutte???

Tää ei koske minua, mä kasvan vaan horsmaa kun aika jättää.
Vaarin! Joko meet ap:n mukaan taivaaseen tai sitten tuut meidän mukaan Timpan saarelle, Ibizalle, etelämerelle jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tää ei koske minua, mä kasvan vaan horsmaa kun aika jättää.
Vaarin! Joko meet ap:n mukaan taivaaseen tai sitten tuut meidän mukaan Timpan saarelle, Ibizalle, etelämerelle jne.

[/quote]

Noh, minun kanssa grillaaminen saattaa jollakin vastata hevettiä. Vaikka ei puhuttaisi kuin viikonlopusta! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Noh, minun kanssa grillaaminen saattaa jollakin vastata hevettiä. Vaikka ei puhuttaisi kuin viikonlopusta! :laugh:
Vaan mahtaakohan se sullakaan niin lystikästä olla? Aksun kanssa juotte kaljaa ja mietitte, mitä teette liudalle kankeita ja kylmiä naisia.

Yhteistyössä