Haluatteko kaikki helvettiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin mutta eikös se mee niin, että kaikki pääsee taivaaseen, koska Jumala antaa kaikki synnit anteeksi???
Niin et eiks se oo ihan sama mitä täällä tehdään??

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entä passia?
Joku viisumi varmaan pitää olla...ei kai sinne nyt kaikkia huolita?

Mä en sitten muuten raahaa niitä makkaroita mukaan joka paikkaan! En varsinkaan jos jengi on kovin iso.

No jos kerran Helvetissä ollaan, niin pitäähän jonkun kärsiäkin! Elikkä makkarat vaan meseen ja jätetään jotkut ilman :D :D :D
Näin se Helvetti toimii !!

Mä en sitten muuten raahaa niitä makkaroita mukaan joka paikkaan! En varsinkaan jos jengi on kovin iso.

Minä voin hakea siwasta samalla makkaraa kun otan olutta ja sidukkaa ettei käy ihan helvetilliseksi tuo sinun homma! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Minä voin hakea siwasta samalla makkaraa kun otan olutta ja sidukkaa ettei käy ihan helvetilliseksi tuo sinun homma! :laugh:

Perkele !!! Unohdin noi juotavat ! Eikun kossua korikaupalla!

Kiitos! Olet herrasmies=) Ps. salaattikin maistuis ja Keittis syö tofumakkaroita.

Kiitos! Olet herrasmies=) Ps. salaattikin maistuis ja Keittis syö tofumakkaroita.

Tuota...Siwan valikoiman tuntien saa tuoda tofunsa itse ja en taida lähteä Kiteeltä asti kossua hakemaan. Mutta olutta ja hinttivissyä kyllä löytyy! Ja tietysti sitä makkaraa!

Tuota...Siwan valikoiman tuntien saa tuoda tofunsa itse ja en taida lähteä Kiteeltä asti kossua hakemaan. Mutta olutta ja hinttivissyä kyllä löytyy! Ja tietysti sitä makkaraa!
Sie asut jossain lähellä :whistle:

Tähänkin tää sama sarjis:

180.png

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä en kyl petä mut muuten pitää paikkansa..

Ja alakertaan tässä matkalla ollaan, ei mua se yläkerta kiinnostakaan.. :D

samoin! :D

meillä ei HUUHAA juttuja ole eikä tule eikä lapsille opeteta

Mä tuun messiin! Tuon peräkärryllisen grillipihvejä ja olutta niin kai mut kelpuutetaan joukkoon? |O

Yhteistyössä