4
4813456
Vieras
Voisin hyvin harkita järkisuhdetta, mutta tiedän että se kestäisi tasan siihen asti kun oikeasti rakastuisin. Todellisen intohimon vietäväksi lähtisin ilman pienintäkään epäröintiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no mikään muu kuin rakkaussuhde ei tulisi koskaan kysymykseen, missään tilanteessa. en ymmärrä järkisuhteita.
Exäni kanssa oli puhtaasti järki- ja intohimosuhde. Rakkaus oli alussa niin palavaa, että kaikki muu unohtui. Olin myös nuori, enkä miettinyt juurikaan "järkisyitä". Eroon ajauduttiin, vaikka rakkautta ja sitä intohimoa olikin vielä jäljellä. Kun arvot, tulevaisuuden súunnitelmat, perheeseen panostiminen yms. eivät kohtaa, niin eihän siitä muuta tule kuin katastrofi!
Nykyiseen mieheeni en heti rakastunut palavasti, mutta opin rakastamaan ja arvostamaan häntä pikku hiljaa. Nykyään rakastan häntä syvästi, mutta voisin sanoa, että meillä on myös tavallaan "järkisuhde". Molemmilla oli tiettyjä kriteerejä kumppanille, pelkän rakkauden perusteella ei olisi päästy eteenpäin
Itse asiassa nyt kun olen asiaa tarkemmin miettinyt, niin kumppanin arvostaminen on se kaiken a ja o. Silloin häntä myös kohtelee hyvin. Moni rakastaa tulisesti, mutta kohtelee silti toista ihmistä kuin rukkasta.
Niin, kannatan siis rakastavaa järkiliittoa![]()
Outo kysymys. Se jota rakastan! Millä muilla asioilla voisi olla merkitystä?