V
"vieras"
Vieras
'Kyllä mä kysyin yrityksistä eli 2sta, enkä pyytänyt arvostella mun osaaminen tai tieto. Mä luulen se kuka perusta jotain on otanut selvän kannatavuudesta. Mä aina luen ja nauran, kun kaikki mua tunne niin hyvin ja koska olen niin sanotusti rento ja iloinen ihminen suuren osan ajasta, niin antoi bimbo kuvan kuulema täällä, nekin yritykset, mä pelkästää ,,haluuun,,... Kyllä mä ne haluan, mutta en halua avaata mitään, mikä ei tuo mulle penniäkään. Mutta jos huono tuuri käy niin näinkin tapahtu, mutta se meille ei ole iso ongelma, muuten tuskin olisin avaamassa yhtään mitään, jos olisi pelko perseessä että se vie kaikki meijän rahaa ja jos käy niin tai jos käy näin
Ihan ystävällisessä hengessä haluan sanoa että kunnollinen ja REALISTINEN liiketoimintasuunnitelma ja markkinoiden tutkiminen on A ja O tuottavan yrityksen perustamisessa (se että pari miehen kaveria sanoo ostavansa sulta sohvan ei ole sitä). Lisäksi tarvitaan paljon pitkäjänteisyyttä ja se on se, mitä sinulta tuntuu puuttuvan kun suunnitelmasi/mielesi muuttuu jatkuvasti- se, että kertoo edellisen yrityksen lopettamisen syynä olevan se että taksimatkat työpaikalle maksoivat liikaa, voi miettiä elämän realiteetteja ja miten ne liiketoimintasuunnitelmaan istuu.