V
"vieras"
Vieras
Osoittaa vain typeryyttä hassata rahaa kannattattomiin, surkeisiin yrityksiin. Mitään arvostusta ei saa perustamalla tuollaisia yrityksiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ne sohvat on tehty Italialaisesta antiikkinahasta, se on yks kalleimmasta nahasta tehty
Miks mun pitää haavet lopeta, voi että, hassua. Sorry en lopeta mitään vaan ne pian jo tulee olemaan eli kaupat, minulla on melko kaikki valmiina siitä varteen![]()
Sulle on ilmeisesti esim. Members.com ihan outo juttu? Käys kurkkaan. Merkkituotteita koko ajan alennuksella, ei ole poistomyymälä, eikä tuotteita ole myyty siellä aiemmin normaalihintaan![]()
Jos sä teet niin, luuletko että kaikki noin tekee? Hassua....
Rehellisesti sanoa, teijän arvostelu ei mua paljon kiinnosta. Viisat ihmiset eivät täällä istuu arvostelemassa muita, ,,pilo,, haukumalla tyhmäksi...
Mä en ole kysynyt täältä, että arvostelkaa mun tyhmyttä, että hei tässä minä, olen tyhmä enkä tajua mistään mitään, hehe.... Näköjään te ette tiedä mitä ihmiset oikeasti halua, mutta mä tunnen paljon ihmisiä, miehen työn kautta ja tiedän mitä ne toivoavat ja mitä jo kysyvät... en halunnut sanoa siitä mutta oli pakko, että mulla jo periateessa myyntiä tiedossa kun kauppa on valmiina, kun myyn just se mistä ihmiset pitää ja tietysti laatua, kun suomen kaupat on liikakin täynnä kiinalaista kräästä, samoin kaluste verkokauppoja
Rehellisesti sanoa, teijän arvostelu ei mua paljon kiinnosta. Viisat ihmiset eivät täällä istuu arvostelemassa muita, ,,pilo,, haukumalla tyhmäksi...
Mä en ole kysynyt täältä, että arvostelkaa mun tyhmyttä, että hei tässä minä, olen tyhmä enkä tajua mistään mitään, hehe.... Näköjään te ette tiedä mitä ihmiset oikeasti halua, mutta mä tunnen paljon ihmisiä, miehen työn kautta ja tiedän mitä ne toivoavat ja mitä jo kysyvät... en halunnut sanoa siitä mutta oli pakko, että mulla jo periateessa myyntiä tiedossa kun kauppa on valmiina, kun myyn just se mistä ihmiset pitää ja tietysti laatua, kun suomen kaupat on liikakin täynnä kiinalaista kräästä, samoin kaluste verkokauppoja
Kyllä mä kysyin yrityksistä eli 2sta, enkä pyytänyt arvostella mun osaaminen tai tieto. Mä luulen se kuka perusta jotain on otanut selvän kannatavuudesta. Mä aina luen ja nauran, kun kaikki mua tunne niin hyvin ja koska olen niin sanotusti rento ja iloinen ihminen suuren osan ajasta, niin antoi bimbo kuvan kuulema täällä, nekin yritykset, mä pelkästää ,,haluuun,,... Kyllä mä ne haluan, mutta en halua avaata mitään, mikä ei tuo mulle penniäkään. Mutta jos huono tuuri käy niin näinkin tapahtu, mutta se meille ei ole iso ongelma, muuten tuskin olisin avaamassa yhtään mitään, jos olisi pelko perseessä että se vie kaikki meijän rahaa ja jos käy niin tai jos käy näin
Kyllä tämä on arvostelu, siks kun täällä lullaan etten tiedä yhtään mitään, olen tyhmä venakko, joka osaa vai peppua pyörittää. Luuletko etten tajua mikä paista tekstien läpi? Niin kuin kirjoitin äsken, jos olisin näin tyhmä, tuskin olisin perustamassa yhtään mitään, mutta mä tiedän mitä kuka halua ja mitä ihmiset haluavat kellä on rahaa
Kyllä tämä on arvostelu, siks kun täällä lullaan etten tiedä yhtään mitään, olen tyhmä venakko, joka osaa vai peppua pyörittää. Luuletko etten tajua mikä paista tekstien läpi? Niin kuin kirjoitin äsken, jos olisin näin tyhmä, tuskin olisin perustamassa yhtään mitään, mutta mä tiedän mitä kuka halua ja mitä ihmiset haluavat kellä on rahaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mxgögö;26532039:Mua kiinnostaa tää toinen yritysonko vähän niinkuin senttihuutokaupan tapainen? Se on älyttömän hyvä keksintö, yrityäjä saa pirusti rahaa ja moni saa pilkkahintaan tavaraa
Millä tavalla taas? Ja millä tavalla itkemään?
Milloin mä olen itkenyt ettei mun yritykset menee hyvin?
Mä olen ainakin tieanut mun yritysten kautta kun se oli olemassa, enkä ikinä itkenyt ettei se tuota mitään. Elämän muutoksen takia oli pakko pistää kaikki kiinni. Kun en voi matkusta taksilla joka maksaa 3000e per kk. Ja käsille jää 1000-2000kk. Kuulut kun on todella isot, siks ei paljon jäänyt, mutta kuvittelee, kuinka paljon olen silti myynnyt, eli paljon, kun vuokratilakin oli Turun keskustassa, mutta kuulut vie kaikki voitot, siks, ei oo kiva maksaa taksiin 3000 ja olla miinuksilla, koska se mitä sain kaupasta per kk, se on kuin tavallisen ihmisen palka per kk