K
kysyn vaan
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Tekisin ehkä sen toisen lapsen mutta en varmaan miestä katselisi kovinkaan kauaa.
Miksi sä tekisit lapsen miehelle jonka kanssa et halua olla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Tekisin ehkä sen toisen lapsen mutta en varmaan miestä katselisi kovinkaan kauaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Tekisin ehkä sen toisen lapsen mutta en varmaan miestä katselisi kovinkaan kauaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tiedä haluaisiko mies lasta oikeasti tavata vai sanooko lapsen olevan hänelle ilmaa vain minun tunteita suojellakseni? Kovasti tuntuu kieltävän lapsen osaltaan ja vierittää syyt tapahtuneesta sille naiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vetoaa siihen että nainen manipuloi hänet heikolla hetkellä ja mies luuli naisen käyttävän ehkäisyä. Meillä oli niihin aikoihin suhteessa kriisivaihe. Olin raskaana kaiken lisäksi ja aika pian lapsemme syntymän jälkeen paljastui koko ahdistava totuus.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Tekisin ehkä sen toisen lapsen mutta en varmaan miestä katselisi kovinkaan kauaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vetoaa siihen että nainen manipuloi hänet heikolla hetkellä ja mies luuli naisen käyttävän ehkäisyä. Meillä oli niihin aikoihin suhteessa kriisivaihe. Olin raskaana kaiken lisäksi ja aika pian lapsemme syntymän jälkeen paljastui koko ahdistava totuus.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Siis ymmärsinkö mä nyt oikein?
Ap:n mies, jota ap syvästi rakastaa, on pettänyt monesti. Yhdestä suhteesta syntynyt lapsikin jota ei halua tavata, joka on kuin ilmaa, ja syyttää vielä ko. lapsen äitiä asiasta, itse on täysin viaton?
Ja jonkun pitää vielä niinku ihan tosissaan miettiä, tekisikö lisää lapsia tunnevammaisen elämäntapapettäjän kanssa, joka on henkisesti pikkupennun tasolla (ei se ollu mun vika, se oli ton vika!)?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja essi:No aina asiat ei ole mustavalkoisia. Mitäs jos sitä lasta haluaa todella paljon. Suurin haave mikä on? Mutta ikää on sen verran, että lapsi on sen takia tehtävä "nyt"?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En haluaisi erotakaan kun luvattu vielä yrittää. Tuntuu tosi vaikealta ajatukselta että yhteinen lapsemme jäisi isättömäksi kun isä on ehtinyt lapsen elämässä olla jo mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En haluaisi erotakaan kun luvattu vielä yrittää. Tuntuu tosi vaikealta ajatukselta että yhteinen lapsemme jäisi isättömäksi kun isä on ehtinyt lapsen elämässä olla jo mukana. Ero aiheuttaisi sen että erkanisimme täydellisesti fyysisesti ja henkisesti. Nyt haluamme kaikin tavoin vielä pitää perheen koossa lapsemme parhaan takia.
Se toinen nainen on luvannut huolehtia itse lapsestaan eikä isää varmaan lapselle haluakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:En haluaisi erotakaan kun luvattu vielä yrittää. Tuntuu tosi vaikealta ajatukselta että yhteinen lapsemme jäisi isättömäksi kun isä on ehtinyt lapsen elämässä olla jo mukana.
No yrittäkää vielä...onko tämä nyt 20 kerta vai miten?
Ei sun miehesi eron myötä kuolisi, eli lapsellasi olisi isä jatkossakin. Vai onko tuo miehisyyden huipentuma sitä sorttia, joka hylkäisi myös teidän yhteisen lapsenne?
Alkuperäinen kirjoittaja sef:En, sillä en haluaisi sitä miestä enää lainkaan.
Juuri puhuimme mieheni kanssa tästä asiasta ja sanoin, että jos hän pettäisi ja saattaisi jonkun naisen raskaaksi niin se olisi sellainen asia joka toisi 100% varmuudella lopun liitollemme. En kertakaikkiaan kestäisi/haluaisi/pystyisi enää siinä liitossa elämään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En vain halua yksinhuoltajaksi. En odottanut koskaan joutuvani. :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:En haluaisi erotakaan kun luvattu vielä yrittää. Tuntuu tosi vaikealta ajatukselta että yhteinen lapsemme jäisi isättömäksi kun isä on ehtinyt lapsen elämässä olla jo mukana.
No yrittäkää vielä...onko tämä nyt 20 kerta vai miten?
Ei sun miehesi eron myötä kuolisi, eli lapsellasi olisi isä jatkossakin. Vai onko tuo miehisyyden huipentuma sitä sorttia, joka hylkäisi myös teidän yhteisen lapsenne?
En vain halua yksinhuoltajaksi. En odottanut koskaan joutuvani. :/