Haluaisitko mielelläsi 3-5 poikaa?

  • Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti
Mä olin ihan varma kolmosta odottaessa, että mahassa on kolmas poika. Eipäs ollutkaan kun tyttö. Kyllä siinä meni aikaa totutellessa ajatukseen :D
Mulla ei todellakaan ole väliä, että mitä sukupuolta lapset on, mutta olin vaan jotenkin jo asennoitunut siihen, että meille tulee poikakolmikko.
 
kuutti
Ottaisin heti!:D
Kaverillani on kolme poikaa, jotka ovat 9v, 6v ja 2v. Ihania tapauksia. Tosin heidän perheessään lapset eivät elä kuin pellossa, vaan heidät on kasvatettu ja sen kyllä huomaa. Vanhemmista se kiinni on, mimmosia lapsista tulee.
 
Millipidetär
Alkuperäinen kirjoittaja 2 pojan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Jos saisin valita max 1 poika meidän talouteen... olen niin heikkohermoinen et se riehuminen saisi mut ihan sekopäiseksi
No se ei ole sukupuolesta vaan luonteesta ja kasvatuksesta kiinni.
Joo kyllähän se noin on kun järjellä asiaa ajattelee mut muhun on vaan sisäänrakennettu pinttynyt ajatus et poikalauma ei ole mun juttu...luulempa et veljien kanssa kasvaneena on kova hinku saada naisseuraa :D

 
wtf ?
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja sit kelpais:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En. Tarkkaan ottaen mä en haluaisi yhtään poikaa.
Haluat kuitenkin 3-5tyttöä?
Mulla on 3 tyttöä.
Neljäs on mikä on, asia selvinnee 4D-ultrassa viimeistään.
Jos saisin toivoa, sekin saisi olla tyttö.
Miksi?
Mä en osaa kuvitella itseäni pojan/poikien äitinä.
Ei mulla ole mitään henkilökohtaista poikia vastaan tai pahaa sanottavaa pojista yleisesti, mutta mä en vaan osaa kuvitella meille poikaa.
Tosin jos sellainen meille ilmaantuu, niin sitten täytyy vaan ruveta opettelemaan ja totuttelemaan ajatukseen, eihän siinä mitään.
ompa outo selitys.
mulla on kaks poikaa, mutta ei oo tullu ees mieleen, että jos oisin paksuna ni toivosin poikaa ku en "osais" kuvitella tyttöä meille.
 
menee herneet jollain, hah haha hah
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ja kesällä tapasin perheen, jossa oli 6 erittäin hienosti kasvatettua poikaa, kävi melkein kateeksi!!! :whistle: ;)
poikia useimmin kasvateenkin, kun taas tyttöjen kohdalla sorrutaan lellimiseen ja siihen että prinsessalle ei tuu paha mieli... ;)
 
heh
no meillä on pieni tytär joka on niin isin rinsessa että oksat pois;)...jos mää komennan ja neiti itkee niin isi kiirehtii paikalle ja sanoo ettei saa lasta komentaa ja ottaa likan syliin:(...tästä tulee kyllä varmasti ongelma meille! Isi on ihan tytön pauloissa;).
 
Alkuperäinen kirjoittaja wtf ? :
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja sit kelpais:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En. Tarkkaan ottaen mä en haluaisi yhtään poikaa.
Haluat kuitenkin 3-5tyttöä?
Mulla on 3 tyttöä.
Neljäs on mikä on, asia selvinnee 4D-ultrassa viimeistään.
Jos saisin toivoa, sekin saisi olla tyttö.
Miksi?
Mä en osaa kuvitella itseäni pojan/poikien äitinä.
Ei mulla ole mitään henkilökohtaista poikia vastaan tai pahaa sanottavaa pojista yleisesti, mutta mä en vaan osaa kuvitella meille poikaa.
Tosin jos sellainen meille ilmaantuu, niin sitten täytyy vaan ruveta opettelemaan ja totuttelemaan ajatukseen, eihän siinä mitään.
ompa outo selitys.
mulla on kaks poikaa, mutta ei oo tullu ees mieleen, että jos oisin paksuna ni toivosin poikaa ku en "osais" kuvitella tyttöä meille.
No sitten se on outo selitys, minkäs mä sille voin? Mä en vaan osaa kuvitella meille poikaa.
Niinkuin jo sanoin, jos nyt poika kuitenkin on tulossa, niin sittenhän se on vaan ruvettava ajattelemaan. Ihan yhtä rakas olisi varmasti, ja eiköhän se asia jollain lailla konkretisoituisi sitten ultran jälkeen jos siellä sanovat, että poika tulee.
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysymys:
Siis VAIN poikia!

Tämä kysymys niille joilla on vain tyttöjä tai tyttö & poika tai useampia eri sukupuolta.
Minulla on 3 poikaa, tyttöä vailla en ole koskaan kokenut olevani mutta tottakai tyttö olisi yhtä rakas kuin pojat ovat.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja 2 pojan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Jos saisin valita max 1 poika meidän talouteen... olen niin heikkohermoinen et se riehuminen saisi mut ihan sekopäiseksi
No se ei ole sukupuolesta vaan luonteesta ja kasvatuksesta kiinni.
Joo kyllähän se noin on kun järjellä asiaa ajattelee mut muhun on vaan sisäänrakennettu pinttynyt ajatus et poikalauma ei ole mun juttu...luulempa et veljien kanssa kasvaneena on kova hinku saada naisseuraa :D
Mulla neljää nuorempaa veljeä ja itselläni kaksi poika. Tuntuu taas jotenkin "kotoisalta", kun talo täynnä miespuolisia :) Olisin varmaa ihan hukassa ja sormi suussa jos kolmas lapsi olisi tyttö :D
 
hs
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja sit kelpais:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En. Tarkkaan ottaen mä en haluaisi yhtään poikaa.
Haluat kuitenkin 3-5tyttöä?
Mulla on 3 tyttöä.
Neljäs on mikä on, asia selvinnee 4D-ultrassa viimeistään.
Jos saisin toivoa, sekin saisi olla tyttö.
Miksi?
miksei?
mulla 4 tyttöä ja jokaisen kohalla olen niin toivonutkin. en vaan voi kuvitella olevani pojan äiti. ei pojissa oo mitään vikaa, en vaan halua omia.
 
tuulen sydän
joo...ennen kun mulla ei vielä ollut lapsia, hieman pelkäsin sitä,että jos mulle syntyy poika miten pärjään (ei ollut hirveesti kokemusta lasten hoidosta,eikä varsinkaan poikien). No nyt mulla olisi 3 poikaa kotona ,jos keskimmäinen olisi myös elossa...Mielelläni sellasta katrasta kasvattaisin. Jos meille tulee vielä joskus yksi lapsi niin oikeestaan en tiedä kumpaa toivosin. Tytön kanssa sais varmaan myöhemmin tehdä yhdessä kaikkia "naisten juttuja" poika taas sulautusi varmaan paremmin tohon meidän miesten porukkaan ;)
 
vieras
Selkäpiitäni karmii tämä lukuisa joukko, joka haluaa vain tyttöjä...

Naiset on muutenkin jo niin vieraantuneita miehistä, että tekis kyllä hyvää omien poikien kautta oppia jotain. Saati sitten, että vielä seuraavassa sukupolvessa olisi vain tyttöjä, jotka eivät koskaan saa veljiensä kautta realistista käsitystä miehistä.

Kauhistuttaa tää yhteiskunnan naisistuminen...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja sit kelpais:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En. Tarkkaan ottaen mä en haluaisi yhtään poikaa.
Haluat kuitenkin 3-5tyttöä?
Mulla on 3 tyttöä.
Neljäs on mikä on, asia selvinnee 4D-ultrassa viimeistään.
Jos saisin toivoa, sekin saisi olla tyttö.
Miksi?
Mä en osaa kuvitella itseäni pojan/poikien äitinä.
Ei mulla ole mitään henkilökohtaista poikia vastaan tai pahaa sanottavaa pojista yleisesti, mutta mä en vaan osaa kuvitella meille poikaa.
Tosin jos sellainen meille ilmaantuu, niin sitten täytyy vaan ruveta opettelemaan ja totuttelemaan ajatukseen, eihän siinä mitään.
Ja mulla on 4 poikaa :) viides tulossa, kohta jalkapallojoukkue kasassa ;)

Mutta siis, mä en osais kuvitella itteeni tyttöjen äitinä. Poikien kanssa on jotenkin ronskimpaa touhua ja omasta lapsuudesta muistan kyllä hölmöt kinat ja kisat siskojen kanssa. Pojat ei ole niin turhan tarkkoja :D
 

Yhteistyössä