Haluaisitko mielelläsi 3-5 poikaa?

  • Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti
rakastan
Esikoisen (tyttö) jälkeen kuvittelin etten ikinä ikinä halua itselleni poikalasta,mutta kun se oma poitsu maailmana tuli,niin todellakin niitä ottaisin enemmänkin vastaan.
 
vieras
En ottais. Kaksi tyttöä löytyy ja kolmannesta tytöstä salaa haaveieln, vaikka ennen tyttöjä haaveilin pojasta, nyt en osais ajatella. Taidan olla ns. tyttöjen äiti-tyyppi! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja sit kelpais:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En. Tarkkaan ottaen mä en haluaisi yhtään poikaa.
Haluat kuitenkin 3-5tyttöä?
Mulla on 3 tyttöä.
Neljäs on mikä on, asia selvinnee 4D-ultrassa viimeistään.
Jos saisin toivoa, sekin saisi olla tyttö.
Miksi?
Mä en osaa kuvitella itseäni pojan/poikien äitinä.
Ei mulla ole mitään henkilökohtaista poikia vastaan tai pahaa sanottavaa pojista yleisesti, mutta mä en vaan osaa kuvitella meille poikaa.
Tosin jos sellainen meille ilmaantuu, niin sitten täytyy vaan ruveta opettelemaan ja totuttelemaan ajatukseen, eihän siinä mitään.
 
sit kelpais
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja sit kelpais:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En. Tarkkaan ottaen mä en haluaisi yhtään poikaa.
Haluat kuitenkin 3-5tyttöä?
Mulla on 3 tyttöä.
Neljäs on mikä on, asia selvinnee 4D-ultrassa viimeistään.
Jos saisin toivoa, sekin saisi olla tyttö.
Saanko kysyä että miksi?
Ei ole pakko vastata,kiinnostaa vaan että mikä niissä pojissa mättää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sit kelpais:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja sit kelpais:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En. Tarkkaan ottaen mä en haluaisi yhtään poikaa.
Haluat kuitenkin 3-5tyttöä?
Mulla on 3 tyttöä.
Neljäs on mikä on, asia selvinnee 4D-ultrassa viimeistään.
Jos saisin toivoa, sekin saisi olla tyttö.
Saanko kysyä että miksi?
Ei ole pakko vastata,kiinnostaa vaan että mikä niissä pojissa mättää.
Vastasin jo =)
 
Neiti
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti:
Mulla ei ole vielä lapsia, mutta en haluais pelkkiä poikia. Mieluiten ottaisin jos saisin valmiiksi päättää 3 tyttöä.
Lisään tähän vielä että miksi, olen itse sellainen "prinsessa" ja diivamainen neiti. Rakastan ihan hirveesti kaikkia naisten juttuja ja tämän takia tahtoisin tyttöjä jotta voisin jakaa heidän kanssaan näitä ja kasvattaa omia pikku prinsessoita.
 
kjäh
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti:
Mulla ei ole vielä lapsia, mutta en haluais pelkkiä poikia. Mieluiten ottaisin jos saisin valmiiksi päättää 3 tyttöä.
Lisään tähän vielä että miksi, olen itse sellainen "prinsessa" ja diivamainen neiti. Rakastan ihan hirveesti kaikkia naisten juttuja ja tämän takia tahtoisin tyttöjä jotta voisin jakaa heidän kanssaan näitä ja kasvattaa omia pikku prinsessoita.
Sittenpä toivonkin sinulle ihan periaatteesta monta poikaa! :D
 
kammostuttavaa
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti:
Mulla ei ole vielä lapsia, mutta en haluais pelkkiä poikia. Mieluiten ottaisin jos saisin valmiiksi päättää 3 tyttöä.
Lisään tähän vielä että miksi, olen itse sellainen "prinsessa" ja diivamainen neiti. Rakastan ihan hirveesti kaikkia naisten juttuja ja tämän takia tahtoisin tyttöjä jotta voisin jakaa heidän kanssaan näitä ja kasvattaa omia pikku prinsessoita.
..Ja sitten ne sun prinsessat saa jotku huonosti kasvatetut ryökäleet..ilman valkoisia ratsuja...
 

Yhteistyössä