Haluaisin töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen aivan lopussa. Lapsi saa syödä jäätelöä päivät tai katsella televisiota, kunhan pysyisi kimpustani pois. Haluan vain olla rauhassa. En jaksa kuunnella yhtään mitän hänen selitystä enkä halua leikkiä. Kotitöitä mielelläni tekisin hänen kanssaankin ja muuta järkevää aikuisten juttuja, mutta hän ei halua kun on jo sen ikäinen että se äidin autteluikä on ohi (1-2v).

Tuolla se on heittänyt purkillisen strösseleitä jäätelönsä päälle, tehnyt annoksen. Annan tehdä ihan mitä haluaa, jos pysyy pois eikä kerjää leikkimään. En oikeasti kestä, tai räjähdän. Olen niin täynnä lasten juttuja.

Ei oikein ole varaa maksaa miehen palkasta kaikkea, hoitoja ym.

Suosittelen töiden hakemista ehdottomasti. Suosittelen todella !Oletko kysellyt vielä? Eihän työn tarvitse olla kokoaikainen. Pari, kolme päivää viikossa töissä ja jaksat aivan eri innolla hoitaa myös arjen tylsät rutiinit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuolla se on heittänyt purkillisen strösseleitä jäätelönsä päälle, tehnyt annoksen. Annan tehdä ihan mitä haluaa, jos pysyy pois eikä kerjää leikkimään. En oikeasti kestä, tai räjähdän. Olen niin täynnä lasten juttuja.

Ei oikein ole varaa maksaa miehen palkasta kaikkea, hoitoja ym.

Puolipäivähoidosta hakeminenkin on vähän vaikeaa, kun on vain yksi auto, eikä tähän aikaan vuodesta pääse välttämättä lähelle hoitoon.

Yhteistyössä