V
väsynyt
Vieras
en jaksa. Perhe-elämä on solmussa ja olen hakenut apua eri kunnan "auttaja"tahoilta, mutta toteavat vain, että jos väsyttää pitää nukkua. Miten mä nukun, kun mies ei auta kotihommissa ja mikään aamu (vkl:sin) en saa nukkua pidempään? Kotiapua ei kunnalta liikene kun on vain yksi lapsi. Olen ollut hoidossa myös mielenterveyspuolella 1,5 vuotta, avuksi sain lääkkeitä ja kehoituksen levätä. Mä vaan mietin, että missä välissä mä lepään, kun mummolat ja mummilat on kaukana ja mies ei anna ostaa esim. MLL:n palveluita? Tai saan mä ostaa, mutta omilla rahoilla (siis niillä, mitä mulle jää tienaamistani rahoista käyttöön joka kuukausi). Tukiperhettä meille ei kuulemma oteta.
Kukaan ei tahdo ymmärtää, vähiten mun mies, kuinka väsynyt mä tähän olen. Taapero on koko 2,5-vuotisen elämänsä nähnyt ja kuullut riitelyä ja tappelua ja huutoa. Mä hermostun hänelle vähästä ja katson välillä todella ilkeästi ja pieni katsoo takaisin ,että mitä äiti, mitä olen tehnyt väärin. Ei kiinnosta sen kanssa enää leikkiä, kun väsyttää vaan.
Kunnan "auttajien" mielestä, pitää vaan koitta eheyttää parisuhdetta, ero ei ole tarpeen.
Kukaan ei tahdo ymmärtää, vähiten mun mies, kuinka väsynyt mä tähän olen. Taapero on koko 2,5-vuotisen elämänsä nähnyt ja kuullut riitelyä ja tappelua ja huutoa. Mä hermostun hänelle vähästä ja katson välillä todella ilkeästi ja pieni katsoo takaisin ,että mitä äiti, mitä olen tehnyt väärin. Ei kiinnosta sen kanssa enää leikkiä, kun väsyttää vaan.
Kunnan "auttajien" mielestä, pitää vaan koitta eheyttää parisuhdetta, ero ei ole tarpeen.