Haluaisin laihtua 2-3kg 12 päivässä. neuvoja!

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja viherminttu:
Ymmärrän kyllä jotenkin AnnaMannaa. Itse olen pitkä 162, ja ennen painoin 52, nyt tullut pikku hiljaa paino tuohon 56 paikkeille, ja ittestä tuntuu et oon aiva kauhia sotanorsu, vaikka muut sanoo et oon just ny sopiva. Jos lähtöpaino on suht alhainen niin kyllä tuon pari kiloa tuntee itse.
Totta..ja mua itseäni häiritsee jos vyötärölle alkaa tulla "ylimääräistä".
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja viherminttu:
Ymmärrän kyllä jotenkin AnnaMannaa. Itse olen pitkä 162, ja ennen painoin 52, nyt tullut pikku hiljaa paino tuohon 56 paikkeille, ja ittestä tuntuu et oon aiva kauhia sotanorsu, vaikka muut sanoo et oon just ny sopiva. Jos lähtöpaino on suht alhainen niin kyllä tuon pari kiloa tuntee itse.
Totta..ja mua itseäni häiritsee jos vyötärölle alkaa tulla "ylimääräistä".
Mua häiritsee kans paljon. Oon päättäny et viimeistään ku tää kesä on menny ohi niin otan taas itseäni niskasta kiinni. Tiedän tasan tarkkaan millä saan ylimääräiset vyötäröltä pois; syön ihan mahdottomasti herkkuja ja näin kesällä menee myös lonkeroita ja siidereitä. Liikun noin 4 kertaa viikossa raskaissa jumpissa/pumpissa/spinningissä.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja viherminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja viherminttu:
Ymmärrän kyllä jotenkin AnnaMannaa. Itse olen pitkä 162, ja ennen painoin 52, nyt tullut pikku hiljaa paino tuohon 56 paikkeille, ja ittestä tuntuu et oon aiva kauhia sotanorsu, vaikka muut sanoo et oon just ny sopiva. Jos lähtöpaino on suht alhainen niin kyllä tuon pari kiloa tuntee itse.
Totta..ja mua itseäni häiritsee jos vyötärölle alkaa tulla "ylimääräistä".
Mua häiritsee kans paljon. Oon päättäny et viimeistään ku tää kesä on menny ohi niin otan taas itseäni niskasta kiinni. Tiedän tasan tarkkaan millä saan ylimääräiset vyötäröltä pois; syön ihan mahdottomasti herkkuja ja näin kesällä menee myös lonkeroita ja siidereitä. Liikun noin 4 kertaa viikossa raskaissa jumpissa/pumpissa/spinningissä.
Mä oon liikkunut aktiivisesti nyt 3kk (pilatesta, sauvakävelyä, aerobic) ja oon kiinteytynyt (laihduttaa ei tarvitse). Huomaa kyllä jos herkuttelee, syö rasvaista ruokaa ja siideriä yms niin turvottaa ja tulee ällö olo ;)
Mä liikun kans about 4 krt/vko, riippuu miten ehtii mutta noin suurinpiirtein.
Mä aion jatkaa koko kesän, tiedän itteni jos nyt pidän taukoa...laiskistun taas :) Nälkä kasvaa syödessä, heh kun tulokset alkaa näkyä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja viherminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja viherminttu:
Ymmärrän kyllä jotenkin AnnaMannaa. Itse olen pitkä 162, ja ennen painoin 52, nyt tullut pikku hiljaa paino tuohon 56 paikkeille, ja ittestä tuntuu et oon aiva kauhia sotanorsu, vaikka muut sanoo et oon just ny sopiva. Jos lähtöpaino on suht alhainen niin kyllä tuon pari kiloa tuntee itse.
Totta..ja mua itseäni häiritsee jos vyötärölle alkaa tulla "ylimääräistä".
Mua häiritsee kans paljon. Oon päättäny et viimeistään ku tää kesä on menny ohi niin otan taas itseäni niskasta kiinni. Tiedän tasan tarkkaan millä saan ylimääräiset vyötäröltä pois; syön ihan mahdottomasti herkkuja ja näin kesällä menee myös lonkeroita ja siidereitä. Liikun noin 4 kertaa viikossa raskaissa jumpissa/pumpissa/spinningissä.
kiitos :flower:
 
nyt on neljännen päivän aamu ja yhteensä on lähtenyt 2,3kg. olin katosinut lähtöpainon väärin ja nyt painoa on 49.5kg eli 0,5kg tavotepainosta. taidan saavuttaa sen hetkellisesti tällä lentoemäntädieetillä :)!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
nyt on neljännen päivän aamu ja yhteensä on lähtenyt 2,3kg. olin katosinut lähtöpainon väärin ja nyt painoa on 49.5kg eli 0,5kg tavotepainosta. taidan saavuttaa sen hetkellisesti tällä lentoemäntädieetillä :)!
No eikö ois järkevää jatkaa kevyempää syömistä myös ton dieetin jälkeen, ettei tarvis taas ens kuussa luopua lisää lihaksistaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
nyt on neljännen päivän aamu ja yhteensä on lähtenyt 2,3kg. olin katosinut lähtöpainon väärin ja nyt painoa on 49.5kg eli 0,5kg tavotepainosta. taidan saavuttaa sen hetkellisesti tällä lentoemäntädieetillä :)!
No eikö ois järkevää jatkaa kevyempää syömistä myös ton dieetin jälkeen, ettei tarvis taas ens kuussa luopua lisää lihaksistaan?
toki tarkoituksena onkin jatkaa terveellisemmin/kevyemmin syömistä. mutta onko mennyt koko pointti ohi? tarkoitus oli olla pienessä hetkessä pienempi tiettyä ajankohtaa varten. en tavoittelekaan tällä pikadieetillä mitään pysyvää.
 
fluemieneism
Sometimes, perspective is actually many that must transform for the keep to better connect to Yuletide. Most of these thoughts are generally simple, affordable as well as capable of be involved along with inside virtually any list predicament. http://www.youtube.com/watch?v=mb10wMAIOAg This is actually the best hedge finances currently. This stimulates a lot of exemption as well as gains to every one traders. There is right go back to its buyers.
 

Yhteistyössä