pelkuripukki
pelkään jo minäkin ja mietin, että onko raskaana oleva itse enemmän vaarassa vai masueläjä? meidän infektioastmaatikon kohtalo mietityttää myös kovasti...
Linkit poistettu kun ei löytynny? Sen luin jostakin että tutkimus tarkoituksiin oli espanjantautia eristetty, mut et tuskin meksikossa?Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Ja mua alkoi suututtamaan, kun tänne laitettuja linkkejä luin, ja jos se tosiaan on laboratoriossa tehty virus niin... :kieh:
http://www.saunalahti.fi/arnoldus/biolsota.htmlAlkuperäinen kirjoittaja Beep:Ja mua alkoi suututtamaan, kun tänne laitettuja linkkejä luin, ja jos se tosiaan on laboratoriossa tehty virus niin... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Tän päivän hesarin mukaan ei Suomessakaan enää testata kaikkia, kun resurssit ei riitä edes HUSin alueen labroissa, saati pienemmillä paikkakunnilla.Alkuperäinen kirjoittaja jaksuja:Ei tässä kohtaa taida enää resurssit riittää siihen, kun tänään Hesari kertoi että tauti leviää niin nopsaan että ei edes ehditä tilastoida kuinka monta sairastunutta on.Alkuperäinen kirjoittaja haluaa tietää:eikö niitä testata olleenkaan kenen kanssa olette olleet tekemisissä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:todella valitettavasti olemme voineet tartuttaa muitakin ihmisiä ennen kuin tauti puhkesi ja tiesimme siitä.
Ap:lle todella paljon jaksamista, toivottavasti paranette pian.
Niin siis maailmanlaajuisesti. Uskoisin, että suomessa testataan edelleen jokainen.
hei oikeesti? siis luuletko että sitä matkaa kannattaa jälkikäteen katua kun paskat on housuissa. ehkä sun tosiaan kannattaa pysyä 4 seinän sisällä. missään ei ole kielletty matkustamasta, ja espanja ei ole edes siellä listalla joka olis korkea tartuntariskiAlkuperäinen kirjoittaja hyh:Muistakaa että AP kertoi ettei kadu yhtään matkaansa Espanjaan josta saivat tartunnan, koska matka oli muuten niin mukava ja meni hyvin. kyllä on itsekeskeistä puhetta äidiltä jonka lapsi sairaalassa!!!
ja muistakaa, että sä olet idiootti jonka toivoisin saavan ton taudin ja ...Alkuperäinen kirjoittaja hyh:Muistakaa että AP kertoi ettei kadu yhtään matkaansa Espanjaan josta saivat tartunnan, koska matka oli muuten niin mukava ja meni hyvin. kyllä on itsekeskeistä puhetta äidiltä jonka lapsi sairaalassa!!!