Haluaako joku kysyä jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä voisin kysyä mistä oot ostanu ton paidan ja ne farkut mitkä sull oli viimosimmassa kuvaketjussa (ja taitaa olla tuos pikkukuvassaki se paita)?
Täältä, Bubbleroom / H Paita - Bubbleroom

ja oli muuten rakkautta ensi silmäyksellä, ei tarvinnut sekuntiakaan miettiä tilaanko. Väriä vähän mietin, kun oli kivoja värejä, mutta päädyin mustavalkoiseen. (oikeastaan vois kyllä turkoosinakin tilata tuon vielä) Tuolta nykyään hankin suurimman osan vaatteistani, kun en tykkää shoppailla pahemmin. Tuolta löydän eniten mieleisiäni vaatteita.

Ne pillifarkut on Ellokselta noin 3 v. sitten ostettu, makasivat kaapissa jnk aikaa kun en mahtunut niihin raskausaikana ja sen jälkeen, vasta tänä keväänä taas. =)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ok, pitääpä käydä tutustuu tohon linkkiin :)
Hyvin istui ne farkut, ainoo vaan että liian lyhyet lahkeet...nehän pitäs olla sillai vähä "rullalla". Mä ostan usein kans Ellokselta ja harvoin saan just hyvän pituisia, joko liian pitkät lahkeet (ja mä en tykkää vaikka muoti niin sanois, jos laahaa kurassa siis) tai hivenen liian lyhkäsiä :(

[QUOTE="miuu";23774654]Oletko nähnyt vielä sitä Mike Monroen kaksoisolentoa koiraa ulkoiluttamassa?[/QUOTE]

Ei oo todellista, joku muistaa 1-2 vuotta vanhan ketjun! :D En ole, kun muutettiin alkuvuodesta ihan eri puolelle kaupunkia. Ei ole kyllä noille kulmille yhtään ikävä täältä vehreydestä ja rauhasta. :)

oliko sulla se joku erikoinen sairaus?

miten pärjäsit raskauden ja synnytyksen?

toivottavasti ei ollut liian tungetteleva tai loukkaava kysymys..

Joo hyvin voin tästä kertoa. =) Minulla on Ehlers-Danlosin syndrooma, eli harvinainen sidekudosten kollageenivirheestä johtuva reumatauteihin luokiteltava sairaus.

Raskaus ja synnytys meni paremmin kuin kukaan osasi odottaa. Olin erityisseurannassa äippäpolilla, siellä koko ajan varoteltiin raskauteni lukuisista riskeistä, joita olivat mm. ennenaikainen synnytys, kohdun repeäminen, verisuonten repeämiset tms. Mutta mitään ei tapahtunut. Mulla kyllä oli kovasti kipeitä suppareita heti puolivälin jälkeen, jotka sitoivat minut neljän seinän sisään, käytännössä sohvalle makaamaan, olin sairaslomalla rv 23:sta asti. Mutta kun maltoin levätä, niin kaikki meni todella hyvin, ja lapsi syntyi nopeasti (synnytyksen kesto 3,5 h) ja helposti.

Ei oo todellista, joku muistaa 1-2 vuotta vanhan ketjun! :D En ole, kun muutettiin alkuvuodesta ihan eri puolelle kaupunkia. Ei ole kyllä noille kulmille yhtään ikävä täältä vehreydestä ja rauhasta. :)

Joo, kaikenlaista kummaa sitä muistaakin... Mutta minä siis myös törmäilin siihen tyyppiin aika usein.
Me muutettiin puolisen vuotta sitten Kalliosta pois ja mulla on sinne välillä aivan kauhea ikävä.

Ok, pitääpä käydä tutustuu tohon linkkiin :)
Hyvin istui ne farkut, ainoo vaan että liian lyhyet lahkeet...nehän pitäs olla sillai vähä "rullalla". Mä ostan usein kans Ellokselta ja harvoin saan just hyvän pituisia, joko liian pitkät lahkeet (ja mä en tykkää vaikka muoti niin sanois, jos laahaa kurassa siis) tai hivenen liian lyhkäsiä :(

Joo niin on liian lyhyet, mutta en aikanaan lähettänyt takaisin kun tykkäsin niistä muuten. On mulla sellaisiakin joissa ne jää rullalle. Mutta noi on kaikista parhaiten istuvat, eikä niitä ollut pidempinä. Talvella käytin paljon noita saappaiden kanssa, siinä se lyhyys ei haitannut. =)

Joo hyvin voin tästä kertoa. =) Minulla on Ehlers-Danlosin syndrooma, eli harvinainen sidekudosten kollageenivirheestä johtuva reumatauteihin luokiteltava sairaus.

Raskaus ja synnytys meni paremmin kuin kukaan osasi odottaa. Olin erityisseurannassa äippäpolilla, siellä koko ajan varoteltiin raskauteni lukuisista riskeistä, joita olivat mm. ennenaikainen synnytys, kohdun repeäminen, verisuonten repeämiset tms. Mutta mitään ei tapahtunut. Mulla kyllä oli kovasti kipeitä suppareita heti puolivälin jälkeen, jotka sitoivat minut neljän seinän sisään, käytännössä sohvalle makaamaan, olin sairaslomalla rv 23:sta asti. Mutta kun maltoin levätä, niin kaikki meni todella hyvin, ja lapsi syntyi nopeasti (synnytyksen kesto 3,5 h) ja helposti.

Onko sinulla yksi lapsi? onko raskauksien määrään rajoitetta?

Olet ihanan valoisan oloinen ihminen kun olen täällä seuraillut :)

[QUOTE="miuu";23774707]Joo, kaikenlaista kummaa sitä muistaakin... Mutta minä siis myös törmäilin siihen tyyppiin aika usein.
Me muutettiin puolisen vuotta sitten Kalliosta pois ja mulla on sinne välillä aivan kauhea ikävä.[/QUOTE]
No joo oikeastaan on mullakin joitain paikkoja sieltä kulmilta ikävä. Ainakin aamukahvit Hakaniemen torilla kesäaamuisin oli ihania ja niitä kaipaan. Ja kasvitieteellinen puutarha, istuin siellä usein lukemassa kun vauva nukkui. Mutta Tokoinrannan spurguja ei oo yhtään ikävä. =)

Onko sinulla yksi lapsi? onko raskauksien määrään rajoitetta?

Olet ihanan valoisan oloinen ihminen kun olen täällä seuraillut :)

Kiitos. =)

Ei ole raskauksien määrään kukaan asettanut rajoitetta, ja siskollakin on kolme lasta. Meillä olisi alkioita vielä pakkasessa 5 kpl, ja soudan ja huopaan, en osaa päättää!! Toisaalta tekisi mieli vielä kerran kokeilla, mutta kun meillä on jo ikää molemmilla, ja ne riskit, ja mitäs jos sekin olisi allerginen koliikkivauva joka herättää ekan vuoden 10-30 kertaa yössä niinkuin tämä teki tms.

Mies on sanonut että minä saan päättää yritetäänkö toista. Olen miettinyt sitä kaksi vuotta mutta jotenkin tuntuisi pahalta sanoa ei, ja luopua alkioista, kun tietää ettei sitä mahdollisuutta sitten todellakaan ole. En osaa oikeain selittää, jotenkin se lohduttaa että on edes mahdollisuus vielä haaveilla vauvasta, vaikkei se välttämättä edes onnistuisi. Vaikea päättää kyllä. Mutta voi olla ettei tule enää yritettyä, moni fakta puhuu sen puolesta.

Yhteistyössä