S
Suzyanne
Vieras
Ei nukuta vielä, eikä telkkarista tule mitään järjellistä niin voisin vastailla fiksuihin ja vähemmänkin fiksuihin kysymyksiin. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täältä, Bubbleroom / H Paita - BubbleroomMä voisin kysyä mistä oot ostanu ton paidan ja ne farkut mitkä sull oli viimosimmassa kuvaketjussa (ja taitaa olla tuos pikkukuvassaki se paita)?
oliko sulla se joku erikoinen sairaus?
miten pärjäsit raskauden ja synnytyksen?
toivottavasti ei ollut liian tungetteleva tai loukkaava kysymys..
Ei oo todellista, joku muistaa 1-2 vuotta vanhan ketjun!En ole, kun muutettiin alkuvuodesta ihan eri puolelle kaupunkia. Ei ole kyllä noille kulmille yhtään ikävä täältä vehreydestä ja rauhasta.
![]()
Ok, pitääpä käydä tutustuu tohon linkkiin
Hyvin istui ne farkut, ainoo vaan että liian lyhyet lahkeet...nehän pitäs olla sillai vähä "rullalla". Mä ostan usein kans Ellokselta ja harvoin saan just hyvän pituisia, joko liian pitkät lahkeet (ja mä en tykkää vaikka muoti niin sanois, jos laahaa kurassa siis) tai hivenen liian lyhkäsiä![]()
Joo hyvin voin tästä kertoa. =) Minulla on Ehlers-Danlosin syndrooma, eli harvinainen sidekudosten kollageenivirheestä johtuva reumatauteihin luokiteltava sairaus.
Raskaus ja synnytys meni paremmin kuin kukaan osasi odottaa. Olin erityisseurannassa äippäpolilla, siellä koko ajan varoteltiin raskauteni lukuisista riskeistä, joita olivat mm. ennenaikainen synnytys, kohdun repeäminen, verisuonten repeämiset tms. Mutta mitään ei tapahtunut. Mulla kyllä oli kovasti kipeitä suppareita heti puolivälin jälkeen, jotka sitoivat minut neljän seinän sisään, käytännössä sohvalle makaamaan, olin sairaslomalla rv 23:sta asti. Mutta kun maltoin levätä, niin kaikki meni todella hyvin, ja lapsi syntyi nopeasti (synnytyksen kesto 3,5 h) ja helposti.
Onko sinulla yksi lapsi? onko raskauksien määrään rajoitetta?
Olet ihanan valoisan oloinen ihminen kun olen täällä seuraillut![]()
Ai juu, mitä kokoa sä tilaat tuolta Bubbleroomista - muistelen että oltiin aikalailla samaa kokoa (ikäkin on sama), ja pitääkö noi kutinsa noi koot hyvin?
Kuka voitti lätkän maailmanmestaruuden 2011?