Kysymyksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuiskutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naimisissa olen juu.
Kestovaippailu on varmasti tosi jees mutta ei ollenkaan mun juttuni. Taaperoimetykseen en osaa vastata, koska en ole moista harrastanut. Jos joillakin onnistuu niin hienoa!
Valvon nyt, koska olen todellinen yökyöpeli ja lapseni on 7kk ikäinen.

Besserwisserille: Tykkään naisista paaaljon mutta jos puhutaan "siinä mielessä" niin miehet on mun juttu!

Repäisevä mielipide...hmm...No vaikka se,että tärkeintä on, että keskittyy siihen mitä tekee ja kenen kanssa tekee. Tärkeintä on, että löytyy yhteys omaan lapseen ja puolisoon. Sukulaiset hiiteen siis :)

Tumma/vaalea? Miksi valitsit mitäs nytin vauvan sijaan? Oletko rasisti? Mitä mieltä muslimeista? Jehovista? Lestadiolaisista? Mitä uskontoa itse edustat? Oletko hippi, juppi vai punkkari? Voitko laittaa kuvia nettiin?

Vaalea. Vauva lehti on mielestäni hyvä, mutta sen keskustelupalsta on paaljon tylsempi kuin tämä näin. Siksi haluan palstailla täällä. En ole rasisti. Muslimit on mielestäni jees kuten myös lestadiolaiset ja jehovat. Itse olen ev.lut. En ole juppi, hippi, enkä punkkari mutta Alangon kyseinen biisi on mielestäni hyvä :). En laita kuvia nettiin sen vuoksi ettei niitä väärikäytetä.

Yhteistyössä