Mua ärsyttää Kaksplussan palstassa se...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaahiirenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaahiirenä

Vieras
..että tuolla "suljetuilla", kirjautumisen vaativilla osastoilla ei saa vastausta mihinkään kysymyksiin. "Mitäs nyt?"-puolella vastauksia satelee jopa kymmeniä tunnissa. Mikä siinä on, että ihmiset eivät jaksa rekisteröityä/kirjautua ja keskustella myös muissa osioissa? Keskustelukin tuppaa olemaan paljon tasokkaampaa ja asiallisempaa ja turhat provoilijat pysyvät välikommentteineen poissa, kun keskustellaan omalla nimimerkillä eikä "nimettömästi". Toki, eihän se nimimerkki asiallisuutta takaa, käsitän toki senkin.

MIKSI ihmisillä on tarve mieluummin kommentoida toisten ongelmia/kysymyksiä tai muita aloituksia nimettömästi, kuin omalla nimimerkillä?

Minä haluaisn vastauksia muutamiin juttuihin, mutta juuri tahallaan pahaa mieltä kylvävien provoilijoiden takia en kaikille avoimella puolella viitsi kysyä.

Argh.

Tommosissa aihealueisiin jaoissa on se ongelma että niitä harvoin viitsii lukea joku sellainen jolla on kokemusta jostain asiasta. Tarkoitan siis sitä että jos omat lapset on jo esim 3 ja 5 niin miksi se tyyppi lukisi jotain laatentarvikeaihealuetta, tai vauvanhoito aihealuetta. Silti tuo 3 ja 5 vuotiaiden äiti on varmasti hyvä asiantuntija esim siihen , mitä lastentarvikkeita, autoistuimia, rattaita tms kannattaa ostaa, samoin muistaa vielä varmasti vauvan ja taaperon hoidosta jne.

Just jossain ensisynnyttäjien palstalla on varmasti enemmän vaan kysymyksiä kuin asiantuntijoita, samoin lastentarvikeosioon eksyy varmasti vaan sellaisia jotka etsii tietoa, ei sellaisia kellä on vastauksia.

[QUOTE="Vieras";27085192]Lopetin kirjautuneena kirjoittamisen, kun hoksasin että google antaa haulla nikkini kaksplus koko historiani ja kaikki mielipiteeni.[/QUOTE]

Ja tämä on ikävää sen vuoksi, että...? :confused: Nikkisi ei liene kuitenkaan oma nimesi, joten anonymiteettisi ei ainakaan ole vaarassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27085259:
Ja tämä on ikävää sen vuoksi, että...? :confused: Nikkisi ei liene kuitenkaan oma nimesi, joten anonymiteettisi ei ainakaan ole vaarassa.

Jos suunnilleen asuu palstalla vuosikymmenet, aika paljon tulee kirjoiteltua.

[QUOTE="Vieras";27085279]Jos suunnilleen asuu palstalla vuosikymmenet, aika paljon tulee kirjoiteltua.[/QUOTE]

Niin? Ja sitten joku elämää omaamaton googlettelee sitä nikkiä, että mitähän se ja se on kirjoittanut kaksi tai viisi vuotta sitten? Edelleenkään en tajua, mitä haittaa tuosta olisi kenellekään...

Mulla syy on ihan vain se, että en tunne kuuluvani mihinkään noiden muiden osioiden kohderyhmään. Noh, Ruokavinkit ehkä, mutta ruuasta puhutaan mun toiveisiini nähden riittävästi täällä Mitäs nyt? -puolellakin.

Jos avautuu tai kysyy neuvoa henkilökohtaisemmista asioista, ne kaivetaan sitten aiheessa kuin aiheessa esiin ja ajatellaan vastauksia niiden kautta. Tulee sellainen olo että leimaantuu, siksi kirjoittelen täällä harmaana. Voi puhua vapaammin eikä tunnisteta.

Yhteistyössä