Haluisko joku esittää mulle jotain kysymyksiä? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Miksi nostatat täällä itsetuntoasi?

En koe mitenkään erityisesti nostavani täällä itsetuntoani, päinvastoin. Mut lynkataan joka ketjussa, otan vastaan haukkuja ja arvosteluja muilta palstalaisilta (valitettavasti).

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Miksi vaaleanpunainen on tyttöjen väri?

Vaikea sanoa...se on jotenkin niin hempeä väri, sopii mun mielestä yleensä tytöille paremmin. Mielestäni kuitenkin pojatkin voivat sitä käyttää, vaikka olisikin "tyttöjen väri" :)

Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:
Mistä kummasta me löydetään mökki kesälomaksi?
Voi kyllä olla aika vaikea vastata jos et satu olemaan matkatoimistovirkailijan tytär :whistle:

Joo, ei tuu heti mieleen. Sun täytyy kääntyä jonkun paremmin asian tuntevan puoleen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Oletko isänmaallinen ja jos olet, miten se sinussa ilmenee?

No ainakin jollain tavalla...En ole ns. kiihkoisänmaallinen, eli arvostan myös ulkomaalaisia, mutta olen ylpeä suomalaisuudestani, kotimaastani ja monista suomalaisista asioista, tykkään kertoa Suomesta muiden maiden ihmisille =) suomileijona-korua en käytä enkä ole esim. mikään armeijakiihkoilija (sivari on yhtä hyvä vaihtoehto) :)

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Toissapäivänä olin 17-vuotias ja ensi vuonna täytän 20. Miten tämä on mahdollista?

No, toissapäivänä(30.12)olit siis 17v. 31.12. täytät 18vee ja nyt olis sit 1.1. ja sit tänä vuonna 19, seuraavana 20. Avitin hieman:)

Yhteistyössä