Halu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...nainen? Häh ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

...nainen? Häh ?

Vieras
Höpö, höpö, saunailta parlamentissa tultiin jätkien kans(20v-42v)siihen tulokseen (luettuamme näitä) että: nainen on seksissä aloitteellinen vain suhteen alussa! Sitten kun on sormukset, tai asunto, tai lapset sitoo miestä , ei nainen ole halukas kuin yksittäistapauksin, vaikuttaakseen johonkin asiaan seksin avulla. Vain parilla(pienikaluisia hiiriä) nössöllä kaverilla on vaimo joka pönkittää valtaansa olemalla vaativa seksuaalisesti. Kaikilla muilla pillua tulee vain kun vaimo tarvii jotain , ja haluaa näin seksiä vain miestä pehmitelläkseen... Täällä naiset kehuu kuin teinit ekaa känniä... 2 pulloo kaljaa , ja ""mää olin villinä koko yön"" , =-@@@

Ihme ero näillä kommenteilla arkipäivinä akat valittaa haluttomia ukkoja . Ja viikonloppuna akat ihmettelee sekoiluja ja muuta sälää... Luulempa että arkena ikäjakauma on lähempänä 40v, ja viikonloppu on lähempänä 20v tyttösiä.

""Vain parilla(pienikaluisia hiiriä) nössöllä kaverilla on vaimo joka pönkittää valtaansa olemalla vaativa seksuaalisesti.""

Erinomainen provo

Määritteletkö vielä pienen kalun mitat, että tiedän olenko poikkeava vai onko miehelläni pienet vehkeet ;-)

katselkaapas pojat peiliin ja miettikää miten naisianne kohtelette! Voipi olla että aika moni meistä halukkaista naisista menis tosiaan ihan puihin teidän kanssa. Naisella kun se vaatii vähän muuta kun suuren kullin näkemistä että paikat kastuu. Ihan oikeasti ota se naisesi naisena vielä häitten ja sormuksen jälkeenkin, niin kyllä se sänkypuoli hoituu.

Ettei vain herroille olisi käynyt niin, että suhteen vakiintuessa ei omaa muijaa enää huomioida saati sille hymyillä. Vieraille naisille kyllä tarjotaan huomiota, muttei omalle ""varmalle "" tapaukselle. Sitten ihmetellään, kun ei oma muija enää tee aloitetta. Samaiset kaverit sitten valittavat poikien saunailloissa, ettei minun muija omaaloitteisesti ota suihin, jos ollenkaan. Miksiköhän omalla muijalla ole enään haluja. Milloinka olet viimeksi vienyt hänet edes syömään, muusta mukavasta puhumattakaan.
Toiset huomioivat omia muijiaan, eivätkä kehtaa tunnustaa samoissa saunailloissa, että nauttivat seksistä jatkuvasti, omasta tai muijan aloitteesta. On se vaan niin hienoa, kun omakin muija haluaa seksiä viikosta ja vuodesta toiseen. Spontaani suuseksi on kiva ylläri aina joskus, jos ei muuten sekstailu onnistu. Sitä saa mitä tilaa.

Kannattaisikohan tsekata seuraavan naisystävän sisintäkin ennenkuin valinnat teet?
Urheilijamiehillä kun on tapana etsiä itselleen mahdollisimman hemaisevimmat naiset. Ei kai vain siksi, että kaverit kadehtisivat?
Sitä saa mitä tilaa.

En tiedä, itse en ole urheilijanainen.
Sen sijaan kokemusta löytyy urheilijamiehen puolisona 20v. Ohi on ja etsinkin nyt ehjää miestä, joka ei tarvitse minua pönkittämään itsetuntoaan.
Ps. en pihdannut missään vaiheessa.

Jos mies ottaa vaimokseen

näyttelynaisen ei pimeroa tule.

Samoin jos suhde vakiinnutetaan ammatin tai jonkin hyvä suku rahaa tms. varjolla.

Ei naimisen jälkeen seksiä tule.

Kun mies oikea mies kohtaa naisen joka antaa aina ja vaatii

miestä pelottaa.
Eikä se raukka uskalla sellaisen vaativan V- kanssa vihille.

Eli metsään menee jos nainen ei halua oma-aloitteisesti seksiä mutta metsään menee niilläkin (pienikaluisilla) joilla nainen on aloitteellinen? Mikä tämän pointti oli?

...on siinä ettei naisilla ole seksiä seksin vuoksi! Jonkun muun syyn takia sitä voidaan harrastaa, tai käyttää vaikuttimena miestä varten. Oma halu puuttuu , tai seksi koetaan niin hyväksi aseeksi miestä vastaan että sen tarkoitus on muuttunut.

Puhu pukille! Ap:n kannattaisi varmaan tehdä asialle jotain, että saisi naisensa haluamaan seksiä. Nainen pitää vietellä ja tarjota hänelle sellaisia ikimuistoisia seksikokemuksia, että hän haluaa niitä jatkossakin. Silloin homma on haskassa, kun opetat naisesi saamaan tyydyttävää seksiä ja orkkuja säännöllisesti. Tee hänet niistä riippuvaiseksi, niinkuin olet itsekin. Sen jälkeen ei ole ongelmia siitä, etteikö naisesi haluaisi seksiä.

Ja ennekuin alat mussuttaa, ettei edelläoleva ole mahdollista, niin sanon, että tuota olen toteuttanut kohta 30 vuotta. Olen itse riippuvainen säännöllisestä seksistä ja olen pitänyt huolen siitä, että vaimokin on. Ja sitäpaitsi seksi on mukavaa ja parisuhde voi hyvin, kun perusteet on kunnossa.

Kun sulla on noin varmat mielipiteet niin selitäs tämä... Vaimon orgasmit olivat satunnaisia ... hankin vibran avuksi. No näin vaimo saa 2 orkkua(1.Vibralla,2.Kalulla) kohtalaisen helposti... mutta mitä vaimo siihen ? 2 viikkoa sanoo ajaksi kun samallailla saa tehdä. Pikapanoja muuten ... ???

Ymmärrän kyllä sen, että olet katkera kun naisesi ei sinulle anna, mutta se ei ole syy yleistää, etteikö muilla naisilla olisi seksiä seksin vuoksi. Yritäpä unohtaa tuo katkeruutesi ja katsoa peiliin. Onko jotain mitä voisit tehdä asian eteen (esim. huonossa suhteessa myös seksikin on usein huonoa) tai voisitko vain tyytyä siihen, että naisesi ei halua sinua useammin.

Miksi tulkitset alkuperäisessä viestissä halukkaat naiset valtaansa käyttäviksi tai pönkittäviksi? Pönkitänkö valtaani kun haluan miestäni seksuaalisesti ja olen aktiivinen? Mielestäni en. Ja millä tavalla naisen pitäisi tuo seksuaalinen halu mielestäsi ilmentää jos sen näyttäminen on vallan käyttöä ja näyttämättä jättäminen kiristämistä?

Olisiko nyt kuitenkin niin että itse olet hiukan hukassa seksuaalisuutesi kanssa etkö pysty hyväksymään sitä ettei seksi todellakaan ole naisille vallan käyttöä vaan että ihan oikeasti jotkut naiset haluavat seksiä. Eivät ehkä sinun kanssasi mutta kuitenkin.

Vaimollanikin on vibra, muttei hän anna sitä käyttää edes kerran vuodessa. Ei, vaikka sillä saisi orkun helpommmin. Hän haluaa vaikeimman kautta. Minulle se sopii, täytyyhän miehellä olla haasteita.

Miesten kannattaisi vähän miettiä, miten kohtelee naistaan. Minä kohtelen ja olen aina kohdellut häntä täysin tasaarvoisesti, vähättelemättä tai loukkaamatta. Eri mieltä olen toki välillä ollut, mutta se ei tarkoita että olisi aina ollut oikeassa. Arvostan suuresti hänen rakkauttaan ja viisauttaan. ( Vaimot ovat useinkin miehiään viisaampia). En ole kohdellut häntä kuin koiraa, kuten niin monet tuntemani miehet. Nämä samaiset miehet ovat juuri niitä, jotka eniten valittavat suihinonton-, tai seksinpuutetta. Muita naisia kyllä flirttaillaan. Olen tehnyt valintoja, joissa olen valinnut hänet ja perhe-elämän, enkä rahakasta työtarjousta jossain muualla. Rakkautta ei voi ostaa, se pitää ansaita. Rakkaus on taas kultaakin kalliimpaa. Omaisuutta ei ole paljoa kertynyt, mutta raukkautta sitäkin enemmän. Toki tuonkin saamiseen tarvitaan aina kaksi, jotan vaimon osuutta ei sovi väheksyä. Olen itsekin itsekeskeinen ihminen, mutta ME menee siitä aina ohi.

Olen erittäin halukas mieheni kanssa rakastelemaan ja se on myös molemmille erittäin tyydyttävää ja antoisaa. Emme ole naimisissa joten molemmilla on oma arkinen elämä järjestyksessä. Nautimme toisistamme täysin siemauksin.

Höpö höpö, taitaa olla niin että vaimoja kuuluu haukkua, oli syytä tai ei. Eli ne miehet joilla on seksiä vähän, haukkuvat vaimoaan pihtareiksi, ja ne, joilla on paljon, haukkuvat vaativiksi.
Elä sitten tuollaisten kanssa sovussa.

heh, heh...

vais ei naisilla haluja...

terveisin n48, joka jo melkein odottaa, sitä että seksi olisi elämässä väähemmän hallitseva.

Minkä vuoksi te pökkelöt yleensä menette naimisiin.