V
vierailija
Vieras
Aika yksinkertaista. Katso vain pääministeri puoluetta.
Sdp =hyvä, kokoomus = paska ja keskusta on keskusta
Sdp =hyvä, kokoomus = paska ja keskusta on keskusta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten sulla on ollut niin hyvä vuosi?Mjtta tähän hauska juttu mun taloudellisesta tilasta.
Saman aikakautena raha joka mulla on ollut käytettävissä on ollut huonoimmillaan kymppitonnin vuodessa.
Toisaalta oon maksanut tänä vuonna jo nyt saman verran, kymppitonnin, veroja.
Kaikki ketjualoitukset ovat varteenotettavia. Aloitan ketjuja harvoin.No onpa vedetty taas mutkat suoriksi. Mitä tällaisesta aloituksesta hyötyy?
Miten sulla on ollut niin hyvä vuosi?
Kaikki ketjualoitukset ovat varteenotettavia. Aloitan ketjuja harvoin.
Nykymaailma on hektinen, joten kannattaa keskittyä tähän hetkeen ja tulevaan.
Yle aamu loppui klo 9, ja lähetys jatkuu Naantalista. En seurannut eilen lähetystä, ja sama juttu tänään.
Aion seurata tällä viikolla Iranin ja Gazan tilannetta. Olen huomannut itsessäni erikoisen piirteen. Sota-asiantuntija Juha Mäkelän puheet ovat huippukiinnostavia. Harmi, etten aikoinaan hakenut opiskelemaan alaa. On mielenkiintoista tietää miten hyökkäyksiin reagoidaan. Sodankäynnissä ja politiikassa on paljon yhtäläisyyksiä./hektinen
Mitä liukkaria sulla on pyllykivaanTyökausi alkoi melkein kuukautta aiemmin kuin edellisvuonna.
Oletko vaihtanut kohdetta?Mitä liukkaria sulla on pyllykivaan![]()
Ylen aamujen "viisaiden" aatemaailmat tunnetaan...Parhaiten muistan Anneli Jäätteenmäen hallituksen.
Lyhyestä kaudesta tehtiin tv-elokuva.
Yle aamun viisaiden kerhossa arveltiin, että verouudistukset eivät auta
tuottavuuden kasvuun, ja lisää leikkauksia on tulossa.
Olen samaa mieltä, että S-ryhmä pitää järkevästi ruokakauppojensa valikoiman suppeana. Citymarketissa esim. oliiviöljyjä on uskomattoman iso valikoima. Oletan, että kaupan hävikki on valtava.
ILMASTONMUUTOS!Työkausi alkoi melkein kuukautta aiemmin kuin edellisvuonna.
Persuille Yle on kaikista kamalin asia maailmassa.Ylen aamujen "viisaiden" aatemaailmat tunnetaan...
Sillähän on valtava merkitys!Työkausi alkoi melkein kuukautta aiemmin kuin edellisvuonna.