Hallitusten vertailu 1990- luvun laman jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mjtta tähän hauska juttu mun taloudellisesta tilasta.

Saman aikakautena raha joka mulla on ollut käytettävissä on ollut huonoimmillaan kymppitonnin vuodessa.

Toisaalta oon maksanut tänä vuonna jo nyt saman verran, kymppitonnin, veroja.

Parhaiten muistan Anneli Jäätteenmäen hallituksen.
Lyhyestä kaudesta tehtiin tv-elokuva.
Yle aamun viisaiden kerhossa arveltiin, että verouudistukset eivät auta
tuottavuuden kasvuun, ja lisää leikkauksia on tulossa.
Olen samaa mieltä, että S-ryhmä pitää järkevästi ruokakauppojensa valikoiman suppeana. Citymarketissa esim. oliiviöljyjä on uskomattoman iso valikoima. Oletan, että kaupan hävikki on valtava.

No onpa vedetty taas mutkat suoriksi. Mitä tällaisesta aloituksesta hyötyy?
Kaikki ketjualoitukset ovat varteenotettavia. Aloitan ketjuja harvoin.
Nykymaailma on hetkinen, joten kannattaa keskittyä tähän hetkeen ja tulevaan.
Yle aamu loppui klo 9, ja lähetys jatkuu Naantalista. En seurannut eilen lähetystä, ja sama juttu tänään.
Aion seurata tällä viikolla Iranin ja Gazan tilannetta. Olen huomannut itsessäni erikoisen piirteen. Sota-asiantuntija Juha Mäkelän puheet ovat huippukiinnostavia. Harmi, etten aikoinaan hakenut opiskelemaan alaa. On mielenkiintoista tietää miten hyökkäyksiin reagoidaan. Sodankäynnissä ja politiikassa on paljon yhtäläisyyksiä.

Kaikki ketjualoitukset ovat varteenotettavia. Aloitan ketjuja harvoin.
Nykymaailma on hektinen, joten kannattaa keskittyä tähän hetkeen ja tulevaan.
Yle aamu loppui klo 9, ja lähetys jatkuu Naantalista. En seurannut eilen lähetystä, ja sama juttu tänään.
Aion seurata tällä viikolla Iranin ja Gazan tilannetta. Olen huomannut itsessäni erikoisen piirteen. Sota-asiantuntija Juha Mäkelän puheet ovat huippukiinnostavia. Harmi, etten aikoinaan hakenut opiskelemaan alaa. On mielenkiintoista tietää miten hyökkäyksiin reagoidaan. Sodankäynnissä ja politiikassa on paljon yhtäläisyyksiä./hektinen

Parhaiten muistan Anneli Jäätteenmäen hallituksen.
Lyhyestä kaudesta tehtiin tv-elokuva.
Yle aamun viisaiden kerhossa arveltiin, että verouudistukset eivät auta
tuottavuuden kasvuun, ja lisää leikkauksia on tulossa.
Olen samaa mieltä, että S-ryhmä pitää järkevästi ruokakauppojensa valikoiman suppeana. Citymarketissa esim. oliiviöljyjä on uskomattoman iso valikoima. Oletan, että kaupan hävikki on valtava.
Ylen aamujen "viisaiden" aatemaailmat tunnetaan...

Yhteistyössä