Halla-aho: Suvakit ovat vakava turvallisuusuhka Euroopassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos sä väität että hänellä on kolmen sanan mielipiteitä niin et ole lukenut hänen mielipiteitään enemmän kuin minä, ystävä kallis.
Koeta ihan oikeasti lukea esim facessa edes joku hänen päivityksistään ja kerro mulle sen jälkeen mikä niissä on väärin ja missä kohtaa hän tolloilee?
Se että sä luet HS:n ja YLEn mielipiteitä hänestä tai rasmuslaisten, ei tee niistä mielipiteistä hänen mielipiteitään.
Mä väitän, kolmella sanalla että sinä olet mielummin suvakin puoliso kuin palstapersun puoliso. Mieti miksi.

Tää on jännää että tuohon keskitytään niin hanakasti, eikä siihen tosiasiaan ettei sellaista projektityötä olisi saanut alunperinkään tehdä tai sallia laittaa seinälle/nettiin.
Mikähän meteli olisi noussut samanlaisesta työstä jos kuoleman puolella olis ollut Sipilän ja kumppaneiden kuvia ja keskellä alhaalla tämän maan kansalaiset, vanhukset, opiskelijat, lapsiperheet jne..?
Eli sensuuria vaan ja sitä rataa?
Koska m@tut ei nyt varsinaisesti ole tulleet tappamaan tänne meikäläisiä, niin toi alempi ehdotuksesi olisi varmaan keskittynyt siihen.

Ajatuksia?
Kyllä, ajatuksia...mielipiteitä... jotka hän tuo selkeästi julki mutta ei voi yksin niitä toteuttaa.
Mä väitän, kolmella sanalla että sinä olet mielummin suvakin puoliso kuin palstapersun puoliso. Mieti miksi.
Mä en tunne yhtään palstapersua, kuka on palstapersu??
Mutta naimisiin en ole menossa kenenkään kanssa enää ikinä, mutta jos niin tekisin niin ehdottomasti sellaisen joka osaa olla kriittinen maahanmuuton suhteen..persu ei ole yhtä kuin rasisti.:)
Eli sensuuria vaan ja sitä rataa?
Koska m@tut ei nyt varsinaisesti ole tulleet tappamaan tänne meikäläisiä, niin toi alempi ehdotuksesi olisi varmaan keskittynyt siihen.
Täh?
Missä mä mistään sensuurista sanoin? Meinasin sitä vaan että nyt on keskitytty mediassa Huhtasaaren tekoon eikä siihen mitä opettaja salli opiskelijoiden tehdä, eikä siihen että kouluissa ja opistoissa harjoitetaan erittäin rankkaa aivopesua opettajien taholta perussuomalaisia vastaan ja maahanmuuton puolesta.
Sitä aivopesua on kaikissa oppikirjoissa...paitsi ei vielä matematiikan, fysiikan ja kemian kirjoissa.

Mä ny en jotain halla-ahoa pidä yhtään minään niin mielipiteensä on mulle yhdentekeviä.
Se vaan kummastuttaa, että tolloilut saavat kannatusta.
----> noin kirjoitti palstan pahin suvakkiTOLLO

Ei millään pahalla mutta yksi järkevimmistä poliitikoista mitä Eurooppa päällään kantaa tällä hetkellä.
Hänellä on järkeviä ajatuksia maahanmuuton suhteen ja mies on kaukana rasistista, mutta ainoa jolla on selkeät ajatukset siitä miten haittamaahanmuuttoa voitaisiin rajoittaa.
(y)

Jussi on fiksuin poliitikko koko Suomessa, on huikeat älynlahjat ja tietää jo ennalta mitä kammottavaa aksuilupolitiikka tuo tullessaan.

Jussin avulla saadaan Ruotsin kaltainen negatiivinen kammokehitys kuriin.

Meinasin sitä vaan että nyt on keskitytty mediassa Huhtasaaren tekoon eikä siihen mitä opettaja salli opiskelijoiden tehdä, eikä siihen että kouluissa ja opistoissa harjoitetaan erittäin rankkaa aivopesua opettajien taholta perussuomalaisia vastaan ja maahanmuuton puolesta.
Sitä aivopesua on kaikissa oppikirjoissa...paitsi ei vielä matematiikan, fysiikan ja kemian kirjoissa.

Tuohan täysin harhaista!

Kouluissa ei todellakaan tehdä noin.

Mitä ihmettä selität?

Media keskittyy Huhtasaaren tekoon, koska se oli niin tyhmä.

Media ei kerro aivopesusta, koska sellaista ei ole. Sellaista tapahtuu vain sinun harhoissasi. Ne ovat mielikuvituksesi sinulle syöttämää, eivät totta.

Tovottavasti tämä selvensi asiaa.

Tuohan täysin harhaista!

Mitä ihmettä selität?

Media ei kerro aivopesusta, koska sellaista ei ole. Sellaista tapahtuu vain sinun harhoissasi. Ne ovat mielikuvituksesi sinulle syöttämää, eivät totta.

Jos kouluissa ei harjoiteta aivopesua maahanmuuton puolesta, niin sitten kouluissa toimitaan opetussuunnitelman vastaisesti. Monikulttuurisuuden edistäminen kun on yksi koulujen tehtävistä. En usko, että kovin moni opettaja uskaltaa lähteä sooloilemaan asiassa.

Omista kouluvuosistani 1980- ja 1990-luvuilla muistan, että vaikka siihen aikaan monikulttuurisuus ei vielä opetussuunnitelmaan kuulunutkaan, opettajat olivat valtaosin ns. tiedostavaa väkeä. Aivan varmasti äänestivät enemmän vihreitä ja vasemmistoa kuin SMP:tä. Myös kokoomuslaisia opettajissa on tietenkin aina ollut, mutta tuskin sitä Mäkihakolalaista linjaa. Opettajat ovat korostetusti naisia ja sosiaalipoliittisista kysymyksistä kiinnostuneita akateemisesti koulutettuja eli juurikin sitä ryhmää, joka yhteiskunnassa yleisesti ajaa progressiivisia ja pehmeitä arvoja. Siis sateenkaariliikettä, monikulttuurisuutta, hyvää sosiaaliturvaa, feminismiä jne. Jos sinne joukkoon joku konservatiivi eksyykin, niin äkkiä se hiljennetään joukkovoimalla.

Kolmen Leijonan humalluttavalla voimalla sinä toope täällä uhoat.

Tsemppiä Ellu, olet tasan tarkkaan oikeassa.
Kerro montako leijonaa näet.
Mä näen vaan tähtiä.
jaloviina-jallu.jpg

PItäiskö nostaa älämölö kun oppilaat väittää adidaksen liittyvän alqaidaan ja samoin siitä et opettajat ei ole sensuroineet huumemyönteistä julistetta?
Niitten olis pitänyt laajemminkin liittää huhtis töihin, niin olis saaneet näkyvyyttä.
Se mitään muuta osaa kuin käydä suomalaisten lasten mielipiteiden kimppuun. Mut niin, vastus kannattaa valita omalle tasolle.

Tuohan täysin harhaista!

Mitä ihmettä selität?

Kannattaa tutustua esmes lukion oppikirjoihin.

Jos kouluissa ei harjoiteta aivopesua maahanmuuton puolesta, niin sitten kouluissa toimitaan opetussuunnitelman vastaisesti. Monikulttuurisuuden edistäminen kun on yksi koulujen tehtävistä. En usko, että kovin moni opettaja uskaltaa lähteä sooloilemaan asiassa.

Omista kouluvuosistani 1980- ja 1990-luvuilla muistan, että vaikka siihen aikaan monikulttuurisuus ei vielä opetussuunnitelmaan kuulunutkaan, opettajat olivat valtaosin ns. tiedostavaa väkeä. Aivan varmasti äänestivät enemmän vihreitä ja vasemmistoa kuin SMP:tä. Myös kokoomuslaisia opettajissa on tietenkin aina ollut, mutta tuskin sitä Mäkihakolalaista linjaa. Opettajat ovat korostetusti naisia ja sosiaalipoliittisista kysymyksistä kiinnostuneita akateemisesti koulutettuja eli juurikin sitä ryhmää, joka yhteiskunnassa yleisesti ajaa progressiivisia ja pehmeitä arvoja. Siis sateenkaariliikettä, monikulttuurisuutta, hyvää sosiaaliturvaa, feminismiä jne. Jos sinne joukkoon joku konservatiivi eksyykin, niin äkkiä se hiljennetään joukkovoimalla.

Sitä kutsutaan länsimaiseksi sivistykseksi. Toiset on vaan sivistyneempiä kuin toiset. Vähemmän älykkäät kokevat sitten ahdistusta, kun kaikki eivät ajattelekaan samoin kuin itse, vaan muodostavat mielipiteensä tosiasioiden, eikä taikauskon, perusteella.

Yhteistyössä