Halla-aho: Suvakit ovat vakava turvallisuusuhka Euroopassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kansallissosialismi on sosialistinen liike. Se lukee ihan siinä nimessä. Natsipuoluekin oli Saksan kansallissosialistinen työväenpuolue. Ennen sen perustamista Hitler liittyi Saksan työväenpuolueeseen. Ei tässä pitäisi olla mitään uutta tai ihmeellistä.

Uusnatsismi on suoraa jatkumoa poliittisesti Hitlerin kansallissosialismille. Ovat demokratian vastaisia ja markkinatalouden vastaisia, mutta toisin kuin kommunismi, natsismi ei ole internationaalinen vaan nationalistinen poliittinen aate.
Ei siinä olekaan, mutta joku kommentoi, että natsit ovat vasemmalta. Kyllä ne tuon mukaan on oikealla.

En usko ilman jotain luotettavaa linkkiä.
Uskon, että muslimeissakin on anisemitistejä, mutta että niistä olisi nyt noussut jokin omanlaisensa järjestö, niin sori, tarvii vähän muutakin kuin tuon Halla- ahon mutun.
Sitä kutsutaan yleissivistykseksi. En jaksa alkaa googlettaa. Sinun tai kenenkään muunkaan opettaminen ei kuulu harrastuksiini. Ja toisaalta en välitä lainkaan siitä mihin kukakin uskoo.

Ei siinä olekaan, mutta joku kommentoi, että natsit ovat vasemmalta. Kyllä ne tuon mukaan on oikealla.
Oikeistolaisiin poliittisiin liikkeisiin kuuluu yksilönvapauksien ja vastuun korostaminen, pienen julkisen sektorin ajaminen ja markkinatalouden kannatus. Eli siis suunnilleen päinvastoin kuin mitä totalitaristiset sosialistiset liikkeet kuten natsismi ja kommunismi edustavat.

Sitä kutsutaan yleissivistykseksi. En jaksa alkaa googlettaa. Sinun tai kenenkään muunkaan opettaminen ei kuulu harrastuksiini. Ja toisaalta en välitä lainkaan siitä mihin kukakin uskoo.
Kuitenkin opettaminen ja nälviminen näkyy tekemisissäsi. Huomaan, että googlettaminen ei kuulu harrastuksiisi, ei varmaan Halla-ahonkaan. Muuten saattaisi löytyä jotain muutakin kuin mutu. Mitä luulet, ottaako sinun mutut paljon tuulta alleen?

Nälviminen on eri asia. Mutu ei ole kyseessä. Tutkittu juttu, mutta kuten yleissivistyksen kohdalla yleensäkään, en todellakaan muista mikä raportti oli kyseessä. Ja kuten todettua, en ala sitä googletella. Kiinnostuneet voivat ihan itse selvittää kumpi on Euroopassa yleisempää, vasemmistolainen vai oikeistolainen väkivalta. Kommentistasi päätellen tulos saattaa yllättää.

Nälviminen on eri asia. Mutu ei ole kyseessä. Tutkittu juttu, mutta kuten yleissivistyksen kohdalla yleensäkään, en todellakaan muista mikä raportti oli kyseessä. Ja kuten todettua, en ala sitä googletella. Kiinnostuneet voivat ihan itse selvittää kumpi on Euroopassa yleisempää, vasemmistolainen vai oikeistolainen väkivalta. Kommentistasi päätellen tulos saattaa yllättää.
Saksassa pannaan kaikki se väkivalta jota ei saada selvitettyä oikeiston piikkiin...

Mä ny en jotain halla-ahoa pidä yhtään minään niin mielipiteensä on mulle yhdentekeviä.
Se vaan kummastuttaa, että tolloilut saavat kannatusta.
Ei millään pahalla mutta yksi järkevimmistä poliitikoista mitä Eurooppa päällään kantaa tällä hetkellä.
Hänellä on järkeviä ajatuksia maahanmuuton suhteen ja mies on kaukana rasistista, mutta ainoa jolla on selkeät ajatukset siitä miten haittamaahanmuuttoa voitaisiin rajoittaa.

Ei millään pahalla mutta yksi järkevimmistä poliitikoista mitä Eurooppa päällään kantaa tällä hetkellä.
Hänellä on järkeviä ajatuksia maahanmuuton suhteen ja mies on kaukana rasistista, mutta ainoa jolla on selkeät ajatukset siitä miten haittamaahanmuuttoa voitaisiin rajoittaa.
"Järkevät ajatuksensa" ovat kolmen sanan mittaisia iskulauseita joille hurraata huutaa vain se joka ei mieti kolmea sanaa kauemmaksi.
Järkevää puhetta häneltä on tullut vain milloin asia liittyy aselakeihin mutta sitäkin saatanan vähän.

"Järkevät ajatuksensa" ovat kolmen sanan mittaisia iskulauseita joille hurraata huutaa vain se joka ei mieti kolmea sanaa kauemmaksi.
Järkevää puhetta häneltä on tullut vain milloin asia liittyy aselakeihin mutta sitäkin saatanan vähän.
Tai sitten sä olet lukenut vaan kolme sanaa hänen mielipiteistään.

No se on sun mielipiteesi. Se ei tarkoita, että kaikki olisivat samaa mieltä.
Vaikka oisin yksin tätä mieltä mitä hänestä poliitikkona ajattelen, niin silti olen valmis seisomaan mielipiteeni takana.

Juuri tällainen kommentti tekee sinusta ja muista poliittisista vastustajista naurettavan. Kun puhut poliitikosta, joka on tullut tunnetuksi ja nousi politiikkaan mukaan sen takia, että kirjoitti pitkiä ajatelmia nettiin. Perusteli, pohti, selvitti ja jäsensi sen sijaan, että olisi vain heilutellut jotain liha on murhaa -kylttiä. Mies, joka on tunnettu siitä, että ei tykkää puhua julkisesti, vaan mieluummin istuu siellä tutkijankammarissaan ja kirjoittaa. Ja sitten todelliset asiantuntijat yrittävät nollata kaverin ajatukset sillä, että mies vain laukoo jotain iskulauseita.

Tai sitten sä olet lukenut vaan kolme sanaa hänen mielipiteistään.

Kuules kultaseni. Mä olen lukenut Halla-Ahoa varmasti enemmän kuin sinä. Älä lähde lyömään asiasta vetoa.
Mielipiteensä aseista ovat mielestäni hyviä.
Muut kirjoituksensa sit ovat enemmän tai vähemmän perseestä ja yleensä enemmän.
Mä olen pahanlaatuinen suvakki joten olen erittäin hyvin selvillä Halla-Ahosta ja mielipiteistään.
Makuasia sanois lappalainen, mutta mikä näyttää paskalle ja haisee paskalle niin ei sitä tartte syödä todetakseen, että paskaahan tää oli.

Kuules kultaseni. Mä olen lukenut Halla-Ahoa varmasti enemmän kuin sinä. Älä lähde lyömään asiasta vetoa.
Mielipiteensä aseista ovat mielestäni hyviä.
Muut kirjoituksensa sit ovat enemmän tai vähemmän perseestä ja yleensä enemmän.
Mä olen pahanlaatuinen suvakki joten olen erittäin hyvin selvillä Halla-Ahosta ja mielipiteistään.
Makuasia sanois lappalainen, mutta mikä näyttää paskalle ja haisee paskalle niin ei sitä tartte syödä todetakseen, että paskaahan tää oli.
Mikä Halla-ahon kirjoituksissa on "perseestä"?

Kuules kultaseni. Mä olen lukenut Halla-Ahoa varmasti enemmän kuin sinä.
Jos sä väität että hänellä on kolmen sanan mielipiteitä niin et ole lukenut hänen mielipiteitään enemmän kuin minä, ystävä kallis.
Koeta ihan oikeasti lukea esim facessa edes joku hänen päivityksistään ja kerro mulle sen jälkeen mikä niissä on väärin ja missä kohtaa hän tolloilee?
Se että sä luet HS:n ja YLEn mielipiteitä hänestä tai rasmuslaisten, ei tee niistä mielipiteistä hänen mielipiteitään.

Jos sä väität että hänellä on kolmen sanan mielipiteitä niin et ole lukenut hänen mielipiteitään enemmän kuin minä, ystävä kallis.
Koeta ihan oikeasti lukea esim facessa edes joku hänen päivityksistään ja kerro mulle sen jälkeen mikä niissä on väärin ja missä kohtaa hän tolloilee?
Se että sä luet HS:n ja YLEn mielipiteitä hänestä tai rasmuslaisten, ei tee niistä mielipiteistä hänen mielipiteitään.
(y)

Halla-aholla on niin upea puolue johdettavanaan: Hakkarsinen, Kike Elomaa, koululaisia maalittava kopiokone Huhtasaari...

Vain lähiöiden syrjäytyneet äänestävät tuollaisia sankareita, koska voivat samaistua edustajiinsa.

koululaisia maalittava kopiokone Huhtasaari...
Tää on jännää että tuohon keskitytään niin hanakasti, eikä siihen tosiasiaan ettei sellaista projektityötä olisi saanut alunperinkään tehdä tai sallia laittaa seinälle/nettiin.
Mikähän meteli olisi noussut samanlaisesta työstä jos kuoleman puolella olis ollut Sipilän ja kumppaneiden kuvia ja keskellä alhaalla tämän maan kansalaiset, vanhukset, opiskelijat, lapsiperheet jne..?

Yhteistyössä