haittaavatko menkat teidän työssä olemista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saija

Vieras
onko teillä menkkakipuja tai tekeekö teillä pahaa jne.? silloin kun olin itse töissä niin työskentely menkkojen aikaan oli yhtä tuskaa, kun oli niin kipeä maha että tuntuen ettei selviä hengissä, ei sitten millään. näinä aikoina kun oksettaa, ja on niin turvonnu olo. :(
 
Haittaa todellakin. Maha ripulilla, järkyttävät mahakivut, päätä särkee, oksettaa, Veetuttaa ym. Koulusta olinkin aina joka kuukausi pois menkkojen ajan, mutta töissä on kärvisteltävä.. ei oo helppoo.
 
Mulla on sellainen työ, ettei tuosta noin vain pääse vessaan. Kivut on kovat, mutta kun sitä lievittää niin vuoto pahenee ja siinä taas ollaan pulassa kun ei pääse kuppia tyhjäämään välillä ja vuoto menisi pikkareille mutta ennakoin ja laitan myös rätin housuihin aamulla.
:(
Hankalaa kun ei ole edes säännölliset menkat, että voisi ennakoida ja ottaa saikkua.

Työ on vielä niin fyysistä, että siinä on loukkaantumisen riski tosi suuri.
 
Haittaa todellakin. Maha ripulilla, järkyttävät mahakivut, päätä särkee, oksettaa, Veetuttaa ym. Koulusta olinkin aina joka kuukausi pois menkkojen ajan, mutta töissä on kärvisteltävä.. ei oo helppoo.

miten voit olla töissä menkkojen aikaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
mul ei oikeestaan haittaa muu kuin et töissä on valkoiset housut... ja ku ei pääse joka välissä vaihtaan sidettä.. eka päivinä tuplavarmistus.. :headwall:

laita jalkaan mustat alushousut. onnistuisko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vIeRaS:
Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
mul ei oikeestaan haittaa muu kuin et töissä on valkoiset housut... ja ku ei pääse joka välissä vaihtaan sidettä.. eka päivinä tuplavarmistus.. :headwall:

laita jalkaan mustat alushousut. onnistuisko?

Mitä hittoa se alushousujen väri auttaa jos vuoto tulee päälihousuihin läpi? :D Ja edelleen, jos ei tuu päälihousuihin asti niin mitä väliä alushousujen värillä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vIeRaS:
Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
mul ei oikeestaan haittaa muu kuin et töissä on valkoiset housut... ja ku ei pääse joka välissä vaihtaan sidettä.. eka päivinä tuplavarmistus.. :headwall:

laita jalkaan mustat alushousut. onnistuisko?

mites noi mustat alkkarit estää läpivuodon? vai mitä tarkoitit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vIeRaS:
Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
mul ei oikeestaan haittaa muu kuin et töissä on valkoiset housut... ja ku ei pääse joka välissä vaihtaan sidettä.. eka päivinä tuplavarmistus.. :headwall:

laita jalkaan mustat alushousut. onnistuisko?

Mitä hittoa se alushousujen väri auttaa jos vuoto tulee päälihousuihin läpi? :D Ja edelleen, jos ei tuu päälihousuihin asti niin mitä väliä alushousujen värillä?

no jos tulee hutiveto niin mustasta ei näe verta niin helposti kuin valkoisesta. :D
 
Synnytysten jälkeen runsastunut kuukautisvuoto haittaa, kun munkaan työssä ei pääse vessaan kuin taukoaikoina. Onneksi työhousut on tummat... Kipuihin napsin lääkärin kirjoittamaa burana 600.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vIeRaS:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vIeRaS:
Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
mul ei oikeestaan haittaa muu kuin et töissä on valkoiset housut... ja ku ei pääse joka välissä vaihtaan sidettä.. eka päivinä tuplavarmistus.. :headwall:

laita jalkaan mustat alushousut. onnistuisko?

Mitä hittoa se alushousujen väri auttaa jos vuoto tulee päälihousuihin läpi? :D Ja edelleen, jos ei tuu päälihousuihin asti niin mitä väliä alushousujen värillä?

no jos tulee hutiveto niin mustasta ei näe verta niin helposti kuin valkoisesta. :D

:laugh: :laugh: mut miltä näyttää mustat alkkarit valkoisten työhousujen alla.. :kieh: :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nolostuen:
Mulla on sellainen työ, ettei tuosta noin vain pääse vessaan. Kivut on kovat, mutta kun sitä lievittää niin vuoto pahenee ja siinä taas ollaan pulassa kun ei pääse kuppia tyhjäämään välillä ja vuoto menisi pikkareille mutta ennakoin ja laitan myös rätin housuihin aamulla.
:(
Hankalaa kun ei ole edes säännölliset menkat, että voisi ennakoida ja ottaa saikkua.

Työ on vielä niin fyysistä, että siinä on loukkaantumisen riski tosi suuri.

Varmaan tuota täytyisi jotenkin hoitaa, tuskin pidemmän päälle onnistuu olla joka kerran saikulla. Tarkoitan, että eihän se ole tarkoituksenmukaista eikä "normaalia" että noin paljon elämää hankaloittaa.
 
Runsaaseen vuotoon on saatavilla lääkkeitä, mulla ainakin vähensi vuotoa. Ja tietty e-pilsut yleensä vähentää, niillä joille ne sopii.

Kivuista kannattaa jutella lekurin kanssa ettei mee aina viikko joka kuukaudesta kärvistellessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
Alkuperäinen kirjoittaja vIeRaS:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vIeRaS:
Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
mul ei oikeestaan haittaa muu kuin et töissä on valkoiset housut... ja ku ei pääse joka välissä vaihtaan sidettä.. eka päivinä tuplavarmistus.. :headwall:

laita jalkaan mustat alushousut. onnistuisko?

Mitä hittoa se alushousujen väri auttaa jos vuoto tulee päälihousuihin läpi? :D Ja edelleen, jos ei tuu päälihousuihin asti niin mitä väliä alushousujen värillä?

no jos tulee hutiveto niin mustasta ei näe verta niin helposti kuin valkoisesta. :D

:laugh: :laugh: mut miltä näyttää mustat alkkarit valkoisten työhousujen alla.. :kieh: :kieh: :kieh:

:laugh: :laugh: reps ja kops :laugh: :laugh:
 
Kyllä haittasi, mutta lähinnä sillä, kun metässä ei ou vessoja ja vuoto tosi runsasta. Jos savotalla muitakin koneita töissä, niin vaihtaminen ja pisulla käyminen hankalaa. Välillä menkkojen eka päivänä masu oli myös sekaisin, ja sen 2. hädän paikan ehtiminen oli vaikeaa. Nyt kun koulu loppui ja oun taas kotona niin sen kun makaa kun on kipeä... :-(
 
Mulla on runsaat ja todella kivuliaat kuukautiset joten raksalla on melkoista säätämistä, että siellä pärjää. Buranan ja Panacodin avulla mennään :headwall: :| Alkupäivät tosi hankalia |O Joskus olen joutunut ottamaan kipujen ja migreenin takia 2 päivää sairauslomaa menkkojen alussa :ashamed:
 
juu maha ruikulilla muutaman päivän ja välillä koski niin ettei jaloillaan meinannu kestää. onneks pomo ties millo mulla oli se aika kuusta ni oli helpommat hommat. nytpä ei toivottavasti menkkoja tarvi kärsii seuraavaan vuoteen..
 
olenpa päässyt helpolla. Ei mulla oo koskaan ollut noin kauheita kipuja, jotain pientä nipistelyä vaan. Ja nyt kun on Mirena ei ole menkkoja kuin joskus harvoin ja silloin käytän kuppia. Ei tarvii tyhjentää eikä tuu yli.
 

Yhteistyössä