S
saija
Vieras
onko teillä menkkakipuja tai tekeekö teillä pahaa jne.? silloin kun olin itse töissä niin työskentely menkkojen aikaan oli yhtä tuskaa, kun oli niin kipeä maha että tuntuen ettei selviä hengissä, ei sitten millään. näinä aikoina kun oksettaa, ja on niin turvonnu olo. 