Haittaako jos mies on fyysisesti iso?

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Saitko muuten yv:tä tän ketjun innoittamana ?
(Ja jos sait niin kerro heti keneltä :LOL: )
Hmm, hirveä epäluottamus kanssasisariinne täällä :D

Ja en muuten yhtään.. :eek: :saint:

Eipä sillä, ihan sitä nyt en hakenutkaan vaan lähinnä semmoista empiiristä kenttätutkimusta aiheesta.
Jotenkin vaan tullut semmoinen olo, että moni tuntuu kyllä katsovan kaihoisasti silmiin hetken, ja sitten äkkiä piiloon...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:
Jotenkin vaan tuntuu siltä että, moni ei edes uskalla tulla jutteleen siksi kun on iso..

Ja siis kuitenkin ihmettelette niin, 204cm ja 115kg on tällä jässikällä kokoa...
Eli en tosiaan mikään kärpässarjalainen ole :D :saint:
no ei haittaa todellakaan, kun olen itekin 188 ja painoa melkein 90 kg.

Tumpula
Jotenkin vaan tullut semmoinen olo, että moni tuntuu kyllä katsovan kaihoisasti silmiin hetken, ja sitten äkkiä piiloon...
Outoa.
Mä olen pieni, hädin tuskin 160-senttinen ja painoa alle 50 kg. En mä ole kyllä ikinä isoja miehiä piiloon mennyt. :D

Alas kuule harjoitella vähän flirttailun jaloa taitoa. Ystävällisiä katseita, pilkettä silmäkulmassa, hymyjä. Ja itsevarmuutta kehiin reippaasti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Outoa.
Mä olen pieni, hädin tuskin 160-senttinen ja painoa alle 50 kg. En mä ole kyllä ikinä isoja miehiä piiloon mennyt. :D

Alas kuule harjoitella vähän flirttailun jaloa taitoa. Ystävällisiä katseita, pilkettä silmäkulmassa, hymyjä. Ja itsevarmuutta kehiin reippaasti. :)

Katson aina silmiin, yritän hymyillä. Silmäkulman pilkkeestä sitten en tiedä, kun en omia silmiä sillä tavalla katso :D

Jotenkin vain nämä kaupunkilaisnaiset tuppaa olemaan kylmänkiskoisia jotenkin... Joskus käy mielessä kun yrittää katsoa jotakuta niin ilme on takaisinpäin sellainen että jos katseet voisi tappaa olisin kilon siivuissa...

Alkuperäinen kirjoittaja ilaril:
Voisiko joku selittää missä tämä mystinen "baana" on josta niitä naisia saa/löytyy? Helpottaisi kovasti etsintää.
Juu sitä tuossa äsken ihmeteltiin.
Kun kaikki aina puhuu että lähde baanalle, sieltä niitä naisia saa!

Niin missälie tuommoinen baana sitte on? :D
Se on Reeberbaana :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja ilaril:
Voisiko joku selittää missä tämä mystinen "baana" on josta niitä naisia saa/löytyy? Helpottaisi kovasti etsintää.
Juu sitä tuossa äsken ihmeteltiin.
Kun kaikki aina puhuu että lähde baanalle, sieltä niitä naisia saa!

Niin missälie tuommoinen baana sitte on? :D
Ei ainakaan kotona tai töissä ;)

Eikun vaan kaupungille katsastamaan josko sinne olis eksyny vähän vähemmän kranttuja naisia (kannattaa varmaan vihjasta vaikka täällä millon oot menossa ja minne, niin mammat voi sit tulla katsastaan sut ihan livenä ja ehkä sitä seuraakin sit heruis jos ei muuten..)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Outoa.

Katson aina silmiin, yritän hymyillä. Silmäkulman pilkkeestä sitten en tiedä, kun en omia silmiä sillä tavalla katso :D

Jotenkin vain nämä kaupunkilaisnaiset tuppaa olemaan kylmänkiskoisia jotenkin... Joskus käy mielessä kun yrittää katsoa jotakuta niin ilme on takaisinpäin sellainen että jos katseet voisi tappaa olisin kilon siivuissa...
Voihan se olla, että isokokoisen miehen ei uskoisi olla ujo. Eli yllä sinun täytyy opetella ottamaan itse aloite. Onneksi itse olen tälläinen pienempi ja vaarattoman näköinen, joten naiset eivät olettele turhia :D

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Ai sä tykkäät Star Wreckistä... :D
Hee joku tunnisti :)

Olen muuten kreditoituna kyseisessä rainassa.
Ja juu melkein sukua julkkikselle, tunnen nuo tekijät jotenkuten.

Pari ystävää tosin on isommissakin rooleissa tuossa Star Wreck kuutosessa..
Lahjoititko rahaa vai esiinnyitkö jossakin poisleikatussa kohtauksessa? Vai jotain muuta?

Yhteistyössä