Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Saitko muuten yv:tä tän ketjun innoittamana ?
(Ja jos sait niin kerro heti keneltä )
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kysynpä tässä samassa ketjussa että miltä tämä palsta susta Marko vaikuttaa?
Hmm, hirveä epäluottamus kanssasisariinne täälläAlkuperäinen kirjoittaja Namelli:Saitko muuten yv:tä tän ketjun innoittamana ?
(Ja jos sait niin kerro heti keneltä )
no ei haittaa todellakaan, kun olen itekin 188 ja painoa melkein 90 kg.Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Jotenkin vaan tuntuu siltä että, moni ei edes uskalla tulla jutteleen siksi kun on iso..
Ja siis kuitenkin ihmettelette niin, 204cm ja 115kg on tällä jässikällä kokoa...
Eli en tosiaan mikään kärpässarjalainen ole :saint:
Outoa.Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Jotenkin vaan tullut semmoinen olo, että moni tuntuu kyllä katsovan kaihoisasti silmiin hetken, ja sitten äkkiä piiloon...
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Outoa.Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Jotenkin vaan tullut semmoinen olo, että moni tuntuu kyllä katsovan kaihoisasti silmiin hetken, ja sitten äkkiä piiloon...
Mä olen pieni, hädin tuskin 160-senttinen ja painoa alle 50 kg. En mä ole kyllä ikinä isoja miehiä piiloon mennyt.
Alas kuule harjoitella vähän flirttailun jaloa taitoa. Ystävällisiä katseita, pilkettä silmäkulmassa, hymyjä. Ja itsevarmuutta kehiin reippaasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Jotenkin vaan tuntuu siltä että, moni ei edes uskalla tulla jutteleen siksi kun on iso..
Ja siis kuitenkin ihmettelette niin, 204cm ja 115kg on tällä jässikällä kokoa...
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Jotenkin vaan tuntuu siltä että, moni ei edes uskalla tulla jutteleen siksi kun on iso..
Juu sitä tuossa äsken ihmeteltiin.Alkuperäinen kirjoittaja ilaril:Voisiko joku selittää missä tämä mystinen "baana" on josta niitä naisia saa/löytyy? Helpottaisi kovasti etsintää.
Se on ReeberbaanaAlkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Juu sitä tuossa äsken ihmeteltiin.Alkuperäinen kirjoittaja ilaril:Voisiko joku selittää missä tämä mystinen "baana" on josta niitä naisia saa/löytyy? Helpottaisi kovasti etsintää.
Kun kaikki aina puhuu että lähde baanalle, sieltä niitä naisia saa!
Niin missälie tuommoinen baana sitte on?
Ei ainakaan kotona tai töissäAlkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Juu sitä tuossa äsken ihmeteltiin.Alkuperäinen kirjoittaja ilaril:Voisiko joku selittää missä tämä mystinen "baana" on josta niitä naisia saa/löytyy? Helpottaisi kovasti etsintää.
Kun kaikki aina puhuu että lähde baanalle, sieltä niitä naisia saa!
Niin missälie tuommoinen baana sitte on?
Heinäkuussa, Leijona *RÄYR* :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja juu:oli vuosi -77 hyvä vuosi, minunkin syntymävuoteni..
Missä kuussa olet syntynyt?
Aika hyväAlkuperäinen kirjoittaja Ei keksi nikkiä:http://www.tarjollatanaan.fi/default.asp?docId=29932&kuntaId=10585
Tässä ehkä parempi,Hyvinkäällä
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Aika hyväAlkuperäinen kirjoittaja Ei keksi nikkiä:
Tässä ehkä parempi,Hyvinkäällä
Voihan se olla, että isokokoisen miehen ei uskoisi olla ujo. Eli yllä sinun täytyy opetella ottamaan itse aloite. Onneksi itse olen tälläinen pienempi ja vaarattoman näköinen, joten naiset eivät olettele turhiaAlkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Outoa.Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Jotenkin vaan tullut semmoinen olo, että moni tuntuu kyllä katsovan kaihoisasti silmiin hetken, ja sitten äkkiä piiloon...
Mä olen pieni, hädin tuskin 160-senttinen ja painoa alle 50 kg. En mä ole kyllä ikinä isoja miehiä piiloon mennyt.
Alas kuule harjoitella vähän flirttailun jaloa taitoa. Ystävällisiä katseita, pilkettä silmäkulmassa, hymyjä. Ja itsevarmuutta kehiin reippaasti.
Katson aina silmiin, yritän hymyillä. Silmäkulman pilkkeestä sitten en tiedä, kun en omia silmiä sillä tavalla katso
Jotenkin vain nämä kaupunkilaisnaiset tuppaa olemaan kylmänkiskoisia jotenkin... Joskus käy mielessä kun yrittää katsoa jotakuta niin ilme on takaisinpäin sellainen että jos katseet voisi tappaa olisin kilon siivuissa...
Teillä ei olekaan sellaisia limanuljaskajoukkoja vaanimassa kuin täällä :x .Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Mä asun maaseutukunnassa ja pakko myöntää että kyllä täällä on ihan eri tavalla flirttailevaa porukkaa kuin isommissa kaupungeissa.
Lahjoititko rahaa vai esiinnyitkö jossakin poisleikatussa kohtauksessa? Vai jotain muuta?Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Hee joku tunnistiAlkuperäinen kirjoittaja pieras:Ai sä tykkäät Star Wreckistä...
Olen muuten kreditoituna kyseisessä rainassa.
Ja juu melkein sukua julkkikselle, tunnen nuo tekijät jotenkuten.
Pari ystävää tosin on isommissakin rooleissa tuossa Star Wreck kuutosessa..