Haittaako jos mies on fyysisesti iso?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:
Alkuperäinen kirjoittaja noin muuten vaan:
Hiukset ei tuossa kuvassa vaan oikein näy... :|

Noh pitänee toinenkin veivaa jossa tuo reuhka näkynee paremmin jossain vaiheessa..
Ei toi koko haittaa, mitäs pidät keijukaisista?
Hmm mimmoisia keijukaisia meinaat?

Ne fantasiaversiot on ihan hauskoja...

Sitten taas mitä ihmisiin tulee niin en kyllä katso väärään ketään, oli sitten minkä näköinen taikka kokoinen tahansa.
Jos persoona on sopiva niin ulkomuoto on sivuseikka.
Koska ulkonäköhän meillä kaikilla muuttuu kuitenkin iän myötä, vaan persoonallisuus usein pysyy samana.
Hienosti sanottu :)

Alkuperäinen kirjoittaja odyssey:
Älä missään nimessä leikkaa hiuksia.Mä ainakin olen ihan heikkona pitkätukkasiin miehiin.Mistäspäin olitkaan? Eli voikos suhun Stadissa törmätä ;)

Stadissa juu voi joskus törmätä. Silloin kun täältä uskaltautuu kämpiltä ulos asti :D
Yleensä tulee töistä kotio niin joko suoraan taikka kaupan kautta, ja sitten aamulla taas suoraan duuniin :D

Alkuperäinen kirjoittaja apuja:
SUORISTA RYHTI ja tumma puku päälle ja ravintolaan.
Olet tosi mies.
Mutta ryhtiä kaipaan sekä fyyysistä että henkistä.
Ja tarkista kävely tyyli ym. Nää nyt on vaan täällästä hiomista...
Kuva oli aika huono tosiaan, kun hetken mielijohteesta sen ammiun keittiössä aikalaukaisimella..

Omasta mielestäni mulla on hyvä ryhti ollut aina, ja tumma puku on tuolla pukupussissa piilossa. Viimeksi viikko sitten käytetty ravintolassa syödessä :)

psy-
ei haittaa ainakaan, jos on henkisesti iso! Miehen pitää olla sellainen, että sitä voi katsoa vähän ylöspäin. Moraalisesti korkeatasoinen, luotettava, taloudellisesti omillaan ja myös empaattinen ns. tunneälykäs. Siinäpä minusta tärkeät kriteerit.

Mähän nyt en ole kiinnostunut kenestäkään siinä mielessä, kun mulla on tuo oma isäntä, joka on mun sankari, mutta kommentoinpa nyt minäkin, kun kysyttiin :) Sun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Olet raamikas ja näyttävä mies, käytä sitä hyväksesi, eli pidä ryhti suorana ja pääsi pystyssä. Sulla on kiltti katse, johon kaipaisin vähän pilkettä ;) Ja mitä mä olen sun tekstejäsi täällä lukenut, niin ihan hyviä ajatuksiakin sun päässäsi liikkuu, joten en usko oman kullan löytämisen jäävän siitäkään kiinni. Rohkeutta! =)

En tod.lukenut koko ketjua mutta onko sillä väliä ns pitkässä juoksussa? :eek:

Toki mun silmä lepää vaaleissa, laihoissa, vihreä silmäsissä miehissä mutta jos muuten ihan idiootti niin ei sitä mikää edellä mainittu pelasta.
Järkyttävää että sitä alkaa olla siinä iässä että tosiaan voi sanoa ettei ulkonäkö merkkaa( kunhan ei tarvii hävetä kumppaniaan :whistle: )

Ö-mappi
No jos minäkin nyt laittasin lusikkani tähän kuumaan soppaan... Näin 161cm ujohkona (no just joo) tattina en ehkä uskaltais lyöttäytyä juttusille, mutta jos kyseinen korsto tekis aloitteen ja osoittautuis kiltiksi, niin sitten ;) Olen kyllä tapaillut 193cm miestä, eikä kokoero haitannut :p Kukkakepit jää kakkoseksi oli pituus mikä tahansa :saint:

Tosin mitä minä täällä teen, olenhan jo varattu :D Mies on keskipituinen ja sopivan painoinen :heart:

odyssey harmailee
Älä missään nimessä leikkaa hiuksia.Mä ainakin olen ihan heikkona pitkätukkasiin miehiin.Mistäspäin olitkaan? Eli voikos suhun Stadissa törmätä ;)

Stadissa juu voi joskus törmätä. Silloin kun täältä uskaltautuu kämpiltä ulos asti :D
Yleensä tulee töistä kotio niin joko suoraan taikka kaupan kautta, ja sitten aamulla taas suoraan duuniin :D

Ei siis auta kuin toivoa,että jokus ,kun uskaltaudut baariin niin satutaan samassa paikassa olemaan.Kauppareissulla tormääminen on kuitenkin vielä epätodennäisempää ;)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja odyssey harmailee:

Ei siis auta kuin toivoa,että jokus ,kun uskaltaudut baariin niin satutaan samassa paikassa olemaan.Kauppareissulla tormääminen on kuitenkin vielä epätodennäisempää ;)
Yksäriä vaan laittamaan :heart:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Hmm pitänee katsoa josko saisin haalittua jostain kuvan arkisemmassa käyttöpuvussa, ja vaikka nuo farmarit jalassa... Takuuseen en mene :p
nyt sä olet laittanu ittes susille, ne on harmaita ja niitä on täällä päivällä paljon. koita kestää B)
Eipä ole paljoa susia ketjussa näkynyt :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Hmm pitänee katsoa josko saisin haalittua jostain kuvan arkisemmassa käyttöpuvussa, ja vaikka nuo farmarit jalassa... Takuuseen en mene :p
nyt sä olet laittanu ittes susille, ne on harmaita ja niitä on täällä päivällä paljon. koita kestää B)
Mietin sitäkin... Päivällä saanee taas kuulla maat ja mannut tästäkin aiheesta :D

Noh onneksi tää on varmaan hautautunut jo aamuun mennessä...

empä kuule marko luule että on hautautunut... muutama mustaki täällä on kuule siun kimpussa... monta yyveetä tuut saamaan, believe me ;) :whistle:

päätön ei puhellu joutavia...
[b9No tiedä sitten onko sekään paha asia[/b] :D :p

Tosin aamulla kun herää, niin voipi olla eri mieltä kun loota on täys postia :D

Rohkeasti vaan naiset yksityisviestiä laittamaan jos kiinnostusta on ;)

Taskuvenus
Jotenkin vaan tuntuu siltä että, moni ei edes uskalla tulla jutteleen siksi kun on iso..

Ja siis kuitenkin ihmettelette niin, 204cm ja 115kg on tällä jässikällä kokoa...
Eli en tosiaan mikään kärpässarjalainen ole :D :saint:

Juu no tollaseen jättiin en edes vilkaisisi. Mutta onneks makuja on monia ja ihmisiä kuin meren mutaa. :D

Turkilmas
Oho miten pitkä ketju :eek: . Vastaus kysymykseen: Mua haittaisi jos mies olisi fyysisesti pieni. Mä en edes kurki alle 190 cm pitkiä miehiä sillä silmällä. Isot miehet on mun fetissi :p

Se ammatin kyselijä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millä alalla Marko työskentelet? Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun se kertoo kuitenkin ihmisestä aika paljon....
AKT on liitto, ja Autonkuljettaja/terminaalityöntekijä olen.

Pöytähommissa nykyisin tosin mutta :D
Tsemppiä emännän etsintään! Ihan fiksun tuntuinen kaveri olet.... Ja rohkea, kun täällä mammojen seassa kirjoittelet :).
Vielä tuohon koko asiaan... Hyvä vaan kun miehessä on kokoa. Oma mies on parimetrinen ja pituus oli yksi seikka, johon alussa ihastuin. Itse olen rapiat 160cm...

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Ja muuten : mitä ihmettä sä koneella teet taas ? Mene ihmeessä kaupungille tai ihmisten ilmoille, siellä niitä oikeita naisia on :)
Niin sitä varmaan pitäisi...

Yleensä jos lähden kämpiltä liikkeelle, olen joko menossa töihin taikka harrasteisiin. Taikka sitten kävelylenkille.

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Ja muuten : mitä ihmettä sä koneella teet taas ? Mene ihmeessä kaupungille tai ihmisten ilmoille, siellä niitä oikeita naisia on :)
Niin sitä varmaan pitäisi...

Yleensä jos lähden kämpiltä liikkeelle, olen joko menossa töihin taikka harrasteisiin. Taikka sitten kävelylenkille.
Tiiätkö, että sen oikean voi törmätä ihan missä vaan. Vaikka silloin milloin sitä vähiten odottaa ;) Lisään vielä, että mulla on jo oma ukko kainalossa eli en ole etsimässä miestä.

Yhteistyössä