vieras
http://www.flickr.com/photos/28150475@N08/2618853623/Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Missä se Markon kuva on?
Ja ei pituus haittaa, ei!
Taisi olla sivulla 6.
http://www.flickr.com/photos/28150475@N08/2618853623/Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Missä se Markon kuva on?
Ja ei pituus haittaa, ei!
Hienosti sanottuAlkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Hmm mimmoisia keijukaisia meinaat?Alkuperäinen kirjoittaja noin muuten vaan:Ei toi koko haittaa, mitäs pidät keijukaisista?Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Hiukset ei tuossa kuvassa vaan oikein näy... :|
Noh pitänee toinenkin veivaa jossa tuo reuhka näkynee paremmin jossain vaiheessa..
Ne fantasiaversiot on ihan hauskoja...
Sitten taas mitä ihmisiin tulee niin en kyllä katso väärään ketään, oli sitten minkä näköinen taikka kokoinen tahansa.
Jos persoona on sopiva niin ulkomuoto on sivuseikka.
Koska ulkonäköhän meillä kaikilla muuttuu kuitenkin iän myötä, vaan persoonallisuus usein pysyy samana.
Laita vaanAlkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Hmm pitänee katsoa josko saisin haalittua jostain kuvan arkisemmassa käyttöpuvussa, ja vaikka nuo farmarit jalassa... Takuuseen en mene
Alkuperäinen kirjoittaja odyssey:Älä missään nimessä leikkaa hiuksia.Mä ainakin olen ihan heikkona pitkätukkasiin miehiin.Mistäspäin olitkaan? Eli voikos suhun Stadissa törmätä
Kuva oli aika huono tosiaan, kun hetken mielijohteesta sen ammiun keittiössä aikalaukaisimella..Alkuperäinen kirjoittaja apuja:SUORISTA RYHTI ja tumma puku päälle ja ravintolaan.
Olet tosi mies.
Mutta ryhtiä kaipaan sekä fyyysistä että henkistä.
Ja tarkista kävely tyyli ym. Nää nyt on vaan täällästä hiomista...
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Alkuperäinen kirjoittaja odyssey:Älä missään nimessä leikkaa hiuksia.Mä ainakin olen ihan heikkona pitkätukkasiin miehiin.Mistäspäin olitkaan? Eli voikos suhun Stadissa törmätä
Stadissa juu voi joskus törmätä. Silloin kun täältä uskaltautuu kämpiltä ulos asti
Yleensä tulee töistä kotio niin joko suoraan taikka kaupan kautta, ja sitten aamulla taas suoraan duuniin
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Järkyttävää että sitä alkaa olla siinä iässä että tosiaan voi sanoa ettei ulkonäkö merkkaa
Yksäriä vaan laittamaan :heart:Alkuperäinen kirjoittaja odyssey harmailee:Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Alkuperäinen kirjoittaja odyssey:Älä missään nimessä leikkaa hiuksia.Mä ainakin olen ihan heikkona pitkätukkasiin miehiin.Mistäspäin olitkaan? Eli voikos suhun Stadissa törmätä
Stadissa juu voi joskus törmätä. Silloin kun täältä uskaltautuu kämpiltä ulos asti
Yleensä tulee töistä kotio niin joko suoraan taikka kaupan kautta, ja sitten aamulla taas suoraan duuniin
Ei siis auta kuin toivoa,että jokus ,kun uskaltaudut baariin niin satutaan samassa paikassa olemaan.Kauppareissulla tormääminen on kuitenkin vielä epätodennäisempää
Eipä ole paljoa susia ketjussa näkynytAlkuperäinen kirjoittaja päätön:nyt sä olet laittanu ittes susille, ne on harmaita ja niitä on täällä päivällä paljon. koita kestää B)Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Hmm pitänee katsoa josko saisin haalittua jostain kuvan arkisemmassa käyttöpuvussa, ja vaikka nuo farmarit jalassa... Takuuseen en mene
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:[b9No tiedä sitten onko sekään paha asia[/b]Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Mietin sitäkin... Päivällä saanee taas kuulla maat ja mannut tästäkin aiheestaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:nyt sä olet laittanu ittes susille, ne on harmaita ja niitä on täällä päivällä paljon. koita kestää B)Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Hmm pitänee katsoa josko saisin haalittua jostain kuvan arkisemmassa käyttöpuvussa, ja vaikka nuo farmarit jalassa... Takuuseen en mene
Noh onneksi tää on varmaan hautautunut jo aamuun mennessä...
empä kuule marko luule että on hautautunut... muutama mustaki täällä on kuule siun kimpussa... monta yyveetä tuut saamaan, believe me
päätön ei puhellu joutavia...
Tosin aamulla kun herää, niin voipi olla eri mieltä kun loota on täys postia
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Nostetaas että aamuvuorokin näkee..
Ei kun ihan totta, sitä voi ihan tavallinenkin mies saada jalat alta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Ö-mappi:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Järkyttävää että sitä alkaa olla siinä iässä että tosiaan voi sanoa ettei ulkonäkö merkkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Jotenkin vaan tuntuu siltä että, moni ei edes uskalla tulla jutteleen siksi kun on iso..
Ja siis kuitenkin ihmettelette niin, 204cm ja 115kg on tällä jässikällä kokoa...
Eli en tosiaan mikään kärpässarjalainen ole :saint:
AKT on liitto, ja Autonkuljettaja/terminaalityöntekijä olen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millä alalla Marko työskentelet? Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun se kertoo kuitenkin ihmisestä aika paljon....
Tsemppiä emännän etsintään! Ihan fiksun tuntuinen kaveri olet.... Ja rohkea, kun täällä mammojen seassa kirjoittelet .Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:AKT on liitto, ja Autonkuljettaja/terminaalityöntekijä olen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millä alalla Marko työskentelet? Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun se kertoo kuitenkin ihmisestä aika paljon....
Pöytähommissa nykyisin tosin mutta
Niin sitä varmaan pitäisi...Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Ja muuten : mitä ihmettä sä koneella teet taas ? Mene ihmeessä kaupungille tai ihmisten ilmoille, siellä niitä oikeita naisia on
Tiiätkö, että sen oikean voi törmätä ihan missä vaan. Vaikka silloin milloin sitä vähiten odottaa Lisään vielä, että mulla on jo oma ukko kainalossa eli en ole etsimässä miestä.Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Niin sitä varmaan pitäisi...Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Ja muuten : mitä ihmettä sä koneella teet taas ? Mene ihmeessä kaupungille tai ihmisten ilmoille, siellä niitä oikeita naisia on
Yleensä jos lähden kämpiltä liikkeelle, olen joko menossa töihin taikka harrasteisiin. Taikka sitten kävelylenkille.