:attn: Juurikin niinAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Sille on siellä oma kolokin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva kuva profiilissa
Kiitos
Tuo kyseinen fallinen kallio löytyy Kiinasta muuten.
ihan tottaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei se haittaa jos mies on suuri, mutta en oikein ymmärrä sitäkään, että miehen lyhyys tai pienikokoisuus haittaa joitain naisia. Jos jostain tykkää, niin se ulkoinen on aika mitätön juttu.
Ihan aito ja alkuperäinen hullu se on. (Sori Marko, itse aloitit )Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Oletkohan aito, vai provo?
No prkl, eikö riitä että mesessä hillut kuin mikäkinAlkuperäinen kirjoittaja ilaril:Ihan aito ja alkuperäinen hullu se on. (Sori Marko, itse aloitit )Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Oletkohan aito, vai provo?
En mä usko että suuri koko karkoittaa naisia, jos muuten synkkaa. Itse aikoinani seurustelin hieman yli 2 metrisen hepun kanssa. Itse oon noin 160cm. Niskat kyllä tuppas tulee kipeeksi, kun joutu aina kattoo ylöspäin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Tämä nyt taas tämmöisenä yön tuntien aivoituksena, eli jos mies on isokokoinen fyysisesti (ei siis ylipainoinen), niin karkoittaako se pois naisia?
Mielenkiinnosta olisi mukava saada ajatuksia aiheesta.
Sitten kanniskellaan neitoja sylissä niin ei tartte niin ylös katsoa..Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:En mä usko että suuri koko karkoittaa naisia, jos muuten synkkaa. Itse aikoinani seurustelin hieman yli 2 metrisen hepun kanssa. Itse oon noin 160cm. Niskat kyllä tuppas tulee kipeeksi, kun joutu aina kattoo ylöspäin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Tämä nyt taas tämmöisenä yön tuntien aivoituksena, eli jos mies on isokokoinen fyysisesti (ei siis ylipainoinen), niin karkoittaako se pois naisia?
Eiköhän se merkkaa eniten mitä siellä pään sisällä on....
Vois tosta konttailusta hieman polvet kärsiä. Vaan mitäpä sitä ei kunnon mies tekisi neitonsa eteen.Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Sitten kanniskellaan neitoja sylissä niin ei tartte niin ylös katsoa..Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:En mä usko että suuri koko karkoittaa naisia, jos muuten synkkaa. Itse aikoinani seurustelin hieman yli 2 metrisen hepun kanssa. Itse oon noin 160cm. Niskat kyllä tuppas tulee kipeeksi, kun joutu aina kattoo ylöspäin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Tämä nyt taas tämmöisenä yön tuntien aivoituksena, eli jos mies on isokokoinen fyysisesti (ei siis ylipainoinen), niin karkoittaako se pois naisia?
Taikka tuun kontillaan vieressä.. (Pannassa)? :saint:
Niin meilläkinAlkuperäinen kirjoittaja mie:jaaa-a. No mun mies ja minä ei vissiin sovita sitten tähän sun teoriaan. Meillä on pituuseroa 30 senttiä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En jaksa lukea koko vastauslitaniaa, mutta tuli mieleen, että evolutiivisesti pitkät valitsevat yleensä kumppanikseen pitkän ja lyhyet vastaavasti lyhyemmän. Kai lyhyitä naisia ei "kiehdo" synnyttää isoa/pitkää lasta ja taas pitkät naiset jollain tasolla haluavat pitkistä miehistä puolustajaa itselleen... Ymmärrätte kai mitä tarkoitan?
Ei ei ei ja vielä kerran ei! Noin iso mies on paljon parempi taluttajan roolissaAlkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Sitten kanniskellaan neitoja sylissä niin ei tartte niin ylös katsoa..Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:En mä usko että suuri koko karkoittaa naisia, jos muuten synkkaa. Itse aikoinani seurustelin hieman yli 2 metrisen hepun kanssa. Itse oon noin 160cm. Niskat kyllä tuppas tulee kipeeksi, kun joutu aina kattoo ylöspäin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Tämä nyt taas tämmöisenä yön tuntien aivoituksena, eli jos mies on isokokoinen fyysisesti (ei siis ylipainoinen), niin karkoittaako se pois naisia?
Taikka tuun kontillaan vieressä.. (Pannassa)? :saint:
Oisko sivulla 4 tai 5Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Missä se Markon kuva on?
Ja ei pituus haittaa, ei!
niimpä...Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Marko olet vielä vaikeuksissa näiden kaikkien naisten kanssa, täälläkin on jo moni suoraan tai vihjaillen sanonut kiinnostuneensa.