N
niiii
Vieras
Nykyään on paljon noita lastenvihaajia. Itse en ikinä moisiin häihin menisi.
Niin noita lastenvihaajia jotka eivät anna lastensa edes juhlissa syödä mitään normaalista tarharuuasta poikkeavaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mitä lapsista, ne nyt pärjää vaikka karkeilla, mutta kukaan ei oo tossa ajatellut MIEHIÄ! Oikeesti, ei se hk:n sininen paljoa maksa! Vai halutaanko tossa miehettömät häät?
että oikein lastenvihaaja jos ei halua juhlapöytään eineslihapullia ja prinssinnakkeja sekä sitä tavattoman tarpeellista maitokannua :O Selvä!
Jos muksut eivät syö juurespyreitä, mitä hittoa niille oikein vauvana syötetty?
Jospas tällä etukäteen julkaistulla menulla onkin viesti? Aikuisten juhla!
Tietenkin noutopöydästä otetaan joka lajia. Ainakin vähän. Minä ainakin olen niin uteliaskin, että haluan maistaa jokaista ruokaa ainakin vähäsen. Miten sitä muutenkaan voisi tehdä?
Joo, kysyin mieheltäni, ja vastaus oli, että hän ei mitään homo-terriinejä ja muita älyttömiä ruokia lähtisi syömään. Jos tuohon ei lisättäisi makkaraa, mies jäisi kotiinTuntuu vähän, että sitä tossa haetaankin. Tosin mies lisäsi, että jos saa tulla farkuissa, voisi harkita.
Käsittämättömät hääsuunnitelmat!
Joo, kysyin mieheltäni, ja vastaus oli, että hän ei mitään homo-terriinejä ja muita älyttömiä ruokia lähtisi syömään. Jos tuohon ei lisättäisi makkaraa, mies jäisi kotiinTuntuu vähän, että sitä tossa haetaankin. Tosin mies lisäsi, että jos saa tulla farkuissa, voisi harkita.
Käsittämättömät hääsuunnitelmat!
Alkuperäinen kirjoittaja täh;27640844:En minä kyllä jaksa kuin ihmetellä ihmisten röyhkeyttä ja itsekkyyttä, toisten ei vaan kannattaisi tehdä lapsia, ei noita kersoja kestä jotka elväät kuin olisivat maailman napa!
sinne häihin mennään juhlistamaansitä juhlaparia ei vahtimaan onko siellä minun lempiruokaa!
hupaisa ketju taas pitkästä aikaa! Huomaa miten joidenkin elämä pyörii vaan niiden lasten ympärillä eikä pystytä ajattelemaan edes yhtä päivää, tai muutamaa tuntia, vaikka sitä hääparia, ei vaan siinäkin tulee vaan omien muksujen nirsoilut tärkeimmäksi asiaksi. On minullakin kolme lasta ja joka paikkaan niiden kanssa menen, myös juhliin, mutta meillä ainakin myös nirsot syövät mitä syövät ja sillä siisti. Ei todellakaan valiteta, tai että alkaisin jälkeen päin valittamaan, että kun meidän nirso-petterille ei ollut sitä ja tätä valikoimaa. Kylläpäs oli kurjat häät!
Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästynyt;27638130:maustettuja salaatteja ja kaloja (graavia ja moussea paljon), jotain terriinejä, etikkaisia kastikkeita. Pääruokana maustettua lihaa, juurespyreetä, erikoisempaa kastiketta jne. Siis paljon sekoitettu erilaisia vahvojakin makuja ruokiin ja ei ihan peruskoostumuksia, kun on noita mousseja ja muita. Ja ruokajuomana alkoholitotmista vaihtoehdoista vain vesi ja kivennäisvesi:O