M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihania kuvia kaikki!
Nämä kolme mun mielestä ne parhaat 3, 5 ja 9![]()
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihania kuvia kaikki!
Nämä kolme mun mielestä ne parhaat 3, 5 ja 9![]()
No ei ihan kaikki, numerossa 19 raukka itkee, ja numerossa 23 on räkä nokassaMut muuten on kyllä onnistuneita.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mä tykkäsin eniten siitä missä tyttö istuu kiven päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mä tykkäsin eniten siitä missä tyttö istuu kiven päällä.
Esikoisesta on just sellanen kuva :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mä tykkäsin eniten siitä missä tyttö istuu kiven päällä.
Esikoisesta on just sellanen kuva :heart:
Pitipä alkaa sekin tähän skannaamaan, kun ootte antanu niin ihania kommentteja :saint:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1987691.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja ??:miksi tuolla ei oo kenkiä eikä paitaa tuolla mekon alla?tosi tyhmän näköinen asu.mutta eniten ihmetyttää miksi ihmeessä täällä kyselet parasta kuvaa?ei tajuu.eiköhän se oo sun asias minkä valikoit.onko pakko mainostaa noin huonoja kuvia vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Tosi ihania kuvia ja ihana tyttö. Mikä noista on sitä "tyypillistä tyttöäsi"?
Kaikki on hyviä, joten valkkaisin sellaisen jossa tyttö on eniten "itsensä näköinen".
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Tuo on ihanin, missä tyttö ajaa "ilman käsiä"![]()