Hain eilen 1v. koevedokset *kuva* Mikä on paras?

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä tykkäsin eniten siitä missä tyttö istuu kiven päällä.

Esikoisesta on just sellanen kuva :heart:

Pitipä alkaa sekin tähän skannaamaan, kun ootte antanu niin ihania kommentteja :saint:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1987691.jpg

Ihana rinsessa :heart:

miksi tuolla ei oo kenkiä eikä paitaa tuolla mekon alla?tosi tyhmän näköinen asu.mutta eniten ihmetyttää miksi ihmeessä täällä kyselet parasta kuvaa?ei tajuu.eiköhän se oo sun asias minkä valikoit.onko pakko mainostaa noin huonoja kuvia vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
miksi tuolla ei oo kenkiä eikä paitaa tuolla mekon alla?tosi tyhmän näköinen asu.mutta eniten ihmetyttää miksi ihmeessä täällä kyselet parasta kuvaa?ei tajuu.eiköhän se oo sun asias minkä valikoit.onko pakko mainostaa noin huonoja kuvia vielä.

No tulihan se, odottelinkin jo tätä kommenttia B)

Tietty ylpeänä äitinä esittelen prinsessaani täällä :saint: Ja halusin saada mielipiteen mikä oikeesti on paras kuva, vaikkakin olin jo miettiny et teetän tietyt kuvat. :D
Ja tuohon vaatejuttuun, niin halusin hörhelömekon paljain varpain, ja sit paksumman mekon kenkien kera B)

Siis aivan ihania kuvia! :heart:
Taustat (rekvisiitta) ja värit olivat minun makuun! Erityisesti kuva 10 hellytti, lapsen pää painautuneena tuolilla istuvaa nallea vasten.

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Tosi ihania kuvia ja ihana tyttö. Mikä noista on sitä "tyypillistä tyttöäsi"?
Kaikki on hyviä, joten valkkaisin sellaisen jossa tyttö on eniten "itsensä näköinen".

Oikeestaan on kaikissa ittensä näkönen, se on tuollainen velmuilija, moni-ilmeinen :heart:

Yhteistyössä