Apuja, minkä asun valitsen baariin? *s. 6 uusia kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marffa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Noi housut on just hyvät, ja sopii tosi hyvin! Ja mun mielestä 1 ja 3 oli nätit, vaikee valita kumpi parempi :). 2 toppi oli ihan kamala mun mielestä.

Ois mulla vielä 3 muutakin toppia tuossa, et pitäiskö vielä nekin läväyttää tänne ja sit voidaan sekoittaa pakkaa lisää :whistle: Jos löytyis vaikka kaikille joku mieluinen edes :D

Niin ja farkkuleggaritkin löytyis vielä, sellaiset tummahkon siniset.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Hei, laita vielä toinen uva, jossa pinkki toppi on lantiolla hieman ylempänä.

Nättejä toppeja oot hankkinu:)

(miks muutes olit poistanu nuo pari kuvaa?)

Niissä oli mustat housut ja nuo pari toppia niille epäilijöille, joiden mielestä tummat housut ois paremmat. Muttei ne olleet, joten poistin ne kuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
3 on mukavan kesäisen raikas.
toivottavasti ei vaan tuu hirvee hiki noin nuolevissa ja paksuissa housuissa ( jos siis ovat sitä sellasta "farkkumaista" kangasta ) :)

mut hyvält sää näytät!

Mulle tulee hiki ihan takuuvarmasti, vaikka ei ois ku alusvaatteet päällä :D Meinaan tanssia koko illan ja hiki lentää, mut mitä väliä :)

Sul olis tosi nätit kaaret kehossasi mutta miksi helvetissä pitää joku laahus olla että varmasti peittää persauksen, laita joku napa-paita legginsien kanssa niin on nätti mutta ei provosoiva.

Tuo turkoosi(?), uusin kuva on ihana. Vielä siihen koruja ni se on siinä. Korostuu rusketus;)

Toisaalta tuo pinkkiki on ihana. Ja hyvältä näyttää. Ota molemmat mukaan ja vaihat kesken yön;)

On sulla kyl positiivinen ongelma:)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tuo turkoosi(?), uusin kuva on ihana. Vielä siihen koruja ni se on siinä. Korostuu rusketus;)

Toisaalta tuo pinkkiki on ihana. Ja hyvältä näyttää. Ota molemmat mukaan ja vaihat kesken yön;)

On sulla kyl positiivinen ongelma:)

Joo, "oottakaapa siskot hetki, mää käyn vaihtaan tässä paidan nyt..." :D Ja joo, ongelmat on aivan hurjat :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja anna kehon puhua:
Sul olis tosi nätit kaaret kehossasi mutta miksi helvetissä pitää joku laahus olla että varmasti peittää persauksen, laita joku napa-paita legginsien kanssa niin on nätti mutta ei provosoiva.

napa-paita?! Ootko ihan tosissas :whistle: Siinäpä ois vasta näkyä kerrakseen :laugh:

Vaikka mä en itse ikinä voisi pukea tollasta vaaleanpunasta toppia, niin se näytti tuossa kuvassa nätiltä ja luultavasti on sinun tyylinen, joten vastaan että se on paras. Muut oli aika mitäänsanomattomia, ei niissä sinäänsä mitään vikaa ollut..

Vieläkö mietit? Kaikki näyttää ihan "samalta", tarkoitan "aivan sama"; ei muuta ns. olemustasi paljoakaan. Pinkki on teinimäisin ja omaan makuuni ei-hyvä. Sun mausta mä en tätä ketjua enempää tiedä.

Oletko menossa huvittelemaan vai näyttelemään asua? Miksi näin vaikea päättää?
Ketä meistä ajattelit kuunnella ja kuinka pitkään?

Alkuperäinen kirjoittaja fff:
Vieläkö mietit? Kaikki näyttää ihan "samalta", tarkoitan "aivan sama"; ei muuta ns. olemustasi paljoakaan. Pinkki on teinimäisin ja omaan makuuni ei-hyvä. Sun mausta mä en tätä ketjua enempää tiedä.

Kiittikivahei :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja marffa:
Alkuperäinen kirjoittaja fff:

Kiittikivahei :wave:

No tämähän on juuri sopiva vastaus kysymyksiini, keskustelu oikein avautui.
Saitkin päätettyä asun, hyvä.

Yhteistyössä