Hain eilen 1v. koevedokset *kuva* Mikä on paras?

VOI OLLA SULOINEN TYTTÖ!!! <3!!!=)Siis niin söpö ja ihana tyttö lapsi kun olla ja voi,en mie ainakaan noista osaa mennä sanomaan parhaimpia,mie joutusin ottaa se kaikki jos tän lapsen äiti olisin. Ihana lapsi sulla! <3 =) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jysäys sentään:
VOI OLLA SULOINEN TYTTÖ!!! <3!!!=)Siis niin söpö ja ihana tyttö lapsi kun olla ja voi,en mie ainakaan noista osaa mennä sanomaan parhaimpia,mie joutusin ottaa se kaikki jos tän lapsen äiti olisin. Ihana lapsi sulla! <3 =) :D

:'( :D :heart: Kiitos

Mä tykkäsin enemmän noista missä oli paita mekon alla. Toi paidaton mekko oli jotenkin liian juhlava varvastelumekoksi. Olisi pitänyt olla kesäisempi ja kepeä, niin paljas iho ja varpaat olisivat sopineet paremmin. Mutta noi paidalliset oli oikein kivoja, ehkä eniten tykkäsin niistä joissa nojaili tuoliin.

Alkuperäinen kirjoittaja skeptikko:
miten uskallat laittaa tuollaisia kuvia nettiin? siinäpä ovat kaikkien pedofiilien käytettävissä! ikinä et noita saa pois.

No en, mutta kuvia löytyy ihan mistä tahansa, ja näissä ei kuitenkaan ole mitään paljasta pintaa tms. Monestihan nuo kuvat on valokuvaamon ikkunassa jne. Ja voihan pedofiilit siinä itse räpsäistä kamerallaan kuvan. Jos kaikesta sellaisesta alkaisin murehtiin, niin hulluksi tulisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Eihän noista nyt voi mitään valita...kaikki on niin suloisia! =)

Minä yhdyn tähän. Kaikki kuvat on niin herttasen kivoja, etten osannu valita. Yritin kyllä, mutta eiii. Sulonen ipana (kerrankin!)!
Sun pitää ottaa noi kaikki! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Eihän noista nyt voi mitään valita...kaikki on niin suloisia! =)

Minä yhdyn tähän. Kaikki kuvat on niin herttasen kivoja, etten osannu valita. Yritin kyllä, mutta eiii. Sulonen ipana (kerrankin!)!
Sun pitää ottaa noi kaikki! =)

muuten kyllä, mutta tuota rassukkaa kun ei koskaan ole ihan sikana liikaa :( niin ja mihin niitä kaikkia sijottais?!?

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
muuten kyllä, mutta tuota rassukkaa kun ei koskaan ole ihan sikana liikaa :( niin ja mihin niitä kaikkia sijottais?!?

No, se on kyl totta rahan kanssa. Sijotuspaikkoja toki löytys, kaikki seinätila täyteen vaan! =)

No mutta, ootkos jo osannut päättää minkä valittet???

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

No, se on kyl totta rahan kanssa. Sijotuspaikkoja toki löytys, kaikki seinätila täyteen vaan! =)

No mutta, ootkos jo osannut päättää minkä valittet???

Mie oon aatellu et otan sellaseen samettikansioon numerot 5 ja 10, ja sit erillisen kuvan numero 18. Esikoisesta myös tällai kolme kuvaa.

Mie oon aatellu et otan sellaseen samettikansioon numerot 5 ja 10, ja sit erillisen kuvan numero 18. Esikoisesta myös tällai kolme kuvaa.

:flower: Hyvät valinnat!
(Huonoja ei ois tullukaan tässä tapauksessa). :)

Yhteistyössä