Hain avioeroa, mies lupaa muuttaa muualle, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistaa

Vieras
Nyt se esittää niin rakastavaa ja ihanaa aviomiestä ja lasten isää kuin olla ja voi. Halaili ja pyysi treffeille. Sanoi, että hän rupeaakin heti uudestaan "iskemään" mua. Voihan helv...sanon minä!!!
Miten ihmeessä saan sen kalloon taottua, että meillä on nyt HARKINTA-AIKA ja haluan AVIOERON?!Mulla meni meinaa aika kauan tän tärkeän ja vaikean päätöksen tekemiseen, että siirryn nyt elämässäni eteenpäin.
Meillä on ollut lähes 20 yhdessäolovuoden aikana ongelmaa jos jonkinmoista ja miehen käyttäytymis/toimintatavat eivät ole muuttuneet ainakaan parempaan suuntaan, vaikka on terapiat sun muut käyty.

cute..

mutta missäpäs tuon miehen söpöys oli sillon ku sitä ois tarvinu? ei auta senkään pynnätä ku paskat on jo housuissa. harmi että näin myöhään muuttu käytös. tai enhän mä tiiä mimmonen tilanne teillä on ollu.

Yritä saada se ulos keinolla millä hyvänsä. Kerro vaikka ettet voi ajatella asiaa järkevästi jos hän on saman katon alla. Siis tarkotan että "hyvällä". Vois nimittäin kuvitella että haraa vastaan jos ajat ulos.
:hug:

jep,jep. tosi asia on,että ei ihminen tajua parantaa ittessään mitään ennekuin on ns. liian myöhäistä. sitten vasta tajuaa mitä on menetetty. Eikä semmonen ajatus tuu mieleen silloin kun kaikki on mukamas itsestäänselvää. Tosi sekavaa tekstiä,mutta ....ne jotka on kokenu saman varmasti ymmärtää. =)

Yhteistyössä