N
NOOB
Vieras
http://www.liberovaipat.fi/Pages/Forum/ForumThread.aspx?id=2844&PostID=3d95ccf0e6044fe298313cc61e442b0a
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mä luen joskus vauva-lehtee..poistuuko mun profiili nyt?? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mä luen joskus vauva-lehtee..poistuuko mun profiili nyt?? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mä luen joskus vauva-lehtee..poistuuko mun profiili nyt?? :attn:
ilman muuta, PETTURI |O![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mä luen joskus vauva-lehtee..poistuuko mun profiili nyt?? :attn:
juksasin vaan..emmä oikeesti lue. hei oikeesti! :snotty: vauva-lehdessä on rumia vauvojakin...en lue... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Alkuperäinen kirjoittaja :D:no LOL
mitä tuo lol meinaa?
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mä luen joskus vauva-lehtee..poistuuko mun profiili nyt?? :attn:
juksasin vaan..emmä oikeesti lue. hei oikeesti! :snotty: vauva-lehdessä on rumia vauvojakin...en lue... :saint:
![]()
juu, en minäkään koskaan ees pikkasen vieraile vauvan sivuilla, uups :ashamed: