hahahahaaaahaha hauskoja juttuja sitä kuulee itsestään xD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
kuulin just että mä ryyppään joka ilta joko kotona tai baarissa mun miehen rahoilla ja pakotan mun ennen niin mukavan,nykyään niin säälittävän alistuvan mieheni olemaan mun lapseni kanssa sillä aikaa kotona :laugh: :laugh: :laugh:

ensin olin et :o
sitten tuli et :kieh: |O :headwall:
mut nyt on totaalisen :D :laugh: :xmas:

ja siis mitä sitten JOS näin oliskin,mitä se kenellekään kuuluu? :whistle: :p

Noi on sit kivoja noi kylän juorut...Ja mä oon kuullut erinäisiä seikkoja itsestäni,kuten esim. mä olen tullut tänne vain valmiin ja helpon rahan perässä,mulla ois jono ukkoja tienvarressa aina kun ukko on hommissa ja ettei kuopus ois edes oman ukon muksu,vaan jonkun toisen...

jos tää paskanpuhuja saa jotain iloa elämäänsä näistä jutuista niin antaa palaa vaan :laugh:
voiskin korkata kaljan ja mennä johki hankeen juomaan niiden lähistölle niin se luulee et oon jättäny lapsen yksin kotiin kun säälittävä miehenikin on töissä :laugh:
siis mä oon niin pöyristyny et naurattaa vaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
kuulin just että mä ryyppään joka ilta joko kotona tai baarissa mun miehen rahoilla ja pakotan mun ennen niin mukavan,nykyään niin säälittävän alistuvan mieheni olemaan mun lapseni kanssa sillä aikaa kotona :laugh: :laugh: :laugh:

ensin olin et :o
sitten tuli et :kieh: |O :headwall:
mut nyt on totaalisen :D :laugh: :xmas:

ja siis mitä sitten JOS näin oliskin,mitä se kenellekään kuuluu? :whistle: :p

ollenkaan töissä?

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
jos tää paskanpuhuja saa jotain iloa elämäänsä näistä jutuista niin antaa palaa vaan :laugh:
voiskin korkata kaljan ja mennä johki hankeen juomaan niiden lähistölle niin se luulee et oon jättäny lapsen yksin kotiin kun säälittävä miehenikin on töissä :laugh:
siis mä oon niin pöyristyny et naurattaa vaan :laugh:
Nooh,mäkin olen tehnyt vaikka mitä.Oikeesti ei mun elämäni ole lainkan niin villiä ja viriiliä ja hohdokasta mitä jotkut väittää.Mutta mutta,kun nyt olen villi yh-äiti ja mulla on miespuolisia kavereita ja ystäviä paljon niin toki mä myyn itseäni rahasta ja ne rahat nyt käytetään sitten villiin elämään ja milloin huumeisiin milloin lääkkeisiin ja lapseni ovat huostaanotettu ja kamani kannettu talon ulkopuolelle maksamattomista vuokrista ja mitähän vielä.
Oikeesti yks miespuolinen tuttuni soitti et mitä sulle on tapahtunu tän kuukauden aikan ku sillo ku viimeks nähtiin ni kaikki oli vielä hyvin.Hän kävi mun luonani varmistamassa että lapset asuu edelleenkin täällä ja mun kamanikin on kämpässä ja näytin jopa vuokrakuitinkin :P

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei savua ílman tulta, jostain faktasta tuo juttu on lähtenyt liikkeelle.

Joo-o, niin ne aina.
Mä näin lukioaikaisen koulukaverin, se myi mulle Mc:n drive in-luukulla ruokaa. Esikoinen oli silloin n. 1v.
Ei edes kysellyt kuulumisia, kun suoraan hämmästeli, että miten sä jaksat pienen lapsen yksinhuoltajana vielä opiskella ja käydä töissä?

Mä olin ihan :o :o :o

Faktaa siinä oli se, että mulla oli pieni lapsi ja opiskelin iltaisin.
Töistä olin hoitovapaalla ja just menny naimisiin, ja siis ihan sen lapsen isän kanssa.
Ei mulla ole siis mitään yksinhuoltajia vastaan, mutta ihmettelin mistähän sellainen juoru oli edes saanut alkunsa. Faktana sitä ilmeisesti kuitenkin puhuttiin, kun oli pokkaa noin osaaottavasti kysellä mun jaksamisia.

Kovin tuttua tuo. Lisäks vielä olen ollu kaikkien kylän miesten kanssa vaikka en kyllä ole ollu ikinä kenenkään kanssa täältä päin, edes seurustellu. Onhan näitä vaikka mitä juttuja mitä kuule mutta antaa mennä vaan jos ei muuta tekemistä joillain ole.
:o

Aluks kyllä niin otti aivoon nää mitä kuulee sillon tällöin mutta nykyään ei jaksa olla kiinnostunu noista puheista. Näitä pienen kylän pulmia nämä enimmäkseen vaikka kyllä kai sitä muuallakin osataan paskaa jauhaa.

tää samainen paskanpuhuja sanoi mun kaverille aikanaan kun aloin mieheni kanssa seurustella,että eikö se vois mennä vaikka töihin,et toi on aika säälittävää et tekee lapsia eri miehille ja tahkoo sillai rahaa eikä tarvii sit töihinkä mennä :laugh:

sen jutun kyllä suoristin sanomalla et
1. mä en oo tekemässä lapsia,yksi riittää kiitos toistaiseksi.
2. jos tekisinkin,niin en kyllä rikastumismielessä,ota selvää mitä summia lapsista "saa" ja mitä niihin menee.
3.mä olen töissä JA opiskelen. :whistle:
4, kysytkö ihan multa suoraan seuraavan kerran kun mun asiat sua askarruttaa? :saint:

eipä oo kyselly..

Musta kyllä oudointa ikinä oli se että kerran sain meiliä ihan tuntemattoamalta naiselta joka kyseli olenko se ja se henkilö. Paljastu että hän oli yhen mun entisen teinisuhteen ex-vaimo. Silta sain sitten kuulla miten se kundi oli kertonu kuinka oon käyttäny aineita ym. paskajuttuja. Perkele kun edes polttaisin röökiä niin joku vois uskoakin...

Yhteistyössä