HAH! Mies ei tiennyt lapsen syntymävuotta!!!!

Esikoisesta kyse. Luuli ihan tosissaan pojan syntyneen vuonna 2003. Oli ihan laskemalla laskenut että kun on nyt 5-vuotias, niin on syntynyt vuonna 2003 ( täyttää ensi syyskuussa 6v ja on syntynyt v 2002. Eipä tuo osannut kellekkään neljästä lapsesta "nimetä" syntymäpäivää.
Mitähän tuon päässä liikkuu?
 
vieras
Meillä mies ehkä juuri ja juuri muistaa kaikkien kuuden toiset nimet (osa saattaa mennä sekaisin kun poikia on 5). Syntymäpäivistä sillä ei harmainta aavistusta. Iät saattaa ehkä arvaamalla saada aika lähelle oikeaa.
 
janeminttu
meillä mies tietää missä kuussa on vanhin syntynyt mutta ei minä päivänä.. ja nuorimmaisesta ei muista kuukauttakaan.. Oman synttärin kuiteskii muistaa ja minun ja ekan lapsensa. On kovalevy täynnä tai varhaisiän dementiaa :)
 
vieras
mun isällä on 6 lasta, ja hän muistaa vain minun koko nimen ja syntymäpäivän ja vuoden, muista ei ole aavistustakaa. no joo,onhan meillä ikäeroa meillä sisaruksilla..........
 
mun mies muistaa oman poikansa ja itsensä vaan ei kenenkään muun! Ei mun, ei äitinsä tai kenenkään. Mä sitten sille aina sanon, et hei...huomenna on sen ja sen synttärit...Noitten miesten aivot kun on rakennettu jotenkin eritavalla. (omituisella)
 
Jostain syystä mieheni ei meinaa muistaa toiseksi nuorimman lapsen syntymäpäivää. Kyselimpä kerran ihan piruuttani lasten sotujen loppuosia. Tulihan sieltä kaikenlaisia numerosarjoja, mutta ei ne meidän lasten sotuihin kyllä kuulunut. No mies tosin yllätti minut ja "opiskeli" ne. :)
 
No mitä sitten jos mies ei muista?
MINÄ en muista minä vuonna mun oma lapseni on syntynyt, pitää aina miettiä oliko se vuonna 2007 vai 2006 (ja välillä pitää miettiä aika hartaasti).

Enkä muuten muista välttämättä aina edes sitä minkä ikäinen itse olen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
No mitä sitten jos mies ei muista?
MINÄ en muista minä vuonna mun oma lapseni on syntynyt, pitää aina miettiä oliko se vuonna 2007 vai 2006 (ja välillä pitää miettiä aika hartaasti).

Enkä muuten muista välttämättä aina edes sitä minkä ikäinen itse olen.
Samat mietteet. Puhumattakaan hääpäivästä... :whistle:
 
Tumpula
Mä varasin joskus tytön neuvolareissulla pojalle ajan. En meinannut muistaa pojan nimeä. :ashamed: Syntymäpäivät menee aina "ööö... kahdeskymmenes... kuudeseikuseitsemäs kuudetta nollakuusi, eiku nollaneljä". :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
No mitä sitten jos mies ei muista?
MINÄ en muista minä vuonna mun oma lapseni on syntynyt, pitää aina miettiä oliko se vuonna 2007 vai 2006 (ja välillä pitää miettiä aika hartaasti).

Enkä muuten muista välttämättä aina edes sitä minkä ikäinen itse olen.
Samat mietteet. Puhumattakaan hääpäivästä... :whistle:
Hääpäivän mä sentäs muistan (se onkin tärkee tieto :D ). Mut herrajee kun ukon sukulaiset kyselee jotakin hiotn kihlautumispäivää. Siis miten ihmeessä joku olettaa että Tollasen asian muka muistais :eek:
 
heh
Jaa vielä sotuja... :LOL:

Meillä ei muista syntymäpäiviä, just oli jollekin sanonut yhden lapsen iän melkein kahdella vuodella väärin!
Ja ei puhettakaan hääpäivistä tai toisista nimistä, muistaakohan edes mun toista nimeä.
 
Ei meilläkään mies muista, kuin maksimissaan kuukauden, et millon kukakin on syntyny, siis omista lapsista. Nimet kyllä taitaa muistaa. :saint:
Mulla itellä on joku ihme päivämäärämuisti eli muistan kymmenien ihmisten syntymäpäiviä. Jää helposti mieleen. :D
 

Yhteistyössä