"asd"
No tämähän kertoo vaan suomalaisen viihdetarjonnan tasosta.Lopeta se ruikutus. BB on parasta viihdettä, mitä suomesta saa
No tämähän kertoo vaan suomalaisen viihdetarjonnan tasosta.Lopeta se ruikutus. BB on parasta viihdettä, mitä suomesta saa
Niin kyllä varmaan riitojakin vielä tulee ynnä muuta. Puhuttiin siis hieman eri asiasta Sinä todennäköisistä tulevista tapahtumista ja minä siitä, mitä tähän mennessä on tapahtunutHei haloo, vastahan ne sinne meni. Kyllä ne kuule kerkeää vielä kännipäissään tekemään mitä tahansa. Olihan se viime vuonnakin alussa ihan ok katsottavaa.
OkeiNo mut mähän kuulen aina koosteista kaksplussalta Ja mä meen yleensä nukkumaan jo klo.20-21 etten siltäkään kannalta näe niitä koosteita
Mä vaan kattelin eilen aamulla kun ne krapuloissaan istuksi siinä terassilla, mä en muista sen tumman rääväturpamimmin nimeä mutta sillä oli kyllä "pikkusen" ihme jutut.
Ja sain semmosen käsityksen niiden puheista myös että oli ollut vähän hurjaa edellisenä iltana.
Mukava????Alkuperäinen kirjoittaja Lähiötursas;21916181:Kyllä nää on melko kesyjä jos vertaa muutamaan edelliseen vuoteen.
Kerrankin mukava porukka.
Tv:stä tulee nykyään niin surkeaa ohjelmaa, että meillä ei juurikaan tv:tä katsota. Ruokamatkoja... katson...Mahtavaa keskustelua! Haukkujat eivät pysty tarjoamaan vaihtoehtoa sille, mikä sitä parasta viihdettä sitten on Säälittäviä pellejä. BB:n kannattajat vei niin 100000000-0 tän keskustelun.
Huh huh. Ihmisistä on tullut ihan sairaita, elätte jossain beebeemaailmassa. Tappelette näin tyhmistä asioista kuin joku bb. Kyllä huomaa, että se "laatuohjelma" saastuttaa mielen, onneks ei ole tarvinnut katsoa minuuttiakaan sitä roskaa. Pikkuhiljaa alan uskoa salaliittoteorioihin joissa yritetään laskea kansalaisten äo-tasoa esittämällä televisiosta ROSKAA, ameriikoistahan tämä teoria juontaa juurensa, mutta hyvää vauhtia on suomalaiset saatu samaan juoneen.Mahtavaa keskustelua! Haukkujat eivät pysty tarjoamaan vaihtoehtoa sille, mikä sitä parasta viihdettä sitten on Säälittäviä pellejä. BB:n kannattajat vei niin 100000000-0 tän keskustelun.
vaihtoehtojakos sä kaipaat?Mahtavaa keskustelua! Haukkujat eivät pysty tarjoamaan vaihtoehtoa sille, mikä sitä parasta viihdettä sitten on Säälittäviä pellejä. BB:n kannattajat vei niin 100000000-0 tän keskustelun.
amteeks... joo siis todella "laadukasta" settiä se on tuo sinunkin ohjelmalistasi.vaihtoehtojakos sä kaipaat?
No tässä sulle vaihtoehtoja; Baywatch, Bones, Miami Vice, Dr. Phil, Hills, Poliisikoira rex, kauniit ja rohkeat, Vuoristosairaala, Lentävät lääkärit, Kovan onnen kundi, Californication, Emmerdale,Kolmas kivi auringosta, Frendit, Matkaoppaat ja Keno.
mikä tahansa noista tai kaikki yhteensä sata kertaa parempaa viihdettä kuin sun bb!
have a good day!
Kuka helevetti sitä käskee katsomaan? Jossei kiinnosta, niin voi olla kattomatta. Kauheeta ku tarvii yhestä teeveeohjelmasta tehdä näin saatananmoinen numero...tällaista p....skaa valmistellaan vuositolkulla ja haetaan kilpailijoita ympäri Suomen, ja sitten lopputulos on pelkkää P.tä!!?????EN ymmärrä.
Kuka on oikeasti tehnyt ne valinnat????
ja monissa perheissä ainakin ennen katsottiin nuorten kanssa yhdessä sitä, en IKINÄ antaisi oman teinin tai nuoren katsoa tollasta törkyä!
mitä mieltä itse olette?(katsoin siis eilen hetken ja en kyllä ikinä enää)