Hävettää BB kaikkien suomalaisten puolesta! varsinkin ohjaajien! miten ihmeessä..

• Viestiketjun aloittaja oh no no no!!!
  • Ensimmäinen viesti
oh no no no!!!
..tällaista p....skaa valmistellaan vuositolkulla ja haetaan kilpailijoita ympäri Suomen, ja sitten lopputulos on pelkkää P.tä!!?????EN ymmärrä.
Kuka on oikeasti tehnyt ne valinnat????

ja monissa perheissä ainakin ennen katsottiin nuorten kanssa yhdessä sitä, en IKINÄ antaisi oman teinin tai nuoren katsoa tollasta törkyä!

mitä mieltä itse olette?(katsoin siis eilen hetken ja en kyllä ikinä enää)

"mies"
Mun mielestä ihan ok asukasvalinnat tänä vuonna. 24/7 katsoneena voin sanoa, että paljon on ollut mielenkiintoisia keskusteluja, huumoria ja tapahtumia. Lisäksi selkeää potentiaalia näyttää olevan ihmissuhdedraamoihinkin, joten siltäkin osin valinnat onnistuneet.

En seuraa, kun en jaksa katsoa toisten kännäämistä ja riitelyä.
Mutta lehdestä luin siitä yhdestä naisesta ja hän taitaa olla mukana vain sen takia että seiska maksaisi hänelle silikonit?? Ja saisi julkisuutta.

"aha"
no joo,edelliset vastaukset kahden miehen sanomana. Jos se on oikeasti parasta viihdettä niin teillä on surkea maku, tai ei ollenkaan omaa elämää. jompikumpi.
terveisin nainen.

Miksi eden pitää hakuja Oulu-Rovaniemi akselilla, kun sieltä ei ketään sinne oteta?? Aina saman tyylisiä ja ikäsi pentuja sinne riehumaan, ja kännäämään...
Ja nyt siellä viel on kaikki akat jotaki hemmetin lesboja!!! (ei ole heitä mitään vastaan, jos joku tähän takertuu)...

iso HUUUUUOOOOHHH!!!!|O

"mies"
[QUOTE="aha";21916004]no joo,edelliset vastaukset kahden miehen sanomana. Jos se on oikeasti parasta viihdettä niin teillä on surkea maku, tai ei ollenkaan omaa elämää. jompikumpi.
terveisin nainen.[/QUOTE]

Täysin merkityksettömiä kommentteja, jos ei ole esittää vaihtoehtoa mikä on sitä parasta viihdettä sitten?

Herra Majuri
[QUOTE="aha";21916004]no joo,edelliset vastaukset kahden miehen sanomana. Jos se on oikeasti parasta viihdettä niin teillä on surkea maku, tai ei ollenkaan omaa elämää. jompikumpi.

Sun mielestä parasta viihdettä on istua katsomassa jotain oopperaa. NIINKÖ?

"Oops"
Taas on asukasvalinnat päin persettä. En ymmärrä, miksi sinne pitää laittaa todella nuoria ihmisiä, jotka ei tiedä mitä elämältään haluavat ja kuvittelevat kai saavansa hyväksyntää ihmisiltä tekemällä tv:ssä kaikkea mitä toiset haluaa.. juodaan, nuollaan, rähistään ..

Hyvän itsetunnin omaava nuori ei tuollaista tee.... on tuolla talossa pari sellastakin, se lyhyttukkanen (tummat) isosilmänen neiti ja sit se vaalee Ville

"Oops"

Mulla ainakin on surkee maku EIKÄ myöskään ole elämää.

Älä sä tuu mulle sanoon et jompi kumpi. Prkle.

kut
Talossahan on ollut tänä vuonna keskimääräistä vähemmän riitoja. Itse asiassa niitä ei juurikaan ole ollut vielä. Että nämä, jotka puhuvat rähinöinnistä jne. eivät ole kyllä seuranneet tätä kautta juurikaan.

"aha"
[QUOTE="mies";21916010]Täysin merkityksettömiä kommentteja, jos ei ole esittää vaihtoehtoa mikä on sitä parasta viihdettä sitten?[/QUOTE]

mikä tahansa ohjelma on parempaa viihdettä kuin bb. ihan vaan näin tiedoksi sinulle.
ymmärrät sitten kun kasvat vähän.

Herra Majuri
[QUOTE="aha";21916038]mikä tahansa ohjelma on parempaa viihdettä kuin bb. ihan vaan näin tiedoksi sinulle.
ymmärrät sitten kun kasvat vähän.[/QUOTE]

Kuules nyt kukkahattutäti, löysää nutturaas

"mies"
[QUOTE="aha";21916038]mikä tahansa ohjelma on parempaa viihdettä kuin bb. ihan vaan näin tiedoksi sinulle.
ymmärrät sitten kun kasvat vähän.[/QUOTE]

Kerro mikä on sitä parasta viihdettä tai sun kommentit on edelleen aivan nollia. Sano konkreettiseti mikä on parasta viihdettä, että me hölmöt tiedetään. Vai ootsä sitä mieltä, että kaikki muu on parasta viihdettä paitsi bb?

ap
hävettää lähinnä ohjaajien puolesta. Kuka kehtaisi edes myöntää että on mukana tekemässä tuota sarjaa???

Kyllä mielenkiintoa saisi muutenkin ihmisten välisistä suhteista/kärhämöistä ym.ym. mutta miksi pitää aina tunkea mukaan joku lesbo/bi/homo/ulkomaalainen kundi/tyhmä blondi/jne jne jne.
NOLOA!

"Oops"
Mitä siellä sitten oli? Mulla on toi 24/7 ja sitä kattelen aina välillä, koosteet on niin täynnä mainoksia etten edes harkitse... ja siitä kai tässä puhutaan?
Kantsii kattoo koosteetkin, ellet seuraa 24/7 ihan koko ajan... ethän sä muuten mitään näe. Toinen täydentää toista, saa parhaimman "kuvan" koko touhusta ja ihmisistä siellä.

Mulla ei tänä vuonna 24/7 ole koska aika ei riitä.

Eilisessä koosteessa siis näytettiin toissaillan bileet. Asukkailla oli 4 mietoa alkoholijuomaa per nenä ja jo villinä nuolivat toisiaan silmät sameina. Oikeesti mietin että MITÄ BB niiden ruokiin / juomiin laittaa? Petri ja Elisabeth (mikä pettymys, ajattelin Elisabethin olevan fiksu nainen, myös Hannu oli Elisaan todella pettynyt ja sen huomasi, kertoihan aiemmin pk - huoneessa Elisan olevan nainen häneen makuunsa) päätyivät saman peiton alle. Mitä siellä tapahtui, en tiedä, mutta joku muista urpoista julisti suureen ääneen että "ensimmäinen pano" tms. Itse en siihen usko, varmaan pussailivat vain.

Aiemmin Petri nuoli jonkun muun kanssa, olikohan Ksenia? Huvittavaa, että Elisabeth vaikutti myöhemmin vähän mustasukkaiselle.

Ksenia ja Marika nuoli oikein antaumuksella, kaulaa, niskaa, huulia.. niin, että punastuin kotisohvallakin ja piti katsella välillä muualle. Ksenia oli aiemmin sanonut olevansa bi ja Marika on omien sanojensa mukaan 90% lesbo. Kai se sitten oli joku "taidonnäyte" tai julistus että katsokaa nyt, mä oikeesti himoitten naisia.

Jani (mua säälittää tää) oli Marian perässä koko ajan. Noloa, että kun Maria tanssi Hannun kanssa, Jani menee väliin omistavasti. Mariahan on sanonut tekevänsä MITÄ VAAN että pysyy talossa, vaikka naimaan rahasta, ja se miten se antaa Janin manboobseineen tulla iholle, alan kohta uskoa että näin on tapahtunutkin.

"OOps"
hävettää lähinnä ohjaajien puolesta. Kuka kehtaisi edes myöntää että on mukana tekemässä tuota sarjaa???

Kyllä mielenkiintoa saisi muutenkin ihmisten välisistä suhteista/kärhämöistä ym.ym. mutta miksi pitää aina tunkea mukaan joku lesbo/bi/homo/ulkomaalainen kundi/tyhmä blondi/jne jne jne.
NOLOA!
Parina viime vuonna BB:ssä on keskitytty liikaa siihen, että mahdollisimman paljon seksiä niin katsojat tykkää. Useissa BB - foorumeissa silti porukka huutaa että "ei peitonheiluttelijoita!". Monen mielestä ensimmäinen kausi oli paras aitoine, tavallisine asukkaineen jolloin koko kauden "isoin" juttu oli kun pojat uitti sikaa paljussa.

En toedä miten muissa maissa, mutta aikoinaan kun seurasin brittien BB:tä, ei siellä tähän tapaan mällätty. Sen sijaan venäjän BB on vielä mahdottomampaa touhua eikä sitä katso erkkikään. Ruotsin BB:n voitti jokunen vuosi sitten nainen, joka pani melkein kaikkia talon miehiä ja ihan estottomasti kameroiden edessä.

"vieras"

Ei ne oo mitään miehiä:)

[QUOTE="Oops";21916082]Kantsii kattoo koosteetkin, ellet seuraa 24/7 ihan koko ajan... ethän sä muuten mitään näe. Toinen täydentää toista, saa parhaimman "kuvan" koko touhusta ja ihmisistä siellä.

Mulla ei tänä vuonna 24/7 ole koska aika ei riitä.

Eilisessä koosteessa siis näytettiin toissaillan bileet. Asukkailla oli 4 mietoa alkoholijuomaa per nenä ja jo villinä nuolivat toisiaan silmät sameina. Oikeesti mietin että MITÄ BB niiden ruokiin / juomiin laittaa? Petri ja Elisabeth (mikä pettymys, ajattelin Elisabethin olevan fiksu nainen, myös Hannu oli Elisaan todella pettynyt ja sen huomasi, kertoihan aiemmin pk - huoneessa Elisan olevan nainen häneen makuunsa) päätyivät saman peiton alle. Mitä siellä tapahtui, en tiedä, mutta joku muista urpoista julisti suureen ääneen että "ensimmäinen pano" tms. Itse en siihen usko, varmaan pussailivat vain.

Aiemmin Petri nuoli jonkun muun kanssa, olikohan Ksenia? Huvittavaa, että Elisabeth vaikutti myöhemmin vähän mustasukkaiselle.

Ksenia ja Marika nuoli oikein antaumuksella, kaulaa, niskaa, huulia.. niin, että punastuin kotisohvallakin ja piti katsella välillä muualle. Ksenia oli aiemmin sanonut olevansa bi ja Marika on omien sanojensa mukaan 90% lesbo. Kai se sitten oli joku "taidonnäyte" tai julistus että katsokaa nyt, mä oikeesti himoitten naisia.

Jani (mua säälittää tää) oli Marian perässä koko ajan. Noloa, että kun Maria tanssi Hannun kanssa, Jani menee väliin omistavasti. Mariahan on sanonut tekevänsä MITÄ VAAN että pysyy talossa, vaikka naimaan rahasta, ja se miten se antaa Janin manboobseineen tulla iholle, alan kohta uskoa että näin on tapahtunutkin.[/QUOTE]

No mut mähän kuulen aina koosteista kaksplussalta ;) Ja mä meen yleensä nukkumaan jo klo.20-21 etten siltäkään kannalta näe niitä koosteita :(
Mä vaan kattelin eilen aamulla kun ne krapuloissaan istuksi siinä terassilla, mä en muista sen tumman rääväturpamimmin nimeä mutta sillä oli kyllä "pikkusen" ihme jutut.
Ja sain semmosen käsityksen niiden puheista myös että oli ollut vähän hurjaa edellisenä iltana.

Talossahan on ollut tänä vuonna keskimääräistä vähemmän riitoja. Itse asiassa niitä ei juurikaan ole ollut vielä. Että nämä, jotka puhuvat rähinöinnistä jne. eivät ole kyllä seuranneet tätä kautta juurikaan.
Hei haloo, vastahan ne sinne meni. Kyllä ne kuule kerkeää vielä kännipäissään tekemään mitä tahansa. Olihan se viime vuonnakin alussa ihan ok katsottavaa.

Yhteistyössä