[QUOTE="Oops";21916082]Kantsii kattoo koosteetkin, ellet seuraa 24/7 ihan koko ajan... ethän sä muuten mitään näe. Toinen täydentää toista, saa parhaimman "kuvan" koko touhusta ja ihmisistä siellä.
Mulla ei tänä vuonna 24/7 ole koska aika ei riitä.
Eilisessä koosteessa siis näytettiin toissaillan bileet. Asukkailla oli 4 mietoa alkoholijuomaa per nenä ja jo villinä nuolivat toisiaan silmät sameina. Oikeesti mietin että MITÄ BB niiden ruokiin / juomiin laittaa? Petri ja Elisabeth (mikä pettymys, ajattelin Elisabethin olevan fiksu nainen, myös Hannu oli Elisaan todella pettynyt ja sen huomasi, kertoihan aiemmin pk - huoneessa Elisan olevan nainen häneen makuunsa) päätyivät saman peiton alle. Mitä siellä tapahtui, en tiedä, mutta joku muista urpoista julisti suureen ääneen että "ensimmäinen pano" tms. Itse en siihen usko, varmaan pussailivat vain.
Aiemmin Petri nuoli jonkun muun kanssa, olikohan Ksenia? Huvittavaa, että Elisabeth vaikutti myöhemmin vähän mustasukkaiselle.
Ksenia ja Marika nuoli oikein antaumuksella, kaulaa, niskaa, huulia.. niin, että punastuin kotisohvallakin ja piti katsella välillä muualle. Ksenia oli aiemmin sanonut olevansa bi ja Marika on omien sanojensa mukaan 90% lesbo. Kai se sitten oli joku "taidonnäyte" tai julistus että katsokaa nyt, mä oikeesti himoitten naisia.
Jani (mua säälittää tää) oli Marian perässä koko ajan. Noloa, että kun Maria tanssi Hannun kanssa, Jani menee väliin omistavasti. Mariahan on sanonut tekevänsä MITÄ VAAN että pysyy talossa, vaikka naimaan rahasta, ja se miten se antaa Janin manboobseineen tulla iholle, alan kohta uskoa että näin on tapahtunutkin.[/QUOTE]
No mut mähän kuulen aina koosteista kaksplussalta
Ja mä meen yleensä nukkumaan jo klo.20-21 etten siltäkään kannalta näe niitä koosteita
Mä vaan kattelin eilen aamulla kun ne krapuloissaan istuksi siinä terassilla, mä en muista sen tumman rääväturpamimmin nimeä mutta sillä oli kyllä "pikkusen" ihme jutut.
Ja sain semmosen käsityksen niiden puheista myös että oli ollut vähän hurjaa edellisenä iltana.