Hävettää BB kaikkien suomalaisten puolesta! varsinkin ohjaajien! miten ihmeessä..

• Viestiketjun aloittaja oh no no no!!!
  • Ensimmäinen viesti
"Oops"
Alkuperäinen kirjoittaja herätys!;21916363:
No jos olet noin rakastunut BB:hen niin paa se 24/7 päälle ja painu pois täältä riitelemästä.

Ei tässä ole kyse bb vihaajista tai bb,n katsojien haukkumisesta vaan yksinkertaisesti siitä että miten suomalaiset tekee tuollaista sontaa, kun kuitenkin tuolla ohjelmaformaatilla voisi saada vaikka mitä aikaiseksi!!ohjaajia(ja ehkä leikkaajiakin)tässä minä ainakin arvostelisin, sinun maullasi ei ole minulle mittän merkitystä,mistä tykkäät ja mistä et-täysin samantekevää.
tämä on väärä foorumi rakentavaan kritiikkiin, en ainakaan usko että täällä BB:n tuottajat keskustelee. Sub.fi/bb - sieltä löytyy. Hei hei :)

Ihan ok se on ollut, ehkä vähän vaisua tähän mennessä. Olisin odottanut jotain räväkämpää menoa ja asukkaita. Mutta eihän sitä ole tullut edes vielä viikkoa niin kaikkea ehtii vielä tapahtua. Kyllä mä olen tykännyt seurata BB:tä 24/7:sta.

ärsyttää
MIE en taas tajua sitä että etsitään ympärisuomea porukkaa. mutta kuitenkin suurinosa on helsinkiläisiä. JA IHAN VARMASTI NUITA MINIHAME TYTTYJÄ LÖYTYY MUUALTAKIN KUN HESASTA. on varmasti ollut tarjolla muissakin kaupungeissa. olisi kiva kun olisi vähän jokapuolelta suomea joku. tulisi ihan varmasti erinäkökulmia taloon.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;21916570:
MIE en taas tajua sitä että etsitään ympärisuomea porukkaa. mutta kuitenkin suurinosa on helsinkiläisiä. JA IHAN VARMASTI NUITA MINIHAME TYTTYJÄ LÖYTYY MUUALTAKIN KUN HESASTA. on varmasti ollut tarjolla muissakin kaupungeissa. olisi kiva kun olisi vähän jokapuolelta suomea joku. tulisi ihan varmasti erinäkökulmia taloon.
Toisaalta moni helsinkiläinen on muualta tullut. Eikö Mariakin muuttanut Helsinkiin Jyväskylästä vasta vuosi sitten.

"Oops"
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;21916570:
No joo, joskus ne minihametytytkin on fiksumpia kuin perheenäidit .. vai kuka muistaa Mantaa? :D

"tutkija"
Minua kiinnostaa katsoa BB:tä ihmissuhteiden ja niiden kehittymisen kannalta. Tarkkailen myös, miten persoonat muuttuvat, milloin ihmisistä tulee ne OIKEAT luonteenpiirteet esiin.

Näin alussa on ihan normaalia, että joukko ihmisiä hurraa yhteiselolleen noinkin jännittävässä paikassa ja toiminta kulminoituu äärimmäiseen juhlimiseen. "Seura tekee kaltaisekseen" kuvaa hyvin tätä ajanjaksoa. Ovathan he kaikki saavuttaneet sen mitä monet muut haaveilevat, kokemaan jotain jännää ja erilaista, ei ihme että porukka on "hurmoksessa".

Joka BB:ssä on alussa nähty tää vaihe, kun kaikki on niin ihanii ja kaikki on niin kaverii ja "mä en kestä kun sunnuntaina joku joutuu lähtemään!". Onhan se sanomattakin selvää, ettei tuolla lailla jatku koko kautta.. Alkaa tulla ne ihmisen piirteet esiin, seinät alkaa kaatuun päälle ja tehtävien rankkuus tuo uusia luonteenpiirteitä. Joka vuosi on ollut ns. yllättäjiä. Kuka skitsoo milläkin tavalla (mm. Nikon kilahdus, BB-Antin "bussiretkellä" raivoominen, Akin "sä oot heikoilla hangilla") tai kuka sit käyttäytyykin yhtäkkii ihan erilailla kuin mitä alussa antoi ymmärtää (miten Mensa-Esakin sit sopeutui joukkoon, järkevä opettaja-Sorella heilutti peittoa, Pertun menestys, Kakin syvälliset puolet.. ) .. kaikki tämmönen jaksaa mua kiinnostaa ja yllättää vuosi toisensa jälkeen :)

Antaa niiden nyt remuta, ei se ole kestävää :)

Yhteistyössä