Mikä tulos tuli?
Tää on HÄMMENTÄVÄÄÄÄ! PC yhä todella hailura. Liekö kemiallinen tms .. ei taida vauvaa tulla tästä ..
Mikä tulos tuli?
Harmi kun et sinäkään vieläkään pysty luottamaan testin tulokseen. Pidetään vielä kuitenki toivoa yllä!
Tää on HÄMMENTÄVÄÄÄÄ! PC yhä todella hailura. Liekö kemiallinen tms .. ei taida vauvaa tulla tästä ..
Mutta testeissä voi olla värieroja ! Sain myös edellisessä raskaudessa huimasti haaleamman viivan leffaviivojen välissä, silti tukevasti raskaana. Tsemppiä!!Harmi kun et sinäkään vieläkään pysty luottamaan testin tulokseen. Pidetään vielä kuitenki toivoa yllä!
Onhan tuo ihan selvää että olet raskaana. Onnea raskaudesta. Luottaisin tuohon digiin.
Mulla kävi niin, että pc:n testit vahvistui tollain hitaasti, digiin sain 1-2 ja 4+1 2-3, mut sit 5+ sain 1-2, kun se olisi pitänyt olla 3+ ja meni kesken
Sellai tilanne, että viikko sitten testasin ekan plussan. Keskiviikkona oisi menkkojen pitänyt alkaa. Näillä tiedoilla nyt pitäisi olla 4+4, mutta cb:n viikkodigi pysyy yhä 1-2 vk. Mun käsittääkseni, sen pitäisi jo hypätä siihen ”2-3”.
Oon tehnyt noita pc:n liuskoja myös, näyttääkö se vahvistuvan ”oikein”? Alin on tämän päivän ja vielä märkä kuvassa.
Jos joka päivältä tuollainen pc niin sanoisin että tasaisen varmaa vahvistumista
Sellai tilanne, että viikko sitten testasin ekan plussan. Keskiviikkona oisi menkkojen pitänyt alkaa. Näillä tiedoilla nyt pitäisi olla 4+4, mutta cb:n viikkodigi pysyy yhä 1-2 vk. Mun käsittääkseni, sen pitäisi jo hypätä siihen ”2-3”.
Oon tehnyt noita pc:n liuskoja myös, näyttääkö se vahvistuvan ”oikein”? Alin on tämän päivän ja vielä märkä kuvassa.
No jos sulla oli su 3+1 ja ti 3+3 niin ei silloin pidäkään näkyä! Nyt hyvät viivat!Sunnuntaina ja tiistaina tein negat, ihan puhtaat, ei edes viivanpaikkaa havaittavissa, vaikka kuinka tihrusti ja yritti viivan kuvitella xD Mutta sitten tänään oletettavasti dpo15 (4+1) ja ei tarvii kyl tihrustaa..
Aiemmin näkynyt dpo9 selvä viiva, niin odotin, että toki nytkin, mut ei kannata näköjään olettaa, että aina näkyis just sillonNo jos sulla oli su 3+1 ja ti 3+3 niin ei silloin pidäkään näkyä! Nyt hyvät viivat!
Ei näy mitään. Alemman taustakin on punertava joten vaikea nähdä.@Tiutau13 selkeesti näkyy viivat Onnea!
Mie eilen tein one stepin herkän, ja ihan kun olisi taas jotai viivaa tullut. Tänään päiväpissasta täysin valkoinen 25 herkkyyden one step. Toki vasta dpo11, mutta saapi nähä ylempi siis eilinen, alempi tänään.
Viivanpaikalta vaikuttaaSaisiko tukea RFSUn haamujen/viivanpaikkojen tulkintaan? Nyt dpo11, ekaa kertaa testaan ja tuli tällainen päivällä (n.2 tuntia rakossa). Nyt illalla teen uuden vielä.
No niin ajattelinkin kuivuneessa testissä ehkä vähän punertavaa.Viivanpaikalta vaikuttaa
Joo, mustaki tuntuu että sitä vaa toivoo näkevänsä.Ei näy mitään. Alemman taustakin on punertava joten vaikea nähdä.
Selkeesti viiva näkyy, mutta en osaa sanoa punertaako, toivottavasti illalla jo selkeämpi värin kanssaSaisiko tukea RFSUn haamujen/viivanpaikkojen tulkintaan? Nyt dpo11, ekaa kertaa testaan ja tuli tällainen päivällä (n.2 tuntia rakossa). Nyt illalla teen uuden vielä.
Mulla oli tuollainen hailakka viime keväänä ja samaan aikaan clearbluen digi näytti "raskaana 1-2".No nyt kokeilin uudestaan ja viivanpaikan sain edelleen, mielestäni punertaa ihan vähän. Aamulla kokeilen clear blue.
Okei kiitos! jotain toivoa ehkä on. Lääkäri sanoi inseminaatiota tehdessä, että pienet on todennäköisyydet.Mulla oli tuollainen hailakka viime keväänä ja samaan aikaan clearbluen digi näytti "raskaana 1-2".