Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Täällä on monta kertaa todettu, että ei kannata tehdä rfsu;n testejä ollenkaan. Tai sitten täytyy uskoa niissä testeissä vaan kunnon tasavahvoihin viivoihin.

Jos kaikki jättäisi ne testit ostamatta niin ehkäpä parantaisivat laatua?

Yleensä kuitennin kaupasta löytyy sekä rfsu että pc, näistä valitsisin jälkimmäisen.
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Täällä on monta kertaa todettu, että ei kannata tehdä rfsu;n testejä ollenkaan. Tai sitten täytyy uskoa niissä testeissä vaan kunnon tasavahvoihin viivoihin.

Jos kaikki jättäisi ne testit ostamatta niin ehkäpä parantaisivat laatua?

Yleensä kuitennin kaupasta löytyy sekä rfsu että pc, näistä valitsisin jälkimmäisen.
Totta, meillä pikkukaupat myyvät vaan tuota rfsu:ta.. pitää ajaa isompaan kauppaan, jos muuta tahtoo :(
 
vierailija
On kyllä ihan sieltä itsestään nää viivanpaikat. En tajuu miks välillä näkyy ja välillä ei...
Mulle joku joskus sanoi, ett saattaa tulla haamu jos ihan menkkojen alla testaa. Itse testasin rfsu:lla kun ei muuta ollut. Menkat oli viikon myöhässä, jota en siis varsin osannut ihmetellä. Kymmenen vuotta lapsettomuutta niin monenlaista kiertoa ehtinyt siinä ajassa olla. Kirkuva plussa tuli ja rv32 nyt menossa.
 
vierailija
Koska kaapissa oli vielä kaksi testiä niin tein ne sitten pois. Rfsu ja rfsu herkkä. Tosi outoa et noinkin selvä viivanpaikka... mut eiköhän viimeistään parin päivön päästä asia selviä
Tältä erää onkin testit sitten loppu =D


Kyllä tuo alimmainen plussalta näyttää
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Näettekö tässä mitään ja onkohan edes oikea kohta, mihin toinen viiva tulisi, vai onko mulla mennyt totaalisen sekaisin pää? onestep kyseessä ja viivanpaikkaa ei ole aiemmin mulla tullut. https://aijaa.com/8JMVvU
Tohon kohtaan se testiviiva abauttirallaa tulee. Itsekään en ole saanut negakierroissa Onestepin viivanpaikkoja testiajalla, ainoastaan kuivuneisiin. Eli voi hyvin olla alkava plussviiva. Mikä dpo? Musta noi Onestepit oli paljon huonompia kuin PC, vaikka muka olivat herkempiä.
 
Tohon kohtaan se testiviiva abauttirallaa tulee. Itsekään en ole saanut negakierroissa Onestepin viivanpaikkoja testiajalla, ainoastaan kuivuneisiin. Eli voi hyvin olla alkava plussviiva. Mikä dpo? Musta noi Onestepit oli paljon huonompia kuin PC, vaikka muka olivat herkempiä.
Veikkaus että dpo13 mutta nyt ei kuulu menkkoja eikä plussaa, joten voipi olla väärin tulkittu ajankohta.
 
Näettekö tässä mitään ja onkohan edes oikea kohta, mihin toinen viiva tulisi, vai onko mulla mennyt totaalisen sekaisin pää? :D onestep kyseessä ja viivanpaikkaa ei ole aiemmin mulla tullut. https://aijaa.com/8JMVvU
Minulla on valitettavasti tullut pari kertaa "haamu" vastaaviin testeihin vaikka en raskaana ollut. Tosin voi se silti olla että olet raskaana. Kokeile uudelleen toisella testillä ja/tai parin päivän päästä. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: daisy01
vierailija
  • Tykkää
Reactions: daisy01
Laskin nyt tarkemmin, milloin ne menkat pitikään alkaa, jos alkaa. Tänään. Sen sijaan, että ne tuntuisi alkavan, mulla on tajuton väsymys, ja muitakin "oireita" ja väsyttää ja pahoinvoiva olo. Voihan se kaikki johtua vaikka kuumuudesta, mut nyt lähden hakee apteekista parempia testejä kassillisen varalta. Varmaan sillä marketin RFSUlla sais miehenikin plussaa testattua... se nega-pregcheck tehnyt roskishaamun ja taas kuvatallennettu rfsu haalistunut lähes näkymättömäksi. Parempi kun testaan taas huomenna viimeistään.
 
Vierailija
Mitä mieltä olette, sain eilen rfsu erittäin herkkään testipuikkoon kahdesti ns roskishaamun (tosin näkyi jo jotain testiajalla), tänään clearblue testiin erittäin haalean + , jonka jälkeen tein myöhemmin vielä pc testin ja siihen tuli heti testiajalla selvä vaaleanpunainen haamuviiva, pitihän sitä vielä sen jälkeen tehdä uusi pc ja se oli nega... Virtsa oli kyllä laimeaa ja ollut rakossa vain vähän yli tunnin. Kuukautiset pitäisi alkaa vasta 3-4 päivän päästä, tiedän olen malttamaton!!:D Onko muille käynyt näin ja ollut silti raskaana? Vai voiko pc antaa väärän positiivisen tuloksen? En osaa kuvia liittää tähän.
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Mitä mieltä olette, sain eilen rfsu erittäin herkkään testipuikkoon kahdesti ns roskishaamun (tosin näkyi jo jotain testiajalla), tänään clearblue testiin erittäin haalean + , jonka jälkeen tein myöhemmin vielä pc testin ja siihen tuli heti testiajalla selvä vaaleanpunainen haamuviiva, pitihän sitä vielä sen jälkeen tehdä uusi pc ja se oli nega... Virtsa oli kyllä laimeaa ja ollut rakossa vain vähän yli tunnin. Kuukautiset pitäisi alkaa vasta 3-4 päivän päästä, tiedän olen malttamaton!!:D Onko muille käynyt näin ja ollut silti raskaana? Vai voiko pc antaa väärän positiivisen tuloksen? En osaa kuvia liittää tähän.
Luottaisin pc. Toivottavasti ei ainakaan vääriä plussia jaa :)
 
Mitä mieltä olette, sain eilen rfsu erittäin herkkään testipuikkoon kahdesti ns roskishaamun (tosin näkyi jo jotain testiajalla), tänään clearblue testiin erittäin haalean + , jonka jälkeen tein myöhemmin vielä pc testin ja siihen tuli heti testiajalla selvä vaaleanpunainen haamuviiva, pitihän sitä vielä sen jälkeen tehdä uusi pc ja se oli nega... Virtsa oli kyllä laimeaa ja ollut rakossa vain vähän yli tunnin. Kuukautiset pitäisi alkaa vasta 3-4 päivän päästä, tiedän olen malttamaton!! Onko muille käynyt näin ja ollut silti raskaana? Vai voiko pc antaa väärän positiivisen tuloksen? En osaa kuvia liittää tähän.
Jos PC:n testiin tulee punertava viiva, on melko varmaa, että on plussa. :giggle: Samoin plussa CB:n testissä lupaa hyvää. Kuvat saa helposti siten,. että lataat Aijaa-palveluun ja copypastetat kuvasivun urlin tähän.
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah

Yhteistyössä