En o tehny nyt.. tosiaan huomenna ois dpo 8, yks pc ois vielä. Sen jälkee pidän tauonTeitkö toisen merkkistä testiä?
Mä en saanut tuollaista viivaa, kun vasta myöhemmin.
Oon kyllä kuullu,et jotkut saanu turhia viivoja tai onhan kyseessä voinut olla kemiallinenkin...
Juu, juuri näin ymmärsin. No enpä ostel niitä enääRfsu molemmat testit antaa selvää viivaa vaikkei raskaana ole.
Monilla näin, itsekin käynyt verikokeissa ja 0 ollut ihan punaisella ja selvällä viivalla.
Ne kannattaa kauppaan jättää.
Täysin samoin jouduin toimia eli avata ja painaa, jotta läks toimimaan..Rfsu herkkä antaa turhia viivoja, mullekin käynyt jo muutamia kertoja. Niinkuin viime kierrossa, mutta silti sen saattaa sieltä marketista mukaan napata... Onko muilla ollut sellaista ongelmaa että se väriaine ei lähde etenee? Joutuu kastamaan uudelleen tikkua ja yleensä vielä purkamaan sen testin. Joskus sormella painan sitä värityynyä kun se ei vaan lähde liikkeelle.
Mulla on näkynyt haamujen haamu dpo 7, siitä sitten vähitellen lähti vahvistuu mutta muistelen että tein testejä varmaan aamu, päivä ja ilta taktiikalla ja kaikkiin en saanut näkymään. Toki itse sillon jo tiesi muutenkin kaikista vatsatuntemuksista yms että raskaana ollaan. Dpo 10 tuli sitten jo minun mittapuulla selvä punainen haamu jonka sai taltioitua kuviinkin.
Nyt pitäis olla dpo 7, ei mitään tuntemuksia mutta himotestaajana tekis mieli mennä kauppaan ostelee surkeita testejä mitä saa sitten tiirailla..
Ootko tänää testannu!Täysin samoin jouduin toimia eli avata ja painaa, jotta läks toimimaan..
Jep, dippailin sit kolmeen kertaan eikä millään se väriaine mihinkään liikkunut aika syvältäRfsu herkkä antaa turhia viivoja, mullekin käynyt jo muutamia kertoja. Niinkuin viime kierrossa, mutta silti sen saattaa sieltä marketista mukaan napata... Onko muilla ollut sellaista ongelmaa että se väriaine ei lähde etenee? Joutuu kastamaan uudelleen tikkua ja yleensä vielä purkamaan sen testin. Joskus sormella painan sitä värityynyä kun se ei vaan lähde liikkeelle.
Mulla on näkynyt haamujen haamu dpo 7, siitä sitten vähitellen lähti vahvistuu mutta muistelen että tein testejä varmaan aamu, päivä ja ilta taktiikalla ja kaikkiin en saanut näkymään. Toki itse sillon jo tiesi muutenkin kaikista vatsatuntemuksista yms että raskaana ollaan. Dpo 10 tuli sitten jo minun mittapuulla selvä punainen haamu jonka sai taltioitua kuviinkin.
Nyt pitäis olla dpo 7, ei mitään tuntemuksia mutta himotestaajana tekis mieli mennä kauppaan ostelee surkeita testejä mitä saa sitten tiirailla..
Mulla on joskus jopa pc tehnyt tota.. mut rfsu melkeen ainaRfsu herkkä antaa turhia viivoja, mullekin käynyt jo muutamia kertoja. Niinkuin viime kierrossa, mutta silti sen saattaa sieltä marketista mukaan napata... Onko muilla ollut sellaista ongelmaa että se väriaine ei lähde etenee? Joutuu kastamaan uudelleen tikkua ja yleensä vielä purkamaan sen testin. Joskus sormella painan sitä värityynyä kun se ei vaan lähde liikkeelle.
Ei sitte mitään, ehkä viivan paikka, jos sitäkään..Ootko tänää testannu!
Kyllä se ehtii vieläEi sitte mitään, ehkä viivan paikka, jos sitäkään..
Näkyy kylläMä bongasin äsken viivanpaikan ;D
En tiedä näkyykö se muille mut tässäpä kuva
Tämä ehdottomasti!!Kyllä se ehtii vielä
Plussaks muuttua!!
Se on hyvä, jos ei plussaviivaa tuu niin voi näitä viivanpaikkoja sit tuijotella =DNäkyy kyllä
Voisi olla plussan alku?Tänään dpo 8 ja pc:n viivanpaikka taas
Useon on sama luteaalivaihe (paitsi jos joku hormonilääke tai vasta hormonaalinen ehkäisy lopetettu). Eli jos sinulla on 11 päivää, on se nytkin.Nyt kp 33/33, dpo 9. Menkat lienee alkavan huomenna.. eli aika lyhyt tuo lutevaihe.. vai venyyköhän kierto parilla päivällä, että tulee se normi lute vaihe, joka mielestäni on mulla 11? Tänää aamusta puhdas nega testattu.
Minäkin näen haamulaisen. Tuo testi antaa paljon väärää plussaakin jopa joten tekisin huomen aamuvirtsasta jonkun toisen testin. Esim apteekin oma tai halvempana pregchek
Näen tuossa haamun. Kp 23/25-32 ja ajoituksen perusteella vois olla... Ja ei ollu kun tunnin rakossa
Näen tuossa haamun. Kp 23/25-32 ja ajoituksen perusteella vois olla... Ja ei ollu kun tunnin rakossa
Joo, roskishaamu tai viivan paikka...jos ees näkyy.. eli menkkoja jään odotteleen.Ootko testannu/ testaatko tänään? Entäs @Zeetah
Kyllä siinä jotain näkyy! Vielä on aikaista sinullakin<3Joo, roskishaamu tai viivan paikka...jos ees näkyy.. eli menkkoja jään odotteleen.