Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Laskujeni mukaan pitäisi olla dpo 9. Viivanpaikaksi tämän kyllä tulkitsen. On jo niin monta kertaa antanut turhaa haamua että en usko. Mutta mietin vain että moni voisi jo innostua tälläisesta viivasta, itse ainakin olisin innoissaan ellen tietäisi näistä frsu:n kököistä.

Apteekin ultraa en halua kokeilla kun sekin näyttänyt turhia viivoja. Clearblue on aika kallis. Onko mitään muuta herkkää testiä edes nopeasti saatavilla? Tuskin apteekin oma perus testi vielä näyttäis mitään... Siltikin siis haluttaa jatkaa testailua, tottakai! :'D
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Laskujeni mukaan pitäisi olla dpo 9. Viivanpaikaksi tämän kyllä tulkitsen. On jo niin monta kertaa antanut turhaa haamua että en usko. Mutta mietin vain että moni voisi jo innostua tälläisesta viivasta, itse ainakin olisin innoissaan ellen tietäisi näistä frsu:n kököistä.

Apteekin ultraa en halua kokeilla kun sekin näyttänyt turhia viivoja. Clearblue on aika kallis. Onko mitään muuta herkkää testiä edes nopeasti saatavilla? Tuskin apteekin oma perus testi vielä näyttäis mitään... Siltikin siis haluttaa jatkaa testailua, tottakai! :'D
Ihan selkeä viiva näkyy tuossa testissäsi. Mutta ymmärrän, itse ostaisin pc liuskatestejä niillä kai suht harvoin vääriä haamuja tulee
 
Apteekin testi herkkyys kymppi, nega. Näinhän minä arvelin, että tuo rfsu näyttää omiaan.. . Menkkoja odotellessa. Tuskin tässä kannattaa enää ihmettä toivoa.
Älä vielä heitä pyyhettä kehään. Mulla tuli dpo 9 testiin hiukan viivanpaikkaa vahvempi viiva. Ja varsinkin kun jos oot tehnyt testin illasta, ei pissa oo ehkä yhtä vahvaa. Mä en oo muuten noihin RFSU:n herkkiin saanut ainuttakaan edes viivanpaikkaa muistuttavaa viivaa.
 
Älä vielä heitä pyyhettä kehään. Mulla tuli dpo 9 testiin hiukan viivanpaikkaa vahvempi viiva. Ja varsinkin kun jos oot tehnyt testin illasta, ei pissa oo ehkä yhtä vahvaa. Mä en oo muuten noihin RFSU:n herkkiin saanut ainuttakaan edes viivanpaikkaa muistuttavaa viivaa.

No joten sitä kuvittelee että olis näkynyt edes jotain pientä. Ja minä katson kyllä aika tarkkaan nuo testit.. Mitään ei jää huomaamatta :'D 2,5h pidättelin kuiten. Toki oli iltapissat ne. Noh, katsellaan.. :)
 
Tein myöhemmin saman testin uudestaan -nega!! Eli aika törkee viivanpaikka!!
Jännä. Ihmettelen vielä omaa testiä kun tein saman ja siinäkin oli selkeä viiva. Eikä kyse ole raskaudesta koska apteekin testi nega. En tiedä mikä nuissa testeissä on oikein vikana. Välillä miettinyt että mitä tuossa omassa pissassa oikein on kun se saa moniin testeihin haamuja :D
 

Yhteistyössä