Oho.Tää ei oo mun :/
Oho.Tää ei oo mun :/
Minulla ainakin se testi oli haaleampi yhtenö päivänä, kunnes jatkoi tummumista. Niin ja kaikki testit kannattaisi tehdä suht samaan aikaan. Toisilla esim. päivä/iltapissa näyttää vahvempaa kuin aamu ja sit toisinpäin.![]()
Osaisitteko auttaa? Ylin testi aamupissasta dpo 11, sen alla muutaman tunnin pidätyksellä dpo 10 päivällä. Ja minusta tuo ylin ja uusin näyttää paljon haaleammalta enteileeköhän kemiallista/keskenmenoa?
Hienot viivat on![]()
Osaisitteko auttaa? Ylin testi aamupissasta dpo 11, sen alla muutaman tunnin pidätyksellä dpo 10 päivällä. Ja minusta tuo ylin ja uusin näyttää paljon haaleammalta enteileeköhän kemiallista/keskenmenoa?
Tietääkseni raskaushormoni lisääntyy parin päivän välein eli ei välttämättä vahvistu viiva päivittäin. Varmaan hyvä odottaa muutama päivä ja tehdä uudelleen. Onko sinulla jo kuukautiset myöhässä?Eli nyt on kaikki tehty iltapäivällä, paitsi toi toisiksi uusin tänään aamulla. Miten tässä nyt osais vaan ottaa rauhassa :S
No sitten ei kyllä kannata hätäillä. Testaa vaikka viikonloppuna uudestaan.Ei oo vielä myöhässä, vasta kai lauantaina tai sunnuntaina olis myöhässä
En näe toista viivaa tuossa. Mutta väärässä kohtaa joku ihme juttu kyllä näkyy olevanOnko tää sitä mitä toivon vai vaan jotain ihan kuviteltua? Dpo siinä 10-11 ehkä.
![]()
Väärässä paikkaa näen tuollaisen oudon viivan myös. Siinä mihin sen viivan pitäisi tulla en valitettavasti näe mitään.Onko tää sitä mitä toivon vai vaan jotain ihan kuviteltua? Dpo siinä 10-11 ehkä.
![]()
Näyttää haamulle. Testaa parin päivän päästä uudelleenMitä sanotte tästä
![]()
Alakulmassa on punaista väriä näin livenä. Ei siis ole mikään painauma tai "lommo" vaan väriä. Loppuviiva sitten ylös asti on mitä on. Dpo on 8-10 väliltä
Onko kuvaa?Luotan teihin oi himotestaaja sukulaissieluni. Kuinka moni on katsonut rfsu testaa varhain testiä n.tunti testistä ja saanut siihen silloin viivan? ja lopputulos toki kiinnostaa. Testiajalla 5min testistä siis aivan nega valkoinen ja hulluudessani kurkkasin roskikseen tunti testistä (joo-o ei sais joojoo).
Kyllä tuo haamulle näyttää mutta en osaa sanoa mitään tuosta testistä. Eri testi huomenna?
Joo näin olen ymmärtänyt. Mä oon saanut myös clearbluen rapid tms testillä todella selkeän plussan olematta raskaana, että kovin ei mihinkään muuhun kuin digiin enää olekaan luottoa. Mut ompa ehkä vielä jännitettävää vaikka olin jo luovuttanut tästä kierrosta. Ehkä suosiolla digi aamulla niin palaa järki päähän.Rfsulla monet saa ihan testiajallakin punaista viivaa ilman että on raskaana. Kannattaa testata muilla merkeillä.
Laita sitten kuva tänne!Joo näin olen ymmärtänyt. Mä oon saanut myös clearbluen rapid tms testillä todella selkeän plussan olematta raskaana, että kovin ei mihinkään muuhun kuin digiin enää olekaan luottoa. Mut ompa ehkä vielä jännitettävää vaikka olin jo luovuttanut tästä kierrosta. Ehkä suosiolla digi aamulla niin palaa järki päähän.
En usko että on mikään keskenmeno. Se riippuu niin paljon kans siitä hcg määrästä ja semmosta.![]()
Tätä toivoisin kans!! XDJoo testailut jatkuu. Jos jollain on kokemusta näistä niin äkkiä jakamaan kokemuksia ja lieventämään mun stressiä todella törkeetä että tulee viivoja testiajan jälkeen kun hullut niitä dyykkaa roskista. Pitäis olla joku tuhoutumismekanismi että syttyis palamaan koko testi 5min päästä
Kaupallinen yhteistyö: Ainu